Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.- De pc is aangesloten via een kabel.- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)- Alle kabels zijn gecontroleerd- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit
Sinds ongeveer een week meldt Eset veelvuldig dat een website op rsc.cdn77.org wordt geblokkeerd vanwege Phising. Dat gebeurt telkens als op een Iphone Tiktok wordt gestart. Betekent dit dat Tiktok zelf op de achtergrond phising websites probeert te openen? Hoe gevaarlijk is dit?
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
Ik heb met KPN voor mij verhuizing uitgebreid gesproken omdat ik ging verhuizen van een locatie waar glasvezel beschikbaar is naar een locatie waar geen glasvezel is en enkel een koperlijn met max 8mbit up en 12mbit down gemeten. Dit zou geen probleem zijn, er zouden geen extra kosten worden berekend en ik kon het veilig opzeggen als ik een uittreksel Basis Registratie zou opsturen. Maar nu krijg ik een rekening in de bus van 212 euro en een terugkoppeling van KPN dat omdat ik een koperlijn in mijn huis heb ze kunnen leveren ook al is het super traag en alles behalve de 100/100mbit die ik had. Er geen deugenlijk vervangbaar product is. KPN kan niet leveren, misschien over 2 jaar maar nu niet. Kan iemand kijken naar dit probleem? We hadden namelijk een hele duidelijk afspraak gemaakt, uw medewerker was 2,5 maand terug super duidelijk. Deze had mij opgebeld na aanleiding van deze vraag en dit al helemaal onderzocht. Er zouden geen kosten worden berekend omdat kpn hier niet kan leveren iv
Nieuwe glasvezel abonnement (fiber moet nog met een monteur aangesloten worden). Wij krijgen vandaag twee nieuwe TV+ boxen binnen. Ik lees bluetooth afstandbediening, en voice control (stem). Ik voorzie dat als een ramp. Kan ik alles houden bij de oude TV kastjes? Wj hebben alleen glasvezel nodig omdat KPN van het koper af gaat. Wij hebben dit extra-tje niet nodig. Bluetooth afstand bediening moet ingesteld worden. Dus optioneel begrijp ik. Hopelijk, want ik wil geen extra straling in huis. Maar de stem besturing, werkt dat via de TV+ kastjes, of via een smart tv? Dat is niet duidelijk. Wij hebben geen smart TV, willen wij ook niet. Maar de instructie lijkt het alsof de stem besturing via de TV+ kastjes gaat. Dan wacht ik liever 5-8 jaar totdat KPN al die ‘’kinder ziektes’ eruit heeft gewerkt. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat werken. Als ik andere topics lees, werkt dat niet vlekkeloos.
Op mijn factuur staat 2 x abonnement koster over de zelfde periode.
Gisteren een software update gehad voor de KPN Box 10🙁Na de update werkte letterlijk niks meer, geen telefoon, geen tv en geen internet.Spanning eraf , 2 minuten wachten en spanning er weer op loste deel problemen op.Echter na de versie C.24.10.03 update, die ik door mijn strot geduwt heb gekregen,is het niet meer mogelijk om Primaire en Secundaire DNS server in te stellen bij Thuisnetwerk\DHCP settings. (Hiervoor is er geen tekstvak meer)Volgens de KPN helpdesk kan dat (eventueel) pas worden opgelost in een volgende software versie. In de tussentijd moet ik dus een eigen DHCP server gaan inrichten om gebruik te kunnen maken van functionaliteit die eergisteren nog gewoon werkte met dezelfde hardware. 😒Moet ik extra nieuwe hardware inzetten en kosten maken omdat KPN die optie softwarematig heeft uitgezet. Heb het gevoel dat ik tot het selectief kleine groepje power users behoor die door de KPN kan worden genegeerd. Heeft niemand anders hier last van ?Laat van je horen, zodat dit een
KPN TV+ Box: Update november #2 2024TV+ Box launcher versie 1.168.2 Wat zit er in? Voornamelijk veel onder water verbeteringen op het gebied van beveiliging, communicatie met het tv platform en het voorkomen van bepaalde soorten crashes. Daarnaast werkte de homeknop niet in de hulppagina's, dat hebben we verholpen. En, bij het huren van films hebben we de knoptekst op de filmbanner veranderd van ‘Huren’ naar ‘Meer informatie’.Klein verschil, maar wel belangijk, omdat je met een druk op die knop niet gelijk de film huurt, maar eerst meer informatie kunt lezen over de film. Wanneer komt ‘ie?Preselectie: 5 novemberDit bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol. Uitrol: 12-14 novemberHeb je hem na 14 november nog niet, dan kun je de update zelf starten via: Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ Launcher Meer informatie of hulp nodig met TV+?Heb je feedback of vragen over deze update, dan kun je dat in dit to
Hoi…ook bij mij geeft het aan dat IMEI nummer niet klopt.heb al gebeld met kpn…hopelijk krijg ik snel reactie Admin: afgesplitst en eigen topic voor je gemaakt
De kpntv app loopt de laatste dagen steeds vast bij het bekijken van opgeslagen films op mijn Android telefoon werkt eea primaalle bovenstaande adviezen heb ik gevolgd zoals laatste versies etc Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Mijn dochter heeft godzijdank, na maandenlang van kastje naar de muur te zijn gestuurd, eindelijk een mail mogen ontvangen met betrekking tot het omruilen van haar Iphone 11 naar een Iphone 13. Bij het versturen van de ingevulde gegevens zegt de pagina dat het ingevulde IMEI-nummer niet klopt. Ik twijfelde in eerste instantie, het kon weleens een tikfoutje mijner zijde zijn. Heb daarna het IMEI-nummer gekopieerd uit het contract. Ook deze wordt als fout ingevoerd gezien. Wie herkent dit? Wat doe ik verkeerd? En, hoe nu verder? Ik heb ook al van 15 getalletje er 14 ingevoerd, maar niks is goed.Ik begreep van een klantenservicemedewerker, die ik voor iets anders sprak, dat deze omruilactie van een afdeling komt die zelfstandig opereert, een aparte tak. Dat eventuele vragen niet door de klantenservice beantwoord kunnen worden omdat er geen inzage wordt gegeven.
Ik heb destijds bij XS4All een glasvezel abonnement afgesloten en dat is later omgezet naar KPN.Maar de prijzen zijn niet aangepast en ik zie nu dat ik bij KPN voor hetzelfde abonnement de helft goedkoper kan zijn.Ik zou dan gek zijn om daar geen gebruik van te willen maken. Maar ik kan het huidige abonnement niet omzetten omdat het al een KPN abonnement is. Om nu eerst over te stappen naar een andere provider en dan weer terug naar KPN is ook weer belachelijk natuurlijk. Met de huidige technologie moet het toch mogelijk zijn om makkelijk dit aan te kunnen passen ?
ik heb sinds begin juni wifi dat niet meer functioneert.Ook in ons bedrijf functioneert maar de helft hierdoor. kpn stort netjes mb’s op onze mobiele abonnementen. Ik heb nu contact met kpn sinds begin juni. Er zijn in juni ongeveer 4 monteurs gekomen. heb alle lijnen van kpn al aan de telefoon gehad. Volkert wessels zou een ticket open hebben staan eind augustus, maar dit ticket was eind september ineens weer gesloten. Ik heb elke week 0800-0402 aan de telefoon en die zeggen t erg vervelend voor ons te vinden maar er niks aan te kunnen doen. Ook weten ze niet wie we wel kunnen bellen met dit probleem. Hoe is dit mogelijk en hoe ga ik hier verder mee om???