Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hoi allen met een iPhone,Sinds gisterenavond is de grootste update van Apple voor o.a. de iPhone gelanceerd.Je kunt dus nu iOS 18 downloaden en installeren op je iPhone.Het zou daarmee ook zomaar kunnen, dat mede klanten die last hebben van het netwerkprobleem (iPhone uit de series 11, 12 en SE2020), hiermee het probleem mogelijk kunnen verhelpen.Ook omdat de aanbiedersinstellingen ook zijn aangepast naar versie 59.0.Alle ins en outs over iOS 18 lees je hier: iOS 18 (Apple Inc.)Overige informatie vindt je hier: iOS 18 (iCulture.nl)Zelf heb ik hem al gedownload en geïnstalleerd op mijn iPhone 14 Pro Max, en ben nog geen bugs tegengekomen.Wel heb ik het idee, dat het 5G netwerk van KPN een stuk stabieler is geworden, met een beter bereik.Hoe dat zit met 4G kan ik niet zeggen, omdat ik daar vrijwel geen gebruik meer van maak.Maar hopelijk kunnen mede klanten daar wel hun mening over geven, nadat ze iOS 18 hebben geïnstalleerd op hun iPhone.
Sinds de update, werkt port fowarding niet meer. Nu heb ik de box gereset en alle instellingen er nieuw ingezet. Hij geeft aan dat bv port 443 geforward wordt, maar als ik een online tool gebruik om te kijken of mijn port open staat geeft hij aan dat dit niet het geval is. Het lijkt er dus op dat het apparaat de instellingen niet opslaat
Ik ontvang steeds de onderstaande melding terwijl gewoon gericht is aan @kpnplanet.nl This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below.<> failed: host mx.kpnmail.nl (195.121.65.158) said: 554 5.7.1 recipient '*****@kpnplanet.nl' not known (in reply to RCPT command Mail wordt maar niet verstuurd en ontvang steeds dat hij niet af te leveren is. Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Op advies van KPN medewerker (telefonisch) 2 superwifi punten aangeschaft. We hebben in huis een aantal Calex lampjes en stopcontacten (bedienbaar via mobiele telefoon op wifi), deze doen het allemaal behlave degene in de gang. Deze geeft constant de offline melding. De rest doet het prima en kunnen we zelfs als we niet thuis zijn op afstand bedienen. Van het modem tot het Calex lampje in de gang is een meter of 7, meer niet. In de slaapkamer zit ook een Calex lamp, dit is ongeveer even ver vanaf het modem en deze doet het zonder problemen.Superwifi punten aangesloten volgens boekje/app, maar tot nu toe geen verschil terwijl het lampje op het superwifi punt groen brandt en het Calex lampje er nu praktisch naast zit.Iemand de oplossing? Want op deze manier heb ik er nog niks aan en kunnen de superwifi punten net zo goed retour.
hallo, ik heb een mail ontvangen voor mijn 2e tv- ontvanger deze heb ik niet via jullie en via marktplaats gekocht een tijd terug dus ik ben het niet eens om 5 euro extra hiervoor te betalen, tevens de 1e ontvanger in bruikleen van jullie is ook nog eens een verouderd model en er zijn al betere. Op bol.com kan je zelfs tv onvangers kopen https://www.bol.com/nl/p/afstandsbediening-kpn-diw7022-tv-box-voor-interactieve-tv/9300000154440770?referrer=socialshare_pdp_androidappAls jullie toch 5 euro per maand voor me 2e tv-ontvanger (die ik niet via jullie heb) ga rekenen dan ga ik me toch beraden om bij een andere internet aanbieder een abonnement af te sluiten
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
Ik heb een hetnet. Email account. Bolcom met emailadres noreply@bolcom.nl beweert mij een mail te hebben gestuurd. Ik heb deze mail nooit ontvangen. Ook niet in de spam. Ook staat deze mail niet in de spam lijst. Wat kan dan de oorzaak zijn?
Vorige week nieuwe telefoon gekocht bij kpn Galaxy A55 zou hier buds bij krijgen maar weet niet hoe.
Ik zie dat mijn V10 modem nu software versie V1.01.00T04.3Intermediate heeft , is kpn al met de uitrol bezig hiervan en wat zijn de veranderingen???
Hallo allemaal,Op dit moment ben ik klant bij Ziggo. In afwachting van KPN Glasvezel (beoogd okt/nov 2024 in onze wijk) overweeg ik om alvast over te stappen naar KPN. Ook omdat ik een nieuw mobiel abonnement ga afsluiten bij KPN óf Vodafone/Ziggo. Toen wij in dit appartement zijn komen wonen is er een KPN monteur langs geweest, hij gaf aan dat de KPN aansluiting in de eetkamer zat. We zijn toen naar Ziggo overgestapt omdat deze aansluiting wel in de woonkamer binnenkomt. Is het nog steeds zo dat KPN op een andere plek het huis binnenkomt dan Ziggo? Is hier een oplossing voor, anders dan de kabel in het zicht door te moeten trekken? Is het mogelijk dit bv. via de meterkast om te leggen? Verandert dit bij KPN Glasvezel en scheelt het moeite om daarop te wachten? Alvast bedankt voor jullie meedenken.
Sinds vorige week ervaar ik problemen met opnemen van 1 specifiek programma. Namelijk Masterchef Australië wat elke werkdag op net 5 komt. Ik heb serie opname ingesteld vanaf het begin. Afgelopen woensdag is het niet opgenomen. Aflevering nummers lijken ook niet te kloppen in de gids. Vandaag zou aflevering 15 komen, maar helaas weer niet opgenomen. Morgenmiddag in de herhaling staat in de gids nr 16. Morgenavond komt nr 17. Woensdagmiddag weer herhaling nr 16 en s avonds weer nr 17... Klopt dus helemaal niks van en vermoed dat mijn opnames dan ook niet goed gaan lopen.Ligt dit aan kpn of meer aan Net5...
Ik wil bladwijzers binnen de kpn-veilig browser kunnen synchroniseren tussen verschillende device. Hoe doe je dat? Kan je iets Handmatig overzetten of is er een instelling?
Hoi, zit een half jaar in België, mijn mobiel netwerk werkt helaas niet, heb een Iphone 13 en heb verschillende ontvangers geprobeerd. Graag hulp.
Hoi KPN, Ik het een nieuwe Digitenne besteld.De afstandsbediening die er bij zit is defect. Kunnen jullie een nieuwe opsturen? Vriendelijke groeten,