Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 2 paired na enige tijd herstart modem steeds nodig

• October 24, 2025
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds de modem update van september problemen met superwifi2. Ik heb drie punten. Alles werkte goed voor enkele jaren. 

Het probleem is dat de wifi punten groen blijven en ook verbinden met apparaten, maar er gaat geen data overheen.  Het modem geeft dan aan 'paired' en niet 'synced'. Na het herstarten van de modem werkt alles weer, voor een tijdje.

Ik heb mijn V10 omgewisseld voor een V12, maar dat lost het probleem niet op. Alles naar factory reset en punt voor punt geïnstalleerd op aanwijzing KPN. Superwifi punten 1 uur met de kabel verbonden gehouden alvorens op de juiste plaats te zetten.

Ik weer bijna zeker dat er een bug in de nieuwe software zit. KPN, kunnen jullie dat eens onderzoeken?

3 pubers zonder wifi is echt niet leuk.....

Beste antwoord door Joho78

Hoi ​@Joho78, welkom op onze community. Is het nog gelukt? Dit issue is bekend en wordt aan gewerkt door de ontwikkelaars. Een reset kan een eind helpen. 

Een restart van het modem helpt.

Hopelijk snel opgelost door de developers.

3 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • October 24, 2025

Herstart thuisnetwerk vanuit het modem wil wel eens helpen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Joho78, welkom op onze community. Is het nog gelukt? Dit issue is bekend en wordt aan gewerkt door de ontwikkelaars. Een reset kan een eind helpen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Een restart van het modem helpt.

Hopelijk snel opgelost door de developers.