Skip to main content
Antwoord

Update SuperWifi 2: kan ik deze zelf installeren?

• July 17, 2025
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb nog steeds firmware SW2.C.24.03.00. Dat lijkt me niet de meest recente firmware. Kan ik deze zelf update naar een nieuwe versie? 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@GlasvezelRob als je inlogt in de SW#2 kun je zioen of er een update voor je klaar staat.

Zo niet, dan komt deze vanzelf een keer.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 17, 2025

Beste ​@GlasvezelRob als je inlogt in de SW#2 kun je zioen of er een update voor je klaar staat.

• July 17, 2025

Nee. Dat gebeurt automatisch een keer wanneer het KPN behaagd...

Je kunt in de webinterface kijken naar het update knopje. Maar waarschijnlijk is dat er niet of het werkt niet. Als het wel zou werken, dan had de update allang automatisch geïnstalleerd geweest.

Dat is de paradox van dat knopje. Het doet voorkomen als je zelf enige controle hebt, maar da heb je helemaal niet. Zodra dat da knopje werkt word de update 1 of 2 dagen later automatisch geïnstalleerd. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

Jan, hoe kan ik inloggen op de superwifi2?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@GlasvezelRob en welkom bij de KPN Community! 

Hier kun je vinden hoe je inlogt op de SuperWifi punten. Als je daar op het update knopje kunt klikken dan kun je op die manier inderdaad de nieuwe software binnenhalen.
Mocht het updaten nog niet kunnen, dan is het afwachten tot je aan de beurt bent. 

In dat laatste geval, kun je vertellen waarom je de software graag wilt? Misschien is er iets anders mogelijk en dan kunnen we meedenken.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2025

Sanne,

Dank voor je antwoord. Ik was alleen maar nieuwsgierig hoe het met de update gesteld stond. Mijn firmware is SW2.C.24.03.00. Ik had verwacht dat de update wat sneller de ronde zou doen.

Verder gaat alles prima hier hoor. Geen klachten. 

Groet Rob