Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Live kijken en terugspoelen werkt nog steeds niet goed. (NPO1)En eigenlijk moet je ongeveer elke dag opnieuw opstarten om alle functies goed te kunnen gebruiken en het systeem een beetje snel te houden.......Wat hebben we een spijt van de overstap van de oude kastjes naar TV+. Zou geen enkel voordeel weten t.o.v. de oude setup.Alles gaat trager, menu/gids is traag, zappen is traag.Gids niet altijd even logisch (2x 'terug' is naar NPO1), op de home knop drukken kan je niet terug naar de zender waar naar je aan het kijken was.... Wat is wel een voordeel is is dat het goedkoper is maar dat is te merken ook. Had liever dat 10tje per maand over voor een beter systeem. Zo, frustratie er even uit. Lezen jullie mee KPN? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
prepaid toestel met mob nummer 06******** heeft nieuwe sim-kaart KPN wet activatiecode, dat werkte allemaal. Maar... kan alleen noodnummer bellen en geen andere nummers. Toestel is een Nokia105 4G. Hoor graag van jullie Admin: Mobiel nummer verwijderd i.v.m. privacy
3 super wifi punten door monteur geinstalleerd. Op zolder ( 2e verdieping) nu goede wifi. Op 2e verdieping kan laptop niet verbonden worden zonder kabel, pakt/ onthoudt wachtwoord niet. Gaat soms herverbinden ook, duurt 5 minuten. Op mobiel ook soms opnieuw wachtwoord invullen, automatisch verbinden lukt niet. Plek wifipunten gecheckt - geen obstakels. Instellingrn laptop en mobiel zijn correct. Hoe dit op te lossen?
Ik heb een nieuwe medion android tv gekocht en wil hiermee kpn itv kijken in duitsland.Ik heb de app gedownload op mijn tv, maar nu vraagt de app om een console voor de besturing.Prima, maar kan ik hiervoor iedere bluetooth console kopen die beschikbaar is, of is er een speciale?
Dit jaar ben ik 2 keer in buitenland geweest, Griekenland en Spanje. Beide keren kreeg ik geen verbinding in het land bij aankomst. Alles geprobeerd, roaming uit/aan, reset, zelf zoeken naar provider, Bluetooth aan/uit, simkaart eruit en weer erin, cookies verwijderd, etc. In Griekenland had ik nog mijn oudere Samsung en dacht dat het daar aan lag, maar sinds Spanje een nieuwe mobiel Samsung (A52) en al jaren een abonnement van KPN. Mijn contract is net weer verlengd. Nooit eerder deze problemen. Ik was alleen op vakantie en dan ben je vreselijk onthand wanneer je geen verbinding hebt. Kon uren niemand bereiken. Via andere mensen gevraagd of ik hun mobiel even kon gebruiken. Na een paar uur, alles uitgezet, weer opstarten pakte mijn mobiel eindelijk de lokale provider en bleef het goed. Wat kan ik hieraan doen? Kan het toch aan een verouderde simkaart liggen?
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
akkoord echtgenote krediet middels doorgeven code. niet duidelijk hoe dat moet. ook niet te vinden in Mijn KPN
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
In July I change to KPN with a adsl service Tv+Internet, but because the instalation of the modem was made outside of my house (Kast meter is outside) I cannot watch Tv let alone use the Internet which most of the times is 1Mbs to a 4Mbs maximum. I called already 3 times and the soluccion is or to make holes in my house to connect the cable direct to the Modem or use Super Wifi extender by KPN. Apparently the ones MediaMarkt sell does not work.I tried to cancel because I do not a service at all, but I am treated to pay all the remainig months.How can I solve this without spending money in lawyers or Court Services.
sinds van de week is mijn internet snelheid lager ik heb mijn pc rechtstreeks via het modem met kabel verbonden ik heb 1 gig glasvezel abonnement en ontvang maar 650 mb download er is een nieuwe nt kast op de muur gekomen en sindsdien heb ik dit probleem
Mijn box 12 wil ik graag resetten naar fabrieksinstellingen omdat het admin wachtwoord nier correct is opgeslagen. Dit was een tijd geleden een bekend probleem bij de box 12 en vraag me of dat inmiddels is opgelost. Daarom wil ik hem fabrieks resetten, heb internet kabel eruit gehaald en reset gedaan. Hij is keurig gereset maar na aansluiten internet wordt mijn oude back-up automatisch terug gezet vanuit kpn. Dit is ook een bekend probleem en daarom wilde ik de klantenservice bellen die dit voor mij kan doen. Helaas is die niet meer beschikbaar terwijl deze doordeweeks voorheen altijd tot 22.00 bereikbaar was. Nu lees ik dat je een abonnement moet afsluiten die 5 euro per maand extra kost om uberhaupt de klantenservice savonds te kunnen bereiken? Zijn jullie helemaal van de pot gerukt bij kpn op het hoofdkantoor. Tijdens de reguliere openingstijden kan ik niet even leuk mijn netwerk gaan zitten resetten dat doe ik liever savonds maar ik kan dit niet eens zelf doen als klant. Heel erg b
Wanneer kan ik mijn gratis televisie krijgen?
6 maanden geleden al een topic opgestart voor ondersteuning van dynamische refresh rates bij de kpn tv+ box.Helaas nog steeds geen update naar een hogere android versie(die wel dynamische refresh rates) ondersteund.Ik kan dus nog steeds geen netflix, prime en andere apps op een fatsoenlijke manier bekijken omdat ik last blijf houden van hick ups wat erg onrustig kijkt.Ben dus nog steeds aangewezen op de apps van mijn Samsung tv zelf.Wanneer kunnen we de android update nou eens verwachten?