Skip to main content
Antwoord

SuperWifi 2 punten krijgen geen verbinding meer met modem

• September 7, 2025
  • 16 reacties
  • 188 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Beste 

We hebben 2 zwarte wifi versterkers van kpn ik krijg sinds vandaag geen verbinding meer met modem. Maar ik had al meer problemen mee al 6 maal kpn gebeld en dan doet het weer even klein weekje. Vandaag zag ik dat de namen van versterkers waren verdwenen had ze naam gegeven Woonkamer en Slaapkamer nu stond er sw2 en nog wat. Heb 2 maal reset gedaan naar fabriek instellingen en ruim een uur bekabeld aan modem laten zitten maar nog steeds niks. De hele middag bezig geweest de Zondag weer naar de kloten namens kpn. Weet iemand DE OPLOSSING want dit is ook niets zo.

Mvg Geert 

Beste antwoord door G Wessels

Hallo we zijn nu 14 dagen verder en de wifi versterkers doen het prima dus de oorzaak heeft wel degelijk aan de modem box 12 gelegen de oude modem is nooit goed geweest altijd problemen mee gehad. Alleen vindt ik jammer dat ik hier voor 13 maal heb moeten bellen en dat iemand bij kpn zo slim is geweest om nieuwe modem te geven. De meeste medewerkers zeggen maar hetzelfde moet maar weer resetten maar dat hielp maar voor even. Ik ben blij dat het nu goed werkt Kpn toch bedankt.

Mvg G Wessels 

16 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 10, 2025

Goedemiddag ​@G Wessels en bedankt voor jouw bericht!

Kan me er oprecht alles bij voorstellen dat dit de nodige frustraties met zich meebrengt dus goed dat je dit ook via deze weg kenbaar maakt. Kun je met bijvoorbeeld je telefoon of laptop wel rechtstreeks verbinding maken met de wifi van het modem (dus zonder versterkers)? Mocht dat ook niet werken, dan vermoed ik dat we het in de hoek van het modem moeten zoeken. Makkelijke manier om alvast de nodige zaken uit te sluiten. Welk type Experia Box heb je trouwens in gebruik?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 10, 2025

Beste Jan

Ik heb gister weer 2 maal contact gehad met medewerkers.

Eerste keer lag 1 versterker erweer uit en heeft het door gezet naar andere afdeling en zei weer aan de modem aansluiten zoals het hoort, dat 2 maal gedaan en ruim 1 uur aangesloten laten zitten op modem. Maar lampje bleef rood branden. Heb weer gebeld naar kpn en met andere medewerker ruim een uur aan de telefoon gehad en alles geprobeerd en nog steeds blijft lampje rood branden hij heeft een ticket aangemaakt en er wordt contact opgenomen maar zei wel dat er veel problemen waren met de wifi versterkers sinds een update. Ik heb modem box 12. Maar ik hoop dat dit snel opgelost wordt want je wordt er moedeloos van. Ik heb gezegd geef maar 2 nieuwe wifi versterkers. Want het is na de update begonnen. Heb nu al 10 maal contact gehad pppppfffffff.

Mvg Geert 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 11, 2025

Goedemorgen ​@G Wessels en bedankt voor je terugkoppeling!

Dat er in dit geval een ticket is aangemaakt. lijkt me een goede ontwikkeling en ik ga er vanuit dat dit ook tot een structurele oplossing zal leiden. Maar ik snap ook heel goed dat je er moedeloos van wordt gezien de tijd die je hier inmiddels aan hebt besteed, daar zou ik zelf ook allesbehalve blij van worden. Laat je ons hier in ieder geval ook nog even weten hoe dit uiteindelijk is afgelopen? Alvast bedankt!

• Nieuwkomer
  • September 11, 2025

Heb hetzelfde probleem. Heb inmiddels ook mijn superwifi punten al verschillende keren moeten resetten. Dan werken ze een week of 2 weken en dan springen ze weer op rood. KPN gebeld en die zeggen doodleuk dat wifi punt naar andere plekken moeten. Terwijl er niets gewijzigd is. 

Staan ze even op andere plek maar veranderd er niets. Lampje blijft rood ook al staat het naast het modem. Advies KPN bekabeld aansluiten. Bij mijn vorige provider had ik geen problemen met Wifi punten. dat waren TP link DECO. 

Ik dacht dat ik een goede stap had gedaan om naar KPN te gaan voor glasvezel maar heb nu toch wel mijn twijfels. Helpdesk van KPN (in dit geval, wil niet iedereen aanspreken) is ondermaats. Nu ben ik zelf ook wel geirriteerd geraakt omdat ik ook al steeds een halve dag alles weer moet resetten en aansluiten. Ik ga nog een keer resetten en proberen of het dan wel stabiel blijft ander gooi ik alles buiten. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 11, 2025

Hoi

Ben ik toch niet de enige maar bij kpn geven ze toe dat er meer problemen zijn met de wifi versterkers na een update. Maar houd nog even de moed erin ik laat je weten of ze het oplossen ik zou binnenkort gebeld worden door technische dienst van KPN. En  zou deze week gebeld worden. Dus hopen op goede afloop. 

Mvg Geert 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 15, 2025

Goedemiddag ​@Guaca , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Enorm zuur om te lezen dat je zoveel problemen ervaart maar ook goed dat je het via deze kenbaar maakt. Wat is op dit moment de stand van zaken? Daar waar mogelijk denken we graag met je mee want ik ben ervan overtuigd dat we dit ook in jouw situatie goed werkend moeten kunnen krijgen 🙏🏻

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 15, 2025

Hoi

Ben ik toch niet de enige maar bij kpn geven ze toe dat er meer problemen zijn met de wifi versterkers na een update. Maar houd nog even de moed erin ik laat je weten of ze het oplossen ik zou binnenkort gebeld worden door technische dienst van KPN. En  zou deze week gebeld worden. Dus hopen op goede afloop. 

Mvg Geert 

Ben heel erg benieuwd naar de uitkomst ​@G Wessels , houd je ons op de hoogte?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 15, 2025

Hallo ik heb nog steeds niets gehoord van KPN dit is een slechte service van KPN.

Heb Donderdag eind van de dag nog contact gehad maar die medewerker zegt dat ze uiterlijk tot Maandag (vandaag dus) de tijd hebben terwijl andere medewerker zei begin vorige week als je Donderdag niets gehoord hebt dan bellen. Dus het is mooi knudde met de hele KPN dit ben ik niet gewend van ze heb idee bekijk het maar er wordt wel elke mnd ruim €60,00 afgeschreven en nieuwe klanten worden dood gegooid met kortingen. Bestaande klanten worden aan het lijntje gehouden dus met anderen woorden .......…

Mvg Geert Wessels 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 19, 2025

Hallo ik had Dinsdag maar weer contact opgenomen met KPN want ik had niets meer gehoord.En had een fijne medewerker aan de lijn en verteld dat de modem opnieuw gereset had en dat geen verbinding kreeg met de wifi versterkers. En die zegt meteen dan is de modem niet goed uw krijgt een nieuwe. En die heb ik vandaag opgehaald bij service punt en aangesloten wifi versterkers weer opnieuw geïnstalleerd en ze doen het weer. Modem box 12.Ben blij dat het nu eindelijk is opgelost maar we zullen nog even afwachten hoe het over een paar weken gaat.Kpn bedankt maar vindt het wel jammer dat het zoveel tijd en moeite erin heb moeten steken.  13 keer gebeld om het opgelost te krijgen.

Mvg Geert Wessels 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Goedemorgen ​@G Wessels en bedankt voor deze terugkoppeling!

Goed om te lezen dat de problemen zijn verholpen door het modem om te ruilen voor een nieuw exemplaar. Neemt natuurlijk niet weg dat het enorm zuur is dat je hier maar liefst 13 x voor hebt moeten bellen, ik begrijp ook dat je beter van ons verwacht. Moet ik er wel bij zeggen dat een modem niet heel snel wordt omgeruild omdat dit vaak niet de oorzaak van het probleem is. In jouw situatie was dit duidelijk wel het geval dus ik ben blij dat je inmiddels een nieuwe hebt en dat alles ook weer werkt zoals je dat mag verwachten 🙏🏻

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • September 22, 2025

Hoi Jan we zullen niet te hard roepen dat het is opgelost ik wil eerst nog een paar weken afwachten of het goed blijft dus we zullen zien ik hoop natuurlijk wel dat het zo blijft.🙏

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 22, 2025

Dat begrijp ik ook maar al te goed ​@G Wessels en ik hoop uiteraard heel hard met jou mee 🙏🏻

Mocht het probleem toch terugkeren, meld je hier dan vooral weer!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • October 6, 2025

Hallo we zijn nu 14 dagen verder en de wifi versterkers doen het prima dus de oorzaak heeft wel degelijk aan de modem box 12 gelegen de oude modem is nooit goed geweest altijd problemen mee gehad. Alleen vindt ik jammer dat ik hier voor 13 maal heb moeten bellen en dat iemand bij kpn zo slim is geweest om nieuwe modem te geven. De meeste medewerkers zeggen maar hetzelfde moet maar weer resetten maar dat hielp maar voor even. Ik ben blij dat het nu goed werkt Kpn toch bedankt.

Mvg G Wessels 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 6, 2025

Goedemorgen ​@G Wessels en bedankt voor deze update :)

Heel erg fijn om te lezen dat alles nog steeds werkt zoals je dat mag verwachten. Het is inderdaad jammer dat je hier zo vaak voor hebt moeten bellen. Het komt ook niet heel vaak voor dat het modem in dit soort situaties de boosdoener is maar het blijft uiteindelijk techniek. Ook een modem kan defect zijn. Ik ben ook blij dat alles weer goed werkt en mocht je in de toekomst nog een keer hulp nodig hebben, laat het ons dan ook vooral weer weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • October 6, 2025

Oké bedankt hoop dat het nu zo blijft. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 6, 2025

Oké bedankt hoop dat het nu zo blijft. 

Uiteraard hoop ik met je mee ​@G Wessels maar mocht je toch weer onverhoopt problemen ervaren, laat het ons hier dan vooral weer weten!