Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Goedemiddag Forum, Gezien de aanhoudende klachten met betrekking tot de iPhone 11 m.b.t. de mobiele data, en het uitblijven van de oplossing/vergoeding, vroeg ik mij af of er al een collectieve claim is opgesteld door een groep personen? ik heb zojuist een persoonlijke ingebrekestelling opgesteld, maar nog niet verstuurd naar KPN. Het lijkt me namelijk effectiever als er een collectieve claim/ingebrekestelling naar KPN wordt verstuurd. Op internet kon ik (nog) niks vinden. Kan iemand mij hier mee opweg helpen? of zijn er meer personen die dit overwegen? Met vriendelijke groet, Nick van den Heuvel
We updaten de KPN V10 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V10.C.24.10.01. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software op de V10 kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01? Verbeteringen op de loginpagina Verbeteringen voor initiële upgrade naar de KPN Software Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wanneer krijg ik de update? Aandachtspunten van de overgang (migratie) naar KPN Software Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem Kennisbank Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01?De hier genoemde verbeteringen en aanpassingen zijn allemaal ten opzichte van de vorige KPN Software versie.Verbeteringen op de loginpagina Op de loginpagina zijn twee knoppen toegevoegd, en wordt nu ook het serienummer van je V10 weergegev
Wanneer kan ik mijn gratis televisie krijgen?