Skip to main content

Ondanks 2 wifi versterkers (die om de haverklap uitvallen) is de wifi niet norm traag. Ik kom met mijn apparatuur bijna bovenop het modem niet boven de 8 mbps. Wifi manager lost niets op, maar dat weet KPN al. 
tijd om de. Boel maar op te zeggen. 

Hoi ​@KnarfS . Welkom bij de KPN Community.

Wat jammer om te horen dat je zo veel problemen ervaart met je wifi-verbinding. Ik begrijp dat dit ontzettend frustrerend kan zijn.

We hebben een uitgebreide kennisbank waarin heel veel praktische tips voor het verbeteren van je wifi zijn te vinden. Hopelijk kun je daar een oplossing voor je problemen vinden:

Mocht je er niet uitkomen, laat het dan hier weten. Vermeld er dan bij, bij welke stap het mis is gegaan. 

Kennisbank biedt totaal geen oplossing, ook het opnieuw installeren van de superwifi elementen lukt niet. Ik wil graag een degelijke oplossing, want jullie leveren momenteel totaal niet waar ik voor betaal. 

Hoi ​@KnarfS . Jammer dat je geen oplossing hebt gevonden in de kennis bank.

Ik denk dat een terugbelafspraak met een collega dan de meest effectieve route is.  Die kan dan samen met jou alles stap voor stap bij langs en kijken of we vanuit KPN een passende oplossing hebben.

Zo'n afspraak plan je heel eenvoudig in via:

<<herstelde link>> (zie onderaan de pagina)

Succes!

Hahaha wat een service, de link die je opgeeft werkt niet. Komt misschien door mijn trage internet? 🙁

Welk type modem heb je ​@KnarfS ?

Box 12

Heb je koper of glasvezel? Welke snelheid hoort er bij jouw abonnement? Heb je met een bekabelde pc of laptop wel een goede snelheid?

Koper. Abonnement 100 mb down en 10 up

Bekabeld heb ik een snelheid van 75 down en 25 up. 
Ik hoop hierna geen vragen meer, maar een adequate oplossing. 

Ok. Op het forum helpen klanten elkaar en ik ben dus gewoon een klant die wat informatie nodig heeft om je te kunnen helpen. Maar daar heb je niet echt zin in lijkt het. Dan is de klantenservice 0800-0402 wellicht het juiste adres.

Ohhh. Sorry Joep, ik dacht dat jij van KPN was. Mijn excuses, ik ga inderdaad proberen met de klantenservice contact te krijgen. 

Hahaha wat een service, de link die je opgeeft werkt niet. Komt misschien door mijn trage internet? 🙁

Oops :-)

Contact en klantenservice | KPN  (deze werkt wel . Sorry )

Het was even lastig, maar inmiddels alles goed werkend. Monteur was er redelijk snel uit. Tnx KPN. 

Reageer