Eerder dit jaar heb ik dit topic gestart:
Ik heb toen een paar goede tips van moderator Sanne gehad, maar door omstandigheden heb ik na een aantal mislukte pogingen niet verder kunnen zoek naar een werkende oplossing en het dus moeten doen met een aantal maanden onvoldoende wekkende wifi en dus de mesh niet kunnen gebruiken. Het Topic is toen gesloten.
Maar nu heb ik de belangrijkste suggestie van Sanne : "Schone herinstallatie van de SuperWiFi-punten en modem resetten" recent opnieuw kunnen uitproberen. Een paar dagen had ik daarna inderdaad prima wifi-dekking maar al na een paar dagen had ik opnieuw helemaal geen internet meer tot ik de SuperWifi-punten uitschakelde. Per saldo heb ik na ruim twee jaar nog steeds onvoldoende WiFi-dekking in huis.
Ik hoop dat de community, de moderator of de KPN nog iets kunnen betekenen voor dit issue. NB Ik las net in de KPN nieuwsbrief zo'n mooi artikel over Wifi-whizzkid Barbara (assurance plus monteur bij KPN Amsterdam - Haarlem). Zo'n whizzkid zou mijn issue waarschijnlijk wel hebben kunnen oplossen !
Ik hoop heel erg op goede suggesties! Alvast bedankt.