Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb sinds mei KPN wifi en boosters erbij. De wifi boosters werken voor geen meter.De wifi booster staat niet echt ver, maar er zijn wel 2 muren ertussen.Wat kan de oplossing zijn?
Voor het EK wedstrijd turkije-nederland hebben wij het turks pakket aangeschaft omdat we via TRT1 de wedstrijd wilden kijken. Op een webpagina van KPN stond dat TRT1 in het turks pakket van KPN is inbegrepen. Echter bleek na aanschaf dat dit niet het geval is. Daarna zag ik op een andere webpagina van KPN dat deze zender NIET beschikbaar is op tv. Ik heb een paar dagen na de wedstrijd hierover KPN gebeld en gevraagd dit pakket zsm uit te zetten én om de gemaakte kosten niet door te berekenen. Hier zou een ticket voor aangemaakt worden en ik zou benaderd worden. Maar zoals ik al verwachtte, is dit niet gebeurd. En moet ik er via deze wijze nog een keer moeite in stoppen. Ik zag dat de kosten voor dit pakket namelijk toch zijn doorberekend. Kosten berekenen voor iets wat jullie niet bieden, omdat jullie blijkbaar jullie online verkoop onvoldoende in de gaten houden, is niet eerlijk. Ik verwacht dan ook dat jullie de nu berekende kosten aftrekken van de volgende factuur.
Ik heb 2 super wifi punten (de witte) . Het is 1 groot drama. Alle stappen en resetten gedaan (zo vaak al). Het gaat dan weer een dag goed en dan weer rood, of groen knipperen etc. etc. Wifi manager al 100x gedaan. Continu modem opnieuw herstarten om uberhaupt wifi werkend te krijgen. Als ik bel met KPN dan is de verbinding altijd ok….Dan doen ze weer wat op afstand en dan gaat het weer een dag goed…Heeft iemand een idee? Of overstappen naar andere partij?
MijnKPN app - update november 2024MijnKPN app versie 6.29.0Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app. Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.Wat zit er in deze update?Nieuwe vormgeving van de pagina Voor Jou We hebben de Voor Jou pagina in een nieuw jasje gestoken. Kaartjes voor Oranje? Een filmkadootje? Of toch liever korting? Je vind het allemaal terug onder Voor Jou in de MijnKPN app. Vernieuwde Aanbod pagina Onze aanbod pagina, ook wel de winkel van KPN is verbeterd. De pagina is overzichtelijker gemaakt en voortaan vind je hier alle KPN producten in een oogopslag. Game in MijnKPN app De komende 3 weken kun je Memory spelen. Door mee te spelen maak jij als klant kans op mooie prijzen. Meer informatie over het Flip & Win spel lees je hier. Verlengaanbod zichtbaar op de internetpagina Ben je verlengbaar? Het aanbod is dan direct zichtbaar met 1 klik op "Bekijk je verl
Ik heb met KPN voor mij verhuizing uitgebreid gesproken omdat ik ging verhuizen van een locatie waar glasvezel beschikbaar is naar een locatie waar geen glasvezel is en enkel een koperlijn met max 8mbit up en 12mbit down gemeten. Dit zou geen probleem zijn, er zouden geen extra kosten worden berekend en ik kon het veilig opzeggen als ik een uittreksel Basis Registratie zou opsturen. Maar nu krijg ik een rekening in de bus van 212 euro en een terugkoppeling van KPN dat omdat ik een koperlijn in mijn huis heb ze kunnen leveren ook al is het super traag en alles behalve de 100/100mbit die ik had. Er geen deugenlijk vervangbaar product is. KPN kan niet leveren, misschien over 2 jaar maar nu niet. Kan iemand kijken naar dit probleem? We hadden namelijk een hele duidelijk afspraak gemaakt, uw medewerker was 2,5 maand terug super duidelijk. Deze had mij opgebeld na aanleiding van deze vraag en dit al helemaal onderzocht. Er zouden geen kosten worden berekend omdat kpn hier niet kan leveren iv
- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.- De pc is aangesloten via een kabel.- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)- Alle kabels zijn gecontroleerd- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit
Op mijn factuur staat 2 x abonnement koster over de zelfde periode.
Er wordt een bedrag maandelijks van mijn rekening afgeschreven, ik weet niet waarvoor ik heb geen kpn produkten meer.er staat een klant nummer bij ***** Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy
Sinds ongeveer een week meldt Eset veelvuldig dat een website op rsc.cdn77.org wordt geblokkeerd vanwege Phising. Dat gebeurt telkens als op een Iphone Tiktok wordt gestart. Betekent dit dat Tiktok zelf op de achtergrond phising websites probeert te openen? Hoe gevaarlijk is dit?
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We