Skip to main content
Vraag

Storing met SuperWifi 2 punt

• May 18, 2026
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Ls,

Wat ik ook doe, reset, bedraad, uit het systeem halen, opnieuw netwerk opbouwen, fysiek verplaatsen, niks lijkt te werken maar steeds is het dezelfde superwifi 2.0 punt die van synced naar paired gaat. Bij de anderen heb ik hier geen last van. Wat kan ik nog meer doen? 

Zie afbeelding.

7 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik kan mij goed voorstellen dat dit dan frustrerend werkt ​@C Claassen. Heb je wel eens getest wat er gebeurt als je dit punt met een functionerend punt omruilt? 

Ik kan dit ook nog als advies meegeven:

Paired not synced 

Herstart thuisnetwerk (vanuit de webinterface: Instellingen > Systeem | Dat zou de synchronisatie moeten herstellen.

• Auteur
  • Helper
  • May 20, 2026

@Remco van KPN Ja, ik heb dit punt omgewisseld met een ander (positie) en die andere werkte domweg op die plaats. Deze op een andere plaats, niet. Herstart thuisnetwerk diverse keren gedaan, geen effect.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • May 21, 2026

Dan iets van sate prikker pakken , achter in het reset gaatje duwen ( met beleid) en dan net zolang wachten dat led totaal uitgaat en paars wordt.

Vervolgens ding weer via utp kabel verbinden met het modem en een uur aangesloten houden.

Daarna sw punt neer zetten op plek welke  je wilt,  sw punt kan eerst rood worden , maar geeft het 5 minuten de tijd.

Werkt het dan nog niet met dat sw punt dan is die Kaputt ( of te wel naar de eeuwige jachtvelden of kapot op zijn Nederlands)

• Auteur
  • Helper
  • May 23, 2026

@ivo46 . Ik heb al een paar keer gereset.

• Auteur
  • Helper
  • May 23, 2026

Het zijn altijd dezelfde 3 die van synced naar paired gaan na een tijd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • May 23, 2026

Het zijn altijd dezelfde 3 die van synced naar paired gaan na een tijd.

Op welk kanaal heb je ze staan?? want ik neem aan dat die 3 draadloos zijn

• Auteur
  • Helper
  • May 24, 2026

@ivo46 Als je het wifi zelf bedoelt, beide, 2,4 en 5Ghz op auto. Tv woonkamer B3C draadloos, voorzolder C7D bedraad, deze zijn altijd groen, altijd. De andere drie raken naar verloop van tijd de naam kwijt en van gaan synced naar paired, AED is draadloos, de andere twee 5BC en 1F0 zijn bedraad.