Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Sinds april heb ik de samsung s24 ultra, en heb ik problemen met de 5g verbinding bepaalde apps werken alleen via wifi en niet 5g, maar als ik de 5g verbinding met een vpn gebruik werken deze apps wel, deze problemen had ik nooit met mijn vorige toestel de s22 plus, ik gebruikte op dit toestel ook nooit wifi vanwege unlimited data, ik heb dit probleem 2 maanden geleden neergelegt bij kpn, en je raad het al 2 maanden lang hoor je niks, ik zou gebelt worden door de techische afdeling, maar dit gebeurde niet dus ging zelf maar weer contact opnemen met kpn 7 dagen geleden, hierbij werd gezegt dat ik binnen 7 werkdagen gebeld zou worden, tot ik deze ochtend een sms kreeg, waarbij stond vermeld dat ze de verbinding hebben onderzocht, en dat alles nu in orde is, maar je raad het al dat is het niet, inplaats van dat de technische dienst mij belt en samen met mij kijkt wanneer ik verbinding maak met deze apps, maar nee ze doen maar wat, om te janken deze slechte service
Ik heb een WD NAS. De bereikbaarheid vanuit Internet loopt via een account bij WD. Op zowel mijn Android als Windows apparatuur kon ik tot voor kort (update router?) de inhoud ( mappen en bestanden) benaderen. Sinds de tijd van de update werkt dit op mijn Windows apparatuur niet meer. Ik krijg wel verbinding met de NAS maar het deel bestandsbeheer geeft een foutmelding.Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Hallo, ik heb sinds een paar dagen een kpn sim only abonnement maar ik wil deze nu opzeggen en naar een andere provider gaan. Ik heb dit via facebook messenger aangegeven etc en ze zeggen dat mijn bestelling is geannuleerd alleen wat moet ik nu invullen bij mijn nieuwe provider? Want opeens krijg ik in mijn mail een nieuw nummer. En ook heb ik met mijn huidige nummer geen service meer (wat logisch is) maar naar de klantenservice bellen gaat ook niet vandaar via deze weg.
Hallo,Geen bbc one en two en geen national geograpick met nieuwe digitenne ontvanger. Ik heb een buitenantenne.
KPN TV+ Box: Update november #2 2024TV+ Box launcher versie 1.168.2 Wat zit er in? Voornamelijk veel onder water verbeteringen op het gebied van beveiliging, communicatie met het tv platform en het voorkomen van bepaalde soorten crashes. Daarnaast werkte de homeknop niet in de hulppagina's, dat hebben we verholpen. En, bij het huren van films hebben we de knoptekst op de filmbanner veranderd van ‘Huren’ naar ‘Meer informatie’.Klein verschil, maar wel belangijk, omdat je met een druk op die knop niet gelijk de film huurt, maar eerst meer informatie kunt lezen over de film. Wanneer komt ‘ie?Preselectie: 5 novemberDit bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol. Uitrol: 12-14 novemberHeb je hem na 14 november nog niet, dan kun je de update zelf starten via: Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ Launcher Meer informatie of hulp nodig met TV+?Heb je feedback of vragen over deze update, dan kun je dat in dit to
Waarom verdwijnen alle eerder opgenomen afleveringen van een serie opname op het moment dat je de serieopname annuleren-knop indrukt? Ik baal als een stekker…doordat er een aflevering gemist was om op te nemen, dacht ik de knop te gebruiken om de serieopname te annuleren om vervolgens de opname te resetten. Ik verwacht dat op zo’n moment van annuleren de toekomstige opnames niet meer opgenomen worden, maar niet dat alle reeds opgenomen afleveringen ook worden geannuleerd…nu mis ik enkele afleveringen (ouder dan een week) en moet ik de rest met die irritante reclames kijken en ook nog binnen een week…Vraag 1: kan bij een nieuwe update bij het gebruiken van de knop ‘annuleren serieopname’ niet alle oude afleveringen verwijderd worden, maar alleen de geprogrammeerde toekomstige afleveringen niet meer opgenomen worden? Vraag 2: zodra je (opzettelijk) een aflevering/show wil verwijderen zitten de 2 knoppen van ‘deze opname verwijderen’ en ‘serieopname verwijderen’ nogal dichtbij elkaar en e
Beste,Ik probeer een kpn tv+ te installeren op mijn Sony Bravia tv.Als de box aan staat en ik zet de tv aan dan kan ik naar de HDMI 4 ingang gaan waar de box op aangesloten is.Er zou nu het groene logo van kpn moeten komen. Dit komt niet, het scherm blijft zwart.Ik heb de HDMI 4 ingang getest met een WIJu en dan start het scherm wel automatisch op.Ik heb de box op een andere tv geprobeerd te installeren en dan werkt de kpn tv box installatie wel.Het lijkt er dus op dat de Sony Bravia de kpn box niet "herkent" of dat de kpn box geen signaal afgeeft.De reset van 7 sec heb ik ook al geprobeerd, geen verschil.Ook een andere HDMI kabel bied geen verschil.Wie weet raad?
Ik begrijp niet zo goed waarom er nergens een telefoonnummer of ook maar 1 manier te vinden is om contact te krijgen met de klantenservice? Ik kan op een link klikken waar bij staat: “Hulp nodig? Wij staan voor je klaar!” Om dan vervolgens alleen veelgestelde vragen te krijgen. Dat noem ik niet echt “klaarstaan”. Ik heb zelfs kpn service plus, maar zelfs DAAR staat nergens een telefoonnummer bij. Dus ik mag wel betalen voor extra service, maar ik krijg geen telefoonnummer of chatmogelijkheid? Ik heb al een paar andere posts gezien waar het antwoord is dat je een een belafspraak kan maken. Maar ook die link komt alleen maar uit op een pagina met veelgestelde vragen.. Wat is dit, is de klantenservice alleen voor ingewijden ofzo?
Ik ervaar de laatste weken veel storingen bij KPN. Juist vanwege storingen weggegaan bij Ziggo, en het gelazer begint nu ook bij KPN (alles gaat via glasvezel). Regelmatig moet ik het modem en TV kastje van de stroom halen om weer TV beeld te krijgen. TV kastje is via ethernet aangesloten. Als dit zo doorgaat met het zgn. stabiele glasvezel net, ga ik weer zo snel mogelijk terug naar Ziggo. Ook de telefonische ondersteuning laat qua kennis veel te wensen over. Bovendien vind ik het feit dat ik een brief moet schrijven om een klacht in te kunnen dienen niet van deze tijd. Expres het drempeltje hoog gemaakt? Waarom niet via de email? Kortom…..ik ben niet tevreden. Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt
Sinds gisteren kan ik programma’s van HGTV niet meer terugkijken. Ook opnames kan ik niet kijken. Ik krijg een foutmelding: videoserver niet aanwezig. Bij andere zenders heb ik dit probleem niet. De klantenservice kan het helaas niet oplossen met herstarten of software opnieuw installeren en stuurt me een nieuwe ontvanger toe. In de KPN community heb ik hetzelfde probleem gevonden, maar dan van 1 jaar geleden en het ging over de ARD. De oplossing was om mijn beeldscherminstelling te wijzigen van HD naar SD. Dat is nu ook de work-around truc en ik kan weer terugkijken/opnames kijken. Nou ben ik nieuwsgierig of het probleem toen met de ARD nog anders is opgelost, want ik kijk toch het liefst in HD. En is het nog toeval dat de ARD toen op kanaal 43 zat en nu HGTV?
Gebruik de FRitZ!BOX 7590 AXWil Isdn kanalen zien 220 221 222 223Maar dat wil niet lukken Kpn zegt dat ze eigen modem niet ondersteunen .Kan op laptop wel kijken.Heb 4 k ontvangers nieuwe software ingezet maar via ontvanger kan ik niet kijken.Is daar oplossing voor. Groet Fred
L.S,Ik zou vanmorgen om 10.00 teruggebeld worden door Joan om ons contract te verlengen. De hele morgen stand by gestaan echter zonder reactie van KPN.Graag alsnog terugbellen.B.v.d.Wim Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt