Skip to main content
Antwoord

Wifi versterkers zijn de laatste tijd een drama

• July 7, 2025
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Beste, 

Ik heb nu 3 jaar lang wifi versterkers hier thuis, geïnstalleerd door een KPN monteur hier aan huis. 

Alleen de laatste 3 maanden valt het internet continue weg, is het signaal zwak op zolder (naast de versterker die goed verbonden is) en vallen games telkens weg.. er vervelend! 

Vaste kabel op de laptop doet het wel goed. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Rene-t, balen dat je problemen met jouw wifiverbinding ervaart. Goed dat je de KPN Community hebt gevonden en jouw probleem hier deelt. We denken graag met je mee.

Je geeft aan dat de wifiverbinding wegvalt. Alleen de wifi verbinding, want de bekabelde verbinding doet het goed. Je geeft ook aan dat de SuperWifi goed verbonden is. Wat gebeurt er met de lampjes op de SuperWifi als de verbinding wegvalt?

Ik denk dat een schone installatie van de SuperWifi in combinatie met een reset van het modem hier kan helpen.

Hoe je jouw SuperWifi een schone installatie geeft, lees je hier: KPN SuperWifi: installatie en gebruik.

Hoe je jouw modem reset, lees je hier: Reset het KPN modem (Experia Box / FRITZ!Box).

Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 10, 2025

Hi ​@Rene-t, balen dat je problemen met jouw wifiverbinding ervaart. Goed dat je de KPN Community hebt gevonden en jouw probleem hier deelt. We denken graag met je mee.

Je geeft aan dat de wifiverbinding wegvalt. Alleen de wifi verbinding, want de bekabelde verbinding doet het goed. Je geeft ook aan dat de SuperWifi goed verbonden is. Wat gebeurt er met de lampjes op de SuperWifi als de verbinding wegvalt?

Ik denk dat een schone installatie van de SuperWifi in combinatie met een reset van het modem hier kan helpen.

Hoe je jouw SuperWifi een schone installatie geeft, lees je hier: KPN SuperWifi: installatie en gebruik.

Hoe je jouw modem reset, lees je hier: Reset het KPN modem (Experia Box / FRITZ!Box).

Ik ben benieuwd of dit het probleem oplost.