Skip to main content
Beantwoord

Wat is het SuperWifi 2.0 Bootloader Wachtwoord?

• July 6, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Voor wie het nog niet wist het KPN SuperWifi Punt is een modificatie van de Arcadyan WE410443 Access point

Als een persoon die heel erg houd van hardware en software modificaties zou ik graag het bootloader wachtwoord willen weten voor het meer makkelijk te maken van modificaties zoals de openwrt firmware

als tweede optie zou een update met een knop in de webui voor eigen unsigned firmware te uploaden ook zeker fijn zijn maar natuurlijk is dat een minder veilige optie

meer informatie over de Arcadyan WE410443 en verschillende variaties er van bevindt zich hier:

https://openwrt.org/toh/arcadyan/astoria/we410443

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@AmyHardwareMods . Welkom hier.

Als jij hardware koopt, mag je daar uiteraard mee doen wat je wilt. Zo lang geen verstoring op het netwerk veroorzaakt of er illegale dingen mee doet.

Het is echter niet zo dat wij je daar bij gaan helpen.  De meeste van onze producten heb je in bruikleen en daarbij is het sowieso niet toegestaan. Verder faciliteren we niet bij dit soort zaken. 

Ik moet je dus teleurstellen .  

3 reacties

• 6969 reacties
  • July 6, 2025

Dat wachtwoord krijg je niet denk ik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • July 6, 2025

@Marlon92 ik verwacht het ook niet maar het zou heel goed zijn voor de mensen die modificaties willen maken aan hun eigen apparaten

als ik een apparaat koop of word gegeven (gegeven met de bedoeling voor mij) moet ik er van de eigenaar kunnen zijn maar in het geval van abbonementen zou je al makkelijk kunnen weten dat je het recht hier niet op heb maar het gaat er om dat ik eigenaar ben van deze apparaten dus het zou fijn zijn als ik volledig dat recht kan hebben via andere firmware zonder het apparaat open te maken voor modificaties aan de chip zelf met externe firmware flashing apparaten

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28451 reacties
  • Antwoord
  • July 10, 2025

Hoi ​@AmyHardwareMods . Welkom hier.

Als jij hardware koopt, mag je daar uiteraard mee doen wat je wilt. Zo lang geen verstoring op het netwerk veroorzaakt of er illegale dingen mee doet.

Het is echter niet zo dat wij je daar bij gaan helpen.  De meeste van onze producten heb je in bruikleen en daarbij is het sowieso niet toegestaan. Verder faciliteren we niet bij dit soort zaken. 

Ik moet je dus teleurstellen .  

KPN Community
15 jaar!

En dat vieren we graag samen met jou.
Vier je het met ons mee?

Jubileum topic