Skip to main content

Ik heb een kpn experia wifi, waar van de voeding kapot is.

Ik heb er een andere voeding opgezet van een ander apparaat voor nood.

Maar hoe kom ik nu aan een nieuwe voeding, van kpn ? Betreft de kpn experia wifi.

kan ik deze los aanvragen?

Ik heb mijn vraag ook al uitgezet bij de klanten service, komt wel goed denk ik.

 

 

krijg ik als reactie van de klanten service via facebook het volgende te lezen:

 

lastig dat de voeding voor de Experia Wifi kapot gegaan is! Omdat KPN al een behoorlijke tijd geen Experia Wifi meer verkoopt, kan ik je helaas geen voedingskabel met adapter voor dit apparaat toesturen. Deze zit niet meer in ons assortiment. Wellicht kun je een voedingsadapter voor de Experia Wifi aanschaffen via een andere website of kun je kijken op bijvoorbeeld Marktplaats. Via deze weg kan ik je hier niet meer aan helpen, het spijt me!

(niks geen naam onder het bericht,, prima dat zegt wellicht genoeg over de SNELLE afhandeling.. om zo snel mogelijk van de klant af te zijn..)

Ja,, ik neem hier als klant geen genoegen mee en heb inmiddels een klacht ingediend naar kpn.

 


Hi @Hippiebodypaint! Ik snap gezien de omstandigheden dat je een klacht hebt ingediend. Ik ga er daarmee vanuit dat het voor je wordt opgelost. En daarom sluit ik het topic. 

Mocht je toch nog verdere hulp nodig hebben hoor ik het graag van je. En heropen ik het topic.