Skip to main content
Vraag

Bericht gekregen dat mijn SuperWifi kan upgraden naar lagere firmwareversie

• December 4, 2025
  • 9 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Er is een bericht gekomen dat de wifi versterkers een software update krijgen naar 

Update naar: SW1.C.25.12.04.
Maar mijn huidige software is: SW1.C.25.14.02

Betekent dit dat de “Nieuwe” software van de Wifi versterker een LAGER nummer heeft dan de huidige?

Meestal loopt dit nummer toch op?

9 reacties

• December 4, 2025

Jij hebt nu deze:

SW1.C.25.12.04 is ouder.

Dat bericht was waarschijnlijk gewoon fout. Je zal vast geen update krijgen naar een oudere versie.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 4, 2025

Er is een bericht gekomen dat de wifi versterkers een software update krijgen naar 

Update naar: SW1.C.25.12.04.
Maar mijn huidige software is: SW1.C.25.14.02

Betekent dit dat de “Nieuwe” software van de Wifi versterker een LAGER nummer heeft dan de huidige?

Meestal loopt dit nummer toch op?

@Thomas van KPN Kun jij mij informeren wat de allerlaatste software update is en welk nummer deze heeft?

Alvast dank!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 4, 2025

Hallo ​@Cornelis17 ,

@Thomas van KPN Kun jij mij informeren wat de allerlaatste software update is en welk nummer deze heeft?

Alvast dank!

De laatste softwareversie is SW1.C.25.14.02

Dat betekent dat jij al de laatste softwareversie hebt. Je kunt het bericht over die oudere update negeren. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 4, 2025

Hallo ​@Cornelis17 ,

Alvast dank!

De laatste softwareversie is SW1.C.25.14.02

Dat betekent dat jij al de laatste softwareversie hebt. Je kunt het bericht over die oudere update negeren. 

@Noordzee Dank voor je reactie!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • December 7, 2025

Je kunt het inderdaad negeren, ​@Cornelis17.

Maar het is wel een verwarrende mededeling, dus goed dat je het aangeeft. Gaan we naar kijken om dat te verbeteren. Daarvoor ben ik even benieuwd waar jij dit precies ziet staan?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 7, 2025

Je kunt het inderdaad negeren, ​@Cornelis17.

Maar het is wel een verwarrende mededeling, dus goed dat je het aangeeft. Gaan we naar kijken om dat te verbeteren. Daarvoor ben ik even benieuwd waar jij dit precies ziet staan?

@Erik van KPN Het is een maand geleden, dat ik dit onderstaand bericht kreeg: 

SuperWifi 1: Update naar SW1.C.25.12.04

Categorie:SuperWifi 1

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 7, 2025

Dat kan dan kloppen ​@Cornelis17 ,

Want SW1.C.25.14.02 is van 10 november 2025. Dat is net wat minder dan een maand geleden. Jouw melding van SW1.C.25.12.04 is van daarvoor. (ruim één maand geleden.) 

Maar goed, er is nu toch niets meer aan de hand? Jij hebt SW1.C.25.14.02 en dat is de huidige versie. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 7, 2025

Dat kan dan kloppen ​@Cornelis17 ,

Want SW1.C.25.14.02 is van 10 november 2025. Dat is net wat minder dan een maand geleden. Jouw melding van SW1.C.25.12.04 is van daarvoor. (ruim één maand geleden.) 

Maar goed, er is nu toch niets meer aan de hand? Jij hebt SW1.C.25.14.02 en dat is de huidige versie. 

@Noordzee Zeker, alles werkt perfect en daar ben ik blij mee! 👍
En het is mij nu duidelijk dat ik dus wel de juiste en laatste software versie heb, maar ​@Erik van KPN vroeg aan mij waar ik destijds die melding gezien had, dus daarom heb ik dat nog even gestuurd.

• December 7, 2025

Het gaat dus niet over een sms bericht die twee dagen geleden is ontvangen, maar een kennisgeving vanuit de community betreffende de updates.