Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
The lights are out, away we go! De derde editie van dit forumspelletje. Vorig jaar tijdens de tweede editie was het @Raymondt die de titelstrijd in zijn voordeel wist te beslechten. Mag hij zich na komend seizoen ook de grote kenner noemen of slaagt iemand anders erin de koning van zijn troon te stoten? Prijs voor de kampioenIk kan alvast aankondigen dat de winnaar dit jaar een echt gave prijs kan winnen! Hoe en wat precies, daarover laat ik jullie nog in spanning. Reken er maar op dat je voor de eerste plek echt je best wil doen met jouw voorspellingen. SpeluitlegPuntentelling reguliere racesIn elk raceweekend voorspel je de top 5 in de einduitslag van de GP. Voor elk juist voorspelde coureur op de juiste positie zijn 3 punten te verdienen. Mocht je bij een coureur slechts één positie naast zijn finishplek zitten, krijg je als troost ook nog 1 punt. Puntentelling sprintracesIn een raceweekend waar er ook een sprintrace is gepland, zal elke deelnemer de top 3 voorspellen. Elke juist
Een vraag uit interesse voor zowel de forumleden als de moderators, een stukje geschiedenis. Wie herinnert zich nog Enterprise van het Telfort forum?
Is er sinds enige weken een probleem met de weergave van HDR content? Bij mijn kastje TV+ krijg ik geen HDR content meer te zien van welke app dan ook. Voorheen heeft dit altijd gewerkt. Alle instellingen staan goed (hetzelfde als voorheen) Kastje van het stroom afgehaald en HDMI kabel losgehaald en opnieuw ingeplugd, geen resultaat. Wanneer voorkeur voor Dolby Vision is ingeschakeld werkt DV wel. Echter HDR niet en ook niet wanneer terug naar prioriteit HDR is ingeschakeld.
Eperiabox 12 gereset alles werkt weer behalve de Toon van essent contact gehad met kpn en essent maar geen van beide kon ons helpen! Toon vind wel wifi naam maar pakt wachtwoord niet
vandaag heeft kpn 29,67 afgeschreven onterecht ! ik was van plan om over te stappen na kpn dus gebeld naar kpn.alles netjes geregeld en de aansluiting zou makkerlijk en snel gaan.echter op de eerste dag van aansluiting gaat het al mis. de stappenplan die je meegeleverd krijgt klopt niet voor mijn woning.gebeld met kpn dat er iets niet klopt en volgens kpn zou er een monteur moeten lang komen vanwege dat ik een speciale aansluiting zou nodig heben voor mijn woning. de monteur zou na het weekend op maandag langs komen tussen 8 en 12.helaas die dag geen monteur gezien ! dus weer gebeld met kpn.de medewerker van kpn vertelde mij dat er geen afspraak stond ingeplent met de monteur en dat er een monteur beschikbaar was in 3 weken.hier wilde ik niet op wachten en heb mijn contract geannuleerd. echter vandaag tot mijn grootste verbazing is er een bedrag van 29,67 afgeschreven.ik heb gelijk weer kpn gebeld maar de mederwerker zei dat die er niks aan kon doen en dat het nou eenmaal zo is. en als
we hebben een defecte voeding van de setopbox (pinnetje afgebroken, nu even met een tape’je tijdelijk vastgezet, echter valt de ontvanger nu regelmatig uit. Graag ontvangen wij een nieuwe voedign
Heren en dames,Ik wil mijn E sim activeren, wat deze optie stond bij het afsluiten van mijn nieuw abonnement. Nu staat er op mijn nieuwe mobiel iphone 16 pro de simkaart in je oude iphone ondersteunt overzetten naar e-sim niet. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Gewoon simkaart in nieuwe telefoon doen bijvoorbeeld?
Ik heb sinds gister dat mijn Glasvezel ermee stopte.Ethernet lampje ging uit en Glas knippert heel langzaam net een soort morscodeNu heb ik de Genexis gmc-tk01-p2110 van mijn FTU gehaald en zonder de FTU aangesloten en wat verbaasd mij nu doet de ethernet poort het wel.Als ik nu een ZTE ZXHN F3100 NTU die ik nog heb liggen aansluit knippert ook het glasvezel lampje als een soort morscode en gaat ook uit en dan weer aan.Heb net bij mijn buurman en mijn ouders gekeken die heeft ook een ZTE ZXHN F3100 NTU en daar brand het glaslampje steady als er niks is aangesloten.Bij mij als je niks aansluit gaat het Glas lampje meteen knipperen en uit en dan weer aan en dan een soort morscode en dan weer uit paar seconden en weer aan.Sluit je dan een Ethernet kabel aan op de ZTE of Genexis dan gaat de ethernet poort ook knipperen en je ziet op je Router dan uitval van de ethernet port. Het is net of er wat in de centrale is gebeurd waardoor het nu niet meer werkt. Nu komt er maandag wel een KPN monte
Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes). We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen. Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar.