Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.- De pc is aangesloten via een kabel.- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)- Alle kabels zijn gecontroleerd- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit
We hebben al een tijdje geen beeld op tv via kpn, wel hebben we geluid. We snapper er geen bal van, alle HDMI kabels gecontroleerd. Me schoonzoon heeft een HDMI kabel uit het modem van kpn gehaald en wilde die in de PlayStation doen, vanaf die tijd hebben wij geen beeld maar wel geluid, of als we anders aansluiten hebben we wel beeld maar geen geluid! Nou, zeg t maar 🤔 hebben echt geen idee!!
Lampjes van NT kastje Ethernet en Glas blijven knipperen
Op 5 maart 2024 is er een monteur bij ons geweest voor storingen in internetverbinding. Hij heeft op dat moment heeft hij de tv kastjes voor ons verwijderd en de tv’s rechtstreeks op internet gezet om tv via kpnapp te kijken. Ging goed. Na 2 dagen begon de ellende, zeker een paar x per dag geeft die de melding, kan video niet laden. Vervolgens app helemaal verwijderd. En weer opnieuw opgestart. Zo moeten we zowat dagelijks aan de slag met het verwijderen en weer opstarten. Dit is absoluut niet fijn. Wat kunnen jullie hierin betekenen?vriendelijke groet Marjan
Ik heb nog steeds de oude software op mijn V12 box, wanneer kan ik de update krijgen (zit op SGEJ1000060E) ?
Goedenavond, sinds een paar weken heb ik KPN tv app gedownload een geïnstalleerd op mijn tv.nu is het doorspoelen met opnames super traag, gaat maar met x32 en je kunt niet zien waar je zit in de opname ivm stoppen na reclame! bij ziggo (had ik hiervoor) was dit vele malen beter voor elkaar. sneller en je kon zien waar je was in de pauze.. kan KPN hier iets aan doen? groet,luck
Kan ik het kastje ook via wifi laten communiceren?Nu heb ik het kastje bedraad aangesloten en via HDMI aan de TV aangesloten.
Klopt het dat op de zender Family 7 maar 1 aflevering van een serie kan opnemen?Bij de meeste andere zenders kan je kiezen voor 1 aflevering of voor de hele serie.
Het ontvangst van het KPN GSM signaal is zo slecht dat de slimme meter geen informatie door kan geven naar de netwerk beheerder. Gevolg is dat ik geen gebruik kan maken van energie abonnement wat deze info nodige heeft. De hele straat buurt heeft hier last van. Heeft KPN een oplossing voor dit probleem?
Hallo Allemaal,Ik heb gelezen dat er al wel een en ander is over gesproken. Mijn KPN Box 12 modem metFirmware: V12.C.24.05.08. Laat in het “verbonden apparaten” niet alle apparaten zien. Ik heb mijn modem al voor paar minuten uitgehad. En er is geen vernieuwing.In de modem heb ik Bekabeld:KPN DIW (TV+ box) word gezienDan een Switch, met daar aan:Philps Hue Hub word gezienSynology I word gezienSynology II word niet gezien, maar werkt welLaptop word gezienIk snap niet waarom bijvoorbeeld Synology II niet getoond word, echter is deze wel te benaderen. Als het werkt het zou je denken, dat klopt ook, echt wou ik mijn netwerk vergelijk met die van mijn ouders (die problemen hebben), en zag ik dit, dus vandaar dat ik toch even vraag.Voor mijn modem staat er geen updates klaar. Dus ja is de V12.C.24.05.08 de laatste versie?Hopelijk heeft iemand een verklaring voor,
Radio valt weg, steeds heel kort.niks veranderd, draait zo al lang zonder problemen.