Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
De server van League of Legends zit in Amsterdam. Ik woon regio Alkmaar. Ik ben niet ver dus ik verwacht rond de 2-6 ping. Nu zit ik op 9 ping. Duitse streamer Agurin heeft 7-8 ping en hij woont in Duitsland dus iets klopt niet, maar wat? dit is mijn kpn test resultaat: Ik zit op zolder met een kabeltje van 20-25 meter.Heb standaard router van kpn
Goedenavond allemaalIk had alle apparatuur retour gestuurd 1 moden, 2 tv ontvangers, 2 afstand bediening en zelfs alle kabels!Nu krijg ik een mail dat 1 tv ontvanger mist?, wat nu want ik weet echt zeker dat dit compleet is meegezonden 😔Wat moet ik nu doen? Ik krijg zelfs een mail met een laatste herinnering 😔😔 Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Groet John
Live kijken en terugspoelen werkt nog steeds niet goed. (NPO1)En eigenlijk moet je ongeveer elke dag opnieuw opstarten om alle functies goed te kunnen gebruiken en het systeem een beetje snel te houden.......Wat hebben we een spijt van de overstap van de oude kastjes naar TV+. Zou geen enkel voordeel weten t.o.v. de oude setup.Alles gaat trager, menu/gids is traag, zappen is traag.Gids niet altijd even logisch (2x 'terug' is naar NPO1), op de home knop drukken kan je niet terug naar de zender waar naar je aan het kijken was.... Wat is wel een voordeel is is dat het goedkoper is maar dat is te merken ook. Had liever dat 10tje per maand over voor een beter systeem. Zo, frustratie er even uit. Lezen jullie mee KPN? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
6 maanden geleden al een topic opgestart voor ondersteuning van dynamische refresh rates bij de kpn tv+ box.Helaas nog steeds geen update naar een hogere android versie(die wel dynamische refresh rates) ondersteund.Ik kan dus nog steeds geen netflix, prime en andere apps op een fatsoenlijke manier bekijken omdat ik last blijf houden van hick ups wat erg onrustig kijkt.Ben dus nog steeds aangewezen op de apps van mijn Samsung tv zelf.Wanneer kunnen we de android update nou eens verwachten?