Skip to main content

Ik heb dezelfde problemen, samen met kpnklantenservice het afgelopen half jaar al meerdere keren langere tijd telefonische ondersteuning gehad,  dan gaat het weer een tijdje goed. Nu alweer twee dagen achter elkaar wifiversterkers die niet connecten (rood lampje). Ondanks de vriendelijke ondersteuning begint mijn geduld wel een beetje op te raken. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik elke paar maanden of weken een volledige reset moet uitvoeren. We betalen elke maand een fors bedrag daarvoor mag ik toch een goed werkend netwerk verwachten. 

En een kleine andere frustratie is dat irritante bandje.... we sturen een sms u kunt de verbinding verbreken... als ik online hulp had gewild had ik wel op de website gekeken!

Ik hoop dat er een goede oplossing komt, ik ben al jaren een tevreden klant en zou dat ook graag willen blijven…

Met vriendelijke groet ,

Jeroen

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Jer81, welkom op onze community! Als je lampje rood brandt en dit blijft terugkomen lijkt het erop dat ze geen goede verbinding met elkaar kunnen krijgen/houden. Kun je ze eens op een andere plek neerzetten?
We hebben hier een paar handige topics over!

Reageer