Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Nieuwe glasvezel abonnement (fiber moet nog met een monteur aangesloten worden). Wij krijgen vandaag twee nieuwe TV+ boxen binnen. Ik lees bluetooth afstandbediening, en voice control (stem). Ik voorzie dat als een ramp. Kan ik alles houden bij de oude TV kastjes? Wj hebben alleen glasvezel nodig omdat KPN van het koper af gaat. Wij hebben dit extra-tje niet nodig. Bluetooth afstand bediening moet ingesteld worden. Dus optioneel begrijp ik. Hopelijk, want ik wil geen extra straling in huis. Maar de stem besturing, werkt dat via de TV+ kastjes, of via een smart tv? Dat is niet duidelijk. Wij hebben geen smart TV, willen wij ook niet. Maar de instructie lijkt het alsof de stem besturing via de TV+ kastjes gaat. Dan wacht ik liever 5-8 jaar totdat KPN al die ‘’kinder ziektes’ eruit heeft gewerkt. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat werken. Als ik andere topics lees, werkt dat niet vlekkeloos.
Ik heb een abonnement afgesloten en dat zou dan 25 euro per maand zijn en dat was ook zo de eerste maand en nu de tweede maand betaal ik ineens 30 euro. ook jammer dat er geen chatbox is om dit te bespreken.
Ik heb destijds bij XS4All een glasvezel abonnement afgesloten en dat is later omgezet naar KPN.Maar de prijzen zijn niet aangepast en ik zie nu dat ik bij KPN voor hetzelfde abonnement de helft goedkoper kan zijn.Ik zou dan gek zijn om daar geen gebruik van te willen maken. Maar ik kan het huidige abonnement niet omzetten omdat het al een KPN abonnement is. Om nu eerst over te stappen naar een andere provider en dan weer terug naar KPN is ook weer belachelijk natuurlijk. Met de huidige technologie moet het toch mogelijk zijn om makkelijk dit aan te kunnen passen ?
Ik heb al meer dan een jaar problemen met kijken naar NPO Plus. Kan het wel starten, maar loopt binnen een aflevering van een serie vaak meerdere keren vast en moet ik helemaal opnieuw beginnen, want hij onthoud ook niet wat ik het laatst gekeken heb. Ik zie dat dit probleem een jaar geleden ook al gemeld werd. Het kan toch niet zo zijn, dat daar nog steeds geen oplossing voor is?
Ik vraag me af hoe het kan dat ik sinds meer dan een half jaar geen normaal internet meer heb. Wifi valt constant uit, of helemaal geen netwerken of kan geen verbinding maken met netwerk …………. Wifi manager al onwijs uitgevoerd en het helpt allemaal niks.Was altijd heel tevreden met KPN maar zo langzamerhand denk ik wel betaal elke maand best veel en wat krijg ik er voor terug.
Ik heb nog steeds de oude software op mijn V12 box, wanneer kan ik de update krijgen (zit op SGEJ1000060E) ?
Is het normaal dat een nieuwe simkaart op zondag wordt bezorgd en dat dan en paspoort en bankpas gekopieerd moeten worden. Is het ook normaal dat dan € 0,01 gepinned moet worden. En dat alles op zondag, riekt naar oplichting of vergis ik me. Frank
dvs1200 werkt niet bij ons thuis, te veel storingen, had ze terug willen brengen naar de kpn winkel, maar ze namen ze niet terug, 65 euro weggegooid voor niets, al 50 jaar klant bij kpn, maar denk er nu over naar een andere te gaan
We updaten de KPN V10 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V10.C.24.12.05. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software op de V10 kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03? Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01? Verbeteringen op de loginpagina Verbeteringen voor initiële upgrade naar de KPN Software Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wanneer krijg ik de update? Welke update krijg ik? Aandachtspunten van de overgang (migratie) naar KPN Software Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem Kennisbank Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03?De versie V10.C24.12.05 is een kleine update ten opzichte van de 10.01 versie die hieronder vermeld wordt. Deze verhelpt de telefoniebug die in de eerdere vers
MijnKPN app - update november 2024MijnKPN app versie 6.29.0Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app. Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.Wat zit er in deze update?Nieuwe vormgeving van de pagina Voor Jou We hebben de Voor Jou pagina in een nieuw jasje gestoken. Kaartjes voor Oranje? Een filmkadootje? Of toch liever korting? Je vind het allemaal terug onder Voor Jou in de MijnKPN app. Vernieuwde Aanbod pagina Onze aanbod pagina, ook wel de winkel van KPN is verbeterd. De pagina is overzichtelijker gemaakt en voortaan vind je hier alle KPN producten in een oogopslag. Game in MijnKPN app De komende 3 weken kun je Memory spelen. Door mee te spelen maak jij als klant kans op mooie prijzen. Meer informatie over het Flip & Win spel lees je hier. Verlengaanbod zichtbaar op de internetpagina Ben je verlengbaar? Het aanbod is dan direct zichtbaar met 1 klik op "Bekijk je verl