Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb een SIM-kaart besteld bij KPN en er komt een koerier om mijn gegevens te verifiëren. Mag ik bepaalde informatie op mijn identiteitskaart en bankpas afschermen wanneer ik een foto maak, zoals aanbevolen op de website van de belastingdienst? Ik vraag me af of ik een foto van mijn identiteitskaart en bankpas met afgeschermde persoonlijke gegevens kan tonen via een tablet, waarbij de gegevens zijn afgeschermd met een filter van een ID-app kopieId.
Op mijn factuur staat 2 x abonnement koster over de zelfde periode.
Ik heb destijds bij XS4All een glasvezel abonnement afgesloten en dat is later omgezet naar KPN.Maar de prijzen zijn niet aangepast en ik zie nu dat ik bij KPN voor hetzelfde abonnement de helft goedkoper kan zijn.Ik zou dan gek zijn om daar geen gebruik van te willen maken. Maar ik kan het huidige abonnement niet omzetten omdat het al een KPN abonnement is. Om nu eerst over te stappen naar een andere provider en dan weer terug naar KPN is ook weer belachelijk natuurlijk. Met de huidige technologie moet het toch mogelijk zijn om makkelijk dit aan te kunnen passen ?
Via mijn laptop kijk via de browser. Heeft altijd gewerkt. Weekend weggeweest. Wil vanaf 1 Nov 2024 terug kijken maar lukt niet
Ik heb met KPN voor mij verhuizing uitgebreid gesproken omdat ik ging verhuizen van een locatie waar glasvezel beschikbaar is naar een locatie waar geen glasvezel is en enkel een koperlijn met max 8mbit up en 12mbit down gemeten. Dit zou geen probleem zijn, er zouden geen extra kosten worden berekend en ik kon het veilig opzeggen als ik een uittreksel Basis Registratie zou opsturen. Maar nu krijg ik een rekening in de bus van 212 euro en een terugkoppeling van KPN dat omdat ik een koperlijn in mijn huis heb ze kunnen leveren ook al is het super traag en alles behalve de 100/100mbit die ik had. Er geen deugenlijk vervangbaar product is. KPN kan niet leveren, misschien over 2 jaar maar nu niet. Kan iemand kijken naar dit probleem? We hadden namelijk een hele duidelijk afspraak gemaakt, uw medewerker was 2,5 maand terug super duidelijk. Deze had mij opgebeld na aanleiding van deze vraag en dit al helemaal onderzocht. Er zouden geen kosten worden berekend omdat kpn hier niet kan leveren iv
Beste KPN,Ik heb nu verschillende topics gelezen over dit onderwerp, het is duidelijk dat er een update firm rond ging die ervoor zou zorgen dat poort 445 open gezet zou worden. Nu is dit niet bij het geval merk ik. Ik probeer namelijk een Azure File Share te benaderen daarvoor is dus poort 445 voor nodig. Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat poort 445 bij mij open gaat?
Al vele maanden hapert het beeld en geluid van de tv even. Steeds in de avond tussen 9 en 10 uur, maar op verschillende tijden. Zowel bij TV kijken als terugkijken. Vanavond duurde het langer, van 20:55 tot 21:15. Niet op andere delen van de dag of avond. We gebruiken glasvezel, dus daarom denk ik dat iemand in de straat een apparaat opstart., of iets dergelijks.De (bedrade) opstelling is als volgt: glasvezelbox >Experiabox V10 > Netgear GS605v4 10/100/1000Mbps SWITCH > Arris Vip2952 v2 > Philips Smart TV. De switch verzamelt de arris, de tv en de stereostreamer. Wat kan het zijn?
Ik heb sinds mei KPN wifi en boosters erbij. De wifi boosters werken voor geen meter.De wifi booster staat niet echt ver, maar er zijn wel 2 muren ertussen.Wat kan de oplossing zijn?
Voor het EK wedstrijd turkije-nederland hebben wij het turks pakket aangeschaft omdat we via TRT1 de wedstrijd wilden kijken. Op een webpagina van KPN stond dat TRT1 in het turks pakket van KPN is inbegrepen. Echter bleek na aanschaf dat dit niet het geval is. Daarna zag ik op een andere webpagina van KPN dat deze zender NIET beschikbaar is op tv. Ik heb een paar dagen na de wedstrijd hierover KPN gebeld en gevraagd dit pakket zsm uit te zetten én om de gemaakte kosten niet door te berekenen. Hier zou een ticket voor aangemaakt worden en ik zou benaderd worden. Maar zoals ik al verwachtte, is dit niet gebeurd. En moet ik er via deze wijze nog een keer moeite in stoppen. Ik zag dat de kosten voor dit pakket namelijk toch zijn doorberekend. Kosten berekenen voor iets wat jullie niet bieden, omdat jullie blijkbaar jullie online verkoop onvoldoende in de gaten houden, is niet eerlijk. Ik verwacht dan ook dat jullie de nu berekende kosten aftrekken van de volgende factuur.
Ik heb 2 super wifi punten (de witte) . Het is 1 groot drama. Alle stappen en resetten gedaan (zo vaak al). Het gaat dan weer een dag goed en dan weer rood, of groen knipperen etc. etc. Wifi manager al 100x gedaan. Continu modem opnieuw herstarten om uberhaupt wifi werkend te krijgen. Als ik bel met KPN dan is de verbinding altijd ok….Dan doen ze weer wat op afstand en dan gaat het weer een dag goed…Heeft iemand een idee? Of overstappen naar andere partij?
- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.- De pc is aangesloten via een kabel.- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)- Alle kabels zijn gecontroleerd- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit