Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Bestaat vpn.hotspotsvankpn.com nog?In deze folder las ik dat er een KPN VPN is voor HotSpot gebruikers. Er staat het volgende in. Voor sites die niet met https te bereikenzijn, kan een VPN (virtual private netwerk)opgezet worden.Zó gebruikt u KPN WiFi meteen veilige VPN verbinding!Zó gebruikt u KPN WiFi meteen veilige VPN verbinding!VPN verbindingopzetten Android:Nadat u verbinding heeft gemaaktmet het KPN Wifi netwerkdoorloopt u de volgende stappen:1. Ga naar ‘Instellingen >Meer (instellingen) > VPN’2. In het menu kiest u voor ‘VPN-profieltoevoegen/bewerken’.3. Bij beschrijving kunt u HotSpots invullenen selecteer bij het type verbinding: PPTP.4. Bij serveradres vult u in:vpn.hotspotsvankpn.com.5. Controleer of ‘PPP-encryptie (MPPE)’ aanstaat en sla de instellingen op.6. Wanneer de VPN is opgeslagen kiest uvoor de aangemaakte VPN.7. Voer nu de gebruikersnaam: vpn in enhet wachtwoord: kpn8. U kunt nu verbinden met de VPN. Dit zou wel handig zijn wanneer je met je mobiele telefoon
Hallo,Ik zat even naar de aanbiedingen voor nieuwe klanten ihv black friday te kijken en zie dat bij het afnemen van 2 tv+ boxen het opnemen pakket gewoon 4,99 per maand kost (sinds 22 oktober staat heel klein in de kleine lettertjes).Als bestaande klant heb ik niks vernomen over deze wijziging. Blijft het opname pakket daarom bij een verlenging of wijziging in het KPN abonnement van alle huidige klanten gratis? Anders ben je bij verlengen of een nieuwe korting straks sowieso 5 euro per maand duurder uit.. (sowieso zijn 3 maanden 5 euro korting bij jaar verlengen internet/tv een lachertje). Of moet ik dus vooral niks gaan wijzigen/verlengen om de 5 euro opnemen korting forever te behouden? Zeker als je dan de 5 euro korting kwijt bent heb je niks aan die 15 euro..
Ik heb ongeveer 2 weken terug een internetbundel gekocht van 2 GB voor in "Overige landen". Deze heb ik gebruikt in Guatemala. Vandaag zijn we de grens gepasseerd naar Belize, echter lijkt de bundel nu niet te werken. De telefoon is opnieuw opgestart, maar internet werkt nog steeds niet. Wat nu? Kan dit opgelost worden en hoe dan?
Ik heb netjes voor het einde van de gratis 3 maanden mijn Prime opgezegd, hiervan ook een bevestiging ontvangen. Kijk ik in mijnkpn, staat deze doodleuk weer geactiveerd. Ik ga er vanuit dat ik hiervoor niet ga betalen toch? Anders heeft KPNÂ een probleem.
hier ook een hinderlijk tikkend geluid uit het modem van tiktak de hele dag ?
Wij wonen in een flat en hebben momenteel glasvezelnet liggen van T-Mobile maar website KPN zegt nu dat glasvezel wel zou kunnen nu bij ons, maken ze dan gebruik van het netwerk van T-Mobile of komt er wederom een nieuw kastje tegen de muus dan wel van KPN ??Op dt moment heb ik Hussel Internet 50 Mbit/sFoto's van het glasvezel kastje van T-MobileÂ
Ik heb op 26 november mijn internet aangesloten en na 2 weken zou ik dan een mail krijgen van kpn zodat ik de welkomstcadeau kan bestellen. Na 2 weken wachten heb ik geen mail gehad en bel ik met de klantenservice zeggen ze je hebt pas 30e aangesloten, maar dat klopt niet. Ik ben ook overgestapt omdat je een gratis playstation 5 zou krijgen, maar nu moet ik nog 4 dagen extra wachten. Ze zeggen ook op=op terwijl fout niet bij mij ligt moet ik wel wachten. Wat kan ik nu het beste doen?Â
Goedemorgen kpners, Ik heb net zoals velen sinds juni het probleem dat internet regelmatig naar edge springt en de spraak regelmatig voor 10 tot 15 seconden wegvalt. (iphone 12)Nu heb ik het internet naar edge probleem beter gekregen door de netwerkinstellingen te resetten.Maar de problemen met bellen blijven steeds terug komen en zijn erg vervelend. Nu las ik op de forums dat je een melding moet maken om in aanmerking te komen voor een eventuele compsensatie. Dus ik heb netjes het aangegeven nummer gebeld om dat te gaan doen. Vervolgens krijg je iemand aan de telefoon welke totaal niet op de hoogte is van het probleem en mij doodleuk naar een kpn winkel doorverwijst. ik heb gevraagt om mij door te verbinden met een collega welke wel op de hoogte is van het probleem, maar ik zou niet verder worden geholpen voor ik naar een kpn winkel was geweest en als ik weer zou bellen zou ik hetzelfde antwoord krijgen.  Iemand van jullie ook deze ervaring met de kpn service? Nu wil ik best naart een
Bij deze biedt ik mijn welgemeende excuses aan aan:Birgit, Yolan, Gerry, Emin, Brenda, Sam, Sonja en Perry, voor het aanhoren van mijn frustraties de afgelopen maanden. Ik begrijp dat jullie gebonden zijn in jullie antwoorden en dat KPN een organisatorische structuur heeft neergezet waar een ieder naar elkaar wijst en niemand verantwoordelijkheid kan/ mag nemen. Maar voor wat een *** organisatie werken jullie zeg! Sterkte! Per saldo blijft het probleem bestaan, wordt netjes iedere maand geïncasseerd en wachten we geduldig af. Want er lopen natuurlijk wel contracten. Uit coulance kan het contract ontbonden worden maar daarmee komt het ticket te vervallen en zien we af van mogelijke schadevergoedingen. Lekker opgelost KPN!Ik wens het bestuur veel wijsheid. Met je kop in het zand kom je er denk ik niet… Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels
Waarom worden er 25 euro kosten gerekend om je internet weer te activeren na een blokkade bij een betaalachterstand? Waar zijn deze kosten op gebasseerd?Â
Ik ben gaan samenwonen en mijn partner heeft een andere provider dan KPN. Ik heb diverse keren gebeld, ik heb gemaild maar KPN is zo verschrikkelijk inflexibel. Ik moet de toekomstige termijnen t/m oktober 2025 betalen terwijl ik geen gebruik kán maken van KPN.Daarnaast vervalt mijn combivoordeel maar ik moet wel voor de combi betalen t/m oktober 2025. Dit maakt me zo enorm boos en als consument sta je met de rug tegen de muur!
Beste allen en KPN,Sinds enkele maanden ervaar ik problemen met het internet (4G en 5G). Slecht internet terwijl ik wel gewoon alle balkjes heb.Het is in de afgelopen tijd steeds erger geworden.Voor mij was afgelopen week de druppel toen ik 112 moest bellen en gewoon geen beltoon/verbinding kreeg. Na 3x proberen uiteindelijk wel gelukt. Dit is misschien ongerelateerd aan het internet probleem maar voor mij wel de reden om het verder uit te zoeken.Nadat ik een aantal topics op dit forum las ben ik de klantenservice gaan bellen.Hier werd mij doodleuk verteld dat er geen problemen bekend waren met dit toestel. Ook na aandringen om hier een ticket van te maken met gezegd te hebben dat er op dit forum meerdere mensen problemen mee hebben wilde deze mevrouw mij alleen maar doorverwijzen om langs te gaan in een KPN winkel.Is het verstandig om langs te gaan of is er dan een kans dat ik mijn toestel opnieuw moet installeren of langere tijd kwijt ben?Ik ben al lang KPN klant maar vind dit wel vr
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.