Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Zeer geachte heer / mevrouw,Tot mijn grote verbazing hoorde ik gisterenavond in het journaaldat de vaste telefonie te zijner tijd gaat verdwijnen.Ik wist even niet wat ik hoorde.Langs deze weg wil ik graag van U weten of dit bericht juist is of niet.Uw antwoord zie ik graag met belangstelling tegemoet.Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.Met vriendelijke groeten,Jos Parlevliet
Beste Ik ga overstappen van Odido naar KPN met een mooie actie voor de PS5, maar ik wil graag weten of deze PS5 digitaal is of met een schijf. En mijn tweede vraag: hoe groot is de kans dat ik de PS5 mag kiezen, aangezien het op = op is? ik hoor graag van jullie  cheers
Officiële klacht tegen KPN - Slechte klantenservice, tegenstrijdige informatie, geen reactie op klachten en inschakeling van rechtsbijstandIn  juni heb ik een mobiele telefoon besteld bij KPN, maar tot mijn teleurstelling ontving ik een ander product. Na contact met KPN heb ik het pakket volgens hun procedure teruggestuurd. We zitten nu bijna in oktober en ik heb nog steeds geen oplossing of reactie ontvangen, terwijl ik al maanden zonder werkende telefoon zit.Daarnaast heb ik geprobeerd mijn abonnement te verlagen, zoals mij werd verteld dat dit dagelijks mogelijk zou zijn, maar dit bleek niet te kloppen. Tot overmaat van ramp kreeg ik tegenstrijdige informatie over de wachttijd voor de nieuwe telefoon. Eerst werd mij verteld dat ik 2 tot 5 weken moest wachten om een nieuwe te bestellen, daarna werd dit bijgesteld naar ongeveer 5 werkdagen nadat het pakket door KPN is ontvangen en verwerkt.Ondanks herhaalde pogingen om via de klantenservice een oplossing te krijgen, heb ik tot op hede
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt  Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
Ik ben in het bezit van een iPhone SE. Het betreft hier de tweede versie uit 2020. Zoals al diverse keren op dit forum in diverse berichten gemeld is er een probleem met de iPhone 11 en het G4 netwerk van KPN. In de iPhone SE uit 2020 zit exact dezelfde chip als in de iPhone 11 en ik heb dan ook vanaf begin juni 2024 dezelfde verbindingsproblemen als de iPhone 11 bezitters. Ik heb dit ook al meerdere keren gemeld bij de KPN klantenservice en ook meerdere keren een ticket laten aanmaken. Tot nu heb ik van de KPN geen enkele reactie ontvangen anders dan een mail met dat als ik nog problemen ondervond opnieuw een ticket moest laten aanmaken. Gedaan maar niets... Allereerst wil ik melden dat de eerste vier jaar dus van 2020 tot begin juni 2024 de verbinding perfect was. Nooit enig probleem ondervonden. Maar vanaf begin juni ontstaat er een verbindingsprobleem. De verbinding is vanaf dan niet meer stabiel. Je kunt live zien dat de verbinding wisselt in sterkte. Dan weer 1 streepje, dan weer
Hoi.Een tijd geleden heb ik via Belsimpel een iPhone 11 gekocht met als provider KPN.Sinds twee maanden ondervind ik flinke problemen met de iPhone 11. Ik krijg bijna geen verbinding meer met het 4G netwerk. Als ik buiten ben, verbindt mijn telefoon weinig tot niet. Dan moet ik even de vliegtuigstand aan, en vervolgens doet de verbinding het misschien 1 a 2 minuten.Bij vlagen heb ik bereik, maar meestal niet. Ik ben in de winkel geweest, heb een medewerker gesproken en heb een nieuwe SIM gekregen. Niets helpt.Toen kwam ik uit bij een eerder artikel. Dit artikel sluit volledig aan bij wat mijn problemen zijn. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, weet niet meer bij wie ik moet zijn, maar hoop hier eindelijk eens hulp te krijgen.Want het kan niet de bedoeling zijn dat ik betaal voor een telefoon die niet functioneert buiten de wifi om, lijkt me.Heel erg bedankt voor uw aandacht en wellicht voor uw hulp.
onlangs besloten om mijn KPN thuis op te zeggen, nu kan ik opeens mijn lopende pakketten niet meer uitzetten, viaplay (18 euro) (Netflix) etc omdat ik een lopende bestelling heb..wat is dat nou weer voor raars ?? ben ik nu verplicht om deze diensten af te nemen tot einddatum van mijn contract?
Ik wil mijn modem graag vervangen met een Unifi Cloud Gateway Max.Zoals ik het lees moet dit kunnen.Maar ik wil het toch nog even zeker weten.Iemand ervaring hiermee? Unifi Gateway: UniFi Cloud Gateway Max - Tech Specs (ui.com)
Hi, when I removed my physical SIM card during eSIM activation, my battery came out and when I restarted - the old SIM card doesn't work but the eSIM is also not activated. Can I get a code sent to me by email instead of SMS because I cannot receive an SMS now? How do I request this?
De mobiele hotspot maakt wel verbinding maar ik heb geen internet, althans niet op mijn macbook en koboreader. Wél op mijn ipad... wat gaat er mis?
Ik ben dus pas overgestapt van Ziggo naar KPN en heb sinds het installeren van de KNP box 12 gezeur met Plex op mijn Synology. Met de ziggo modem nooit problemen gehad en ik heb alleen het ip adres aangepast van de NAS (Synology)Ik kan mijn server niet claimen en krijg ook de melding dat het insecure is. Ik heb al veel threads op internet gelezen en al heel veel instellingen in de modem aangepast maar niks heeft geholpen:dns instellingen aangepastport forwarding UPnP aan/uitWie o wie herkent dit en kan mij verder helpen? Via pm mag ook.Ik weet echt niet meer wat ik kan doen dus ik hoop dat iemand kan helpen.Mijn modem heeft nog een oude versie software en kan dus niks instellen in de firewall. ( hoe krijg ik deze geupdate?!)Alvast bedankt!
Het inloggen lukt niet. Hij geeft steeds aan: U kunt pas inloggen als u eerst een andere gebruiker uitlogt.Hoe moet ik dat doen? Een reset heeft niet geholpen.Met dank Charles
3 super wifi punten door monteur geinstalleerd. Op zolder ( 2e verdieping) nu goede wifi. Op 2e verdieping kan laptop niet verbonden worden zonder kabel, pakt/ onthoudt wachtwoord niet. Gaat soms herverbinden ook, duurt 5 minuten. Op mobiel ook soms opnieuw wachtwoord invullen, automatisch verbinden lukt niet. Plek wifipunten gecheckt - geen obstakels. Instellingrn laptop en mobiel zijn correct. Hoe dit op te lossen?
Goedendag,Sinds enige tijd, na zogenaamde verbeteringswerkzaamheden, is de dekking van het mobile netwerk slechter geworden. Wegvallen van gesprekken en heel traag internet. Dit terwijl ik hemelsbreed minder dan 1 km van een mast afzit. Voor de werkzaamheden was de dekking vele malen beter.Na een telefoontje met KPN, ergens in april dit jaar, gingen ze dit onderzoeken. Maar na ongeveer twee maanden was er nog niks verbeterd. Nogmaals gebeld met KPN; ik moest maar een nieuwe simkaart proberen. Ook dit leverde niks op. Nu is het wel zo dat jullie de prijs van het abonnement hebben verhoogd maar mijn dekking is slechter geworden. Kunnen jullie dit oplossen op korte termijn?Hartelijk dank. Met vriendelijke groet,Bas Klinkenberg
Als ik mijn opname wil bekijken .hapert het beeld .gaat constant 1 seconde op pauze knop en herhaalt dan weerÂ