Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Bundel is geactiveerd maar werkt niet in Singapore
Ik heb destijds bij XS4All een glasvezel abonnement afgesloten en dat is later omgezet naar KPN.Maar de prijzen zijn niet aangepast en ik zie nu dat ik bij KPN voor hetzelfde abonnement de helft goedkoper kan zijn.Ik zou dan gek zijn om daar geen gebruik van te willen maken. Maar ik kan het huidige abonnement niet omzetten omdat het al een KPN abonnement is. Om nu eerst over te stappen naar een andere provider en dan weer terug naar KPN is ook weer belachelijk natuurlijk. Met de huidige technologie moet het toch mogelijk zijn om makkelijk dit aan te kunnen passen ?
Nieuwe glasvezel abonnement (fiber moet nog met een monteur aangesloten worden). Wij krijgen vandaag twee nieuwe TV+ boxen binnen. Ik lees bluetooth afstandbediening, en voice control (stem). Ik voorzie dat als een ramp. Kan ik alles houden bij de oude TV kastjes? Wj hebben alleen glasvezel nodig omdat KPN van het koper af gaat. Wij hebben dit extra-tje niet nodig. Bluetooth afstand bediening moet ingesteld worden. Dus optioneel begrijp ik. Hopelijk, want ik wil geen extra straling in huis. Maar de stem besturing, werkt dat via de TV+ kastjes, of via een smart tv? Dat is niet duidelijk. Wij hebben geen smart TV, willen wij ook niet. Maar de instructie lijkt het alsof de stem besturing via de TV+ kastjes gaat. Dan wacht ik liever 5-8 jaar totdat KPN al die ‘’kinder ziektes’ eruit heeft gewerkt. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat werken. Als ik andere topics lees, werkt dat niet vlekkeloos.
IK keek met veel plezier op mijn (oudere) Ipad.Nu krijg ik de melding dat de App is vernieuwd en moet IOS 14 of hoger hebben om te kunnen kijken.Ik moet de App bijwerken. Dat doe ik maar dan komt de melding over de IOS 14. IK heb IOS 12.5.7 dus dat gaat niet … maar ik kan wel de laatste compatibele versie downloaden.Probleem dus opgelost? Nee hoor . Als je die versie hebt gedownload begint het hele verhaal weer van voren af aan.Ik kan dus niet meer kijken op mijn Ipad en dat is heel vervelend!
Gisteren een software update gehad voor de KPN Box 10🙁Na de update werkte letterlijk niks meer, geen telefoon, geen tv en geen internet.Spanning eraf , 2 minuten wachten en spanning er weer op loste deel problemen op.Echter na de versie C.24.10.03 update, die ik door mijn strot geduwt heb gekregen,is het niet meer mogelijk om Primaire en Secundaire DNS server in te stellen bij Thuisnetwerk\DHCP settings. (Hiervoor is er geen tekstvak meer)Volgens de KPN helpdesk kan dat (eventueel) pas worden opgelost in een volgende software versie. In de tussentijd moet ik dus een eigen DHCP server gaan inrichten om gebruik te kunnen maken van functionaliteit die eergisteren nog gewoon werkte met dezelfde hardware. 😒Moet ik extra nieuwe hardware inzetten en kosten maken omdat KPN die optie softwarematig heeft uitgezet. Heb het gevoel dat ik tot het selectief kleine groepje power users behoor die door de KPN kan worden genegeerd. Heeft niemand anders hier last van ?Laat van je horen, zodat dit een
We updaten de KPN V10 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V10.C.24.12.05. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software op de V10 kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03? Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01? Verbeteringen op de loginpagina Verbeteringen voor initiële upgrade naar de KPN Software Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wanneer krijg ik de update? Welke update krijg ik? Aandachtspunten van de overgang (migratie) naar KPN Software Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem Kennisbank Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03?De versie V10.C24.12.05 is een kleine update ten opzichte van de 10.01 versie die hieronder vermeld wordt. Deze verhelpt de telefoniebug die in de eerdere vers
Ik heb een abonnement afgesloten en dat zou dan 25 euro per maand zijn en dat was ook zo de eerste maand en nu de tweede maand betaal ik ineens 30 euro. ook jammer dat er geen chatbox is om dit te bespreken.
Al weken lang problemen met mijn iphone 11.Kennelijk een (software)probleem tussen Apple en KPN wat al heel lang bekend is bij KPN maar dit wordt natuurlijk zoveel mogelijk dood gezwegen.Medio augustus een ticket aangemaakt. Ik zou binnen 1 a 2 weken terug gebeld worden met een passende oplossing. Medewerker aan de telefoon vertelde dat de oplossing een ander toestel zou zijn (iphone 13).Inmiddels nog altijd niets vernomen. Op 9/9 gebeld met de helpdesk en wederom werd me vertelt dat ze het heel vervelend vonden en dat ik diezelfde week nog gebeld zou worden.Vandaar op 19/9 weer gebeld en wederom werd me vertelt dat ze het heel vervelend vonden en dat ik geduld moet hebben.Ondertussen wordt maandelijks abonnement geïncasseerd. Dat werkt wel.Waar slaat dit op? Hoe lang laat KPN haar klanten barsten en worden we aan het lijntje gehouden?
Ik heb al meer dan een jaar problemen met kijken naar NPO Plus. Kan het wel starten, maar loopt binnen een aflevering van een serie vaak meerdere keren vast en moet ik helemaal opnieuw beginnen, want hij onthoud ook niet wat ik het laatst gekeken heb. Ik zie dat dit probleem een jaar geleden ook al gemeld werd. Het kan toch niet zo zijn, dat daar nog steeds geen oplossing voor is?
Ik vraag me af hoe het kan dat ik sinds meer dan een half jaar geen normaal internet meer heb. Wifi valt constant uit, of helemaal geen netwerken of kan geen verbinding maken met netwerk …………. Wifi manager al onwijs uitgevoerd en het helpt allemaal niks.Was altijd heel tevreden met KPN maar zo langzamerhand denk ik wel betaal elke maand best veel en wat krijg ik er voor terug.