Skip to main content
Antwoord

SuperWifi punten vallen steeds weg

• October 22, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Bij ons hebben we hetzelfde probleem. De superwifi punten blijven een paar dagen/uren gekoppeld. Daarna weer ontkoppeld (rood lampje) vervolgens geen lampje…

Zou heel graag willen weten hoe ik dit probleem kan oplossen. En hoe dit soort problemen in de toekomst te kunnen voorkomen. Heb geen trek om na elke update van het modem alle Wifiversterkers ook handmatig te moeten resetten en updaten.

Met vriendelijke groet,

Een tot nu toe tevreden klant.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@RJBDijkstra, welkom allereerst bij onze community. 

Niets zo vervelend als een instabiele verbinding, ik denk graag mee. 

Mag ik een aantal dingen van je weten om je zo goed mogelijk te helpen? 

• Welke modem heb je van ons?
  • Hoe zijn de SuperWifi punten aangesloten op de modem? Is dit met een kabel of draadloos? 
  • Welke afstand hebben de SuperWifi punten van de modem en van elkaar? Soms staan ze namelijk te ver van elkaar af waardoor het niet optimaal werkt
  • Ik lees dat je alles al hebt gereset, voor de zekerheid wil ik je vragen om te kijken of je het hebt gedaan zoals hier wordt aangegeven. Zo niet, zou je dit alsnog willen doen? 

Ik hoor graag van je. 

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hi ​@RJBDijkstra, welkom allereerst bij onze community. 

Niets zo vervelend als een instabiele verbinding, ik denk graag mee. 

Mag ik een aantal dingen van je weten om je zo goed mogelijk te helpen? 

• Welke modem heb je van ons?
  • Hoe zijn de SuperWifi punten aangesloten op de modem? Is dit met een kabel of draadloos? 
  • Welke afstand hebben de SuperWifi punten van de modem en van elkaar? Soms staan ze namelijk te ver van elkaar af waardoor het niet optimaal werkt
  • Ik lees dat je alles al hebt gereset, voor de zekerheid wil ik je vragen om te kijken of je het hebt gedaan zoals hier wordt aangegeven. Zo niet, zou je dit alsnog willen doen? 

Ik hoor graag van je.Â