Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb wel wifi maar geen verbinding. Als ik op de modem kijk knippert het internet lampje ook snel..
Goedemorgen, mijn Spotify via KPN opgezegd, maar als ik mijn account via Spotify rechtstreeks aan een family account wil koppelen, gaat dit niet omdat de facturatie nog steeds via KPN/XS4ALL zou lopen Hoor graag wat ik hier aan kan doen Alvast bedankt
Morgen is de datum van overstap, maar het lukt mij niet vanavond te installeren. Weet iemand hoe laat Ziggo afsluit op de dag van overstap?
De situatie:Sinds een recente update (dat zal KPN Software versie V10.C.24.10.01 zijn) heb ik continue storingen met het laden van app-data op mijn mobiele telefoon middels Wifi. Ik ben op zo'n moment verbonden met Wifi en het icoontje toont goed bereik. Wanneer ik dan Wifi uitschakel en 5G neemt het over, laadt de app wel plotseling. Op zo'n moment werken bijvoorbeeld de volgende apps niet: Strava, Buienradar en MijnKPN, Mijn apparaten:KPN experiaBox v10, V10.C.24.10.01 op glasvezelSamsung Galaxy A54Wat heb ik geprobeerd:De KPN Box 10 heb ik op afstand laten resetten door KPN middels de service op de website van KPN. De enige instelling welke ik heb toegevoegd/veranderd is het toevoegen van één portforwarding regel. De rest is standaard (Wifi-naam/wachtwoord nagelaten).Wat kan hier aan de hand zijn?
Geachte lezersIk heb glasvezel van kpn Begin dit jaar heb ik buiten de glasvezel kapot gehad en is door KPN niet gemaakt.maar nu heb ik al drie glasvezelkastjes defect gehad en zijn steeds kostenloos vervangen nu is het vierde kastje weer defect.Heb gehoord dat deze kastjes gevoelig zijn voor spanningspieken.Had ze aangesloten op APC Backup voeding Misschien moet ik de adapter rechtstreeks in het stopcontact stekenHeeft iemand nog andere tips?Met het moden is alles prima
Na een update van ons V10 modem naar firmware versie V10.C.24.10.03 kostte het een uurtje om alle IP bindingen en port forwading regels in te stellen. Echter, bij een herstart van het modem (zowel via de webinterface als via een power cycle) verliest het modem alle instellingen (inclusief het ingestelde wachtwoord). Dat is erg onpraktisch. Hoe kan ik dit voorkomen?
Na meerdere keren de foutcode 303 ben ik er wel klaar mee. Modems opnieuw opstarten, andere poorten gebruiken, zelfs kabelsomwisselen helpt niet. Ik lees in het forum dat dit wel vaker voorkomt. Helaas is het elke keer wel wat bij kpn. Is het de slechte wifi niet, dan is het de tv wel. Het is elke keer wel weer iets anders.
Vorige week zijn ze begonnen met het aanleggen met glasvezel in de wijk en ook in de straat. Bij alle buren steekt bij de voordeur nu een rode spriet uit de grond behalve bij 3 woningen die hier los van staan waaronder mijne. Bij T-Mobile speelde dit vorig jaar ook al en die zijn gewoon oprecht de kabel vergeten bij die 3 huizen. Aangezien jullie nog bezig zijn ben ik benieuwd of dit wel helemaal goed is gegaan qua aanleg en waarom er dan geen kabel uit de grond steekt bij mijn woning. (Er is ook niet gegraven ervoor en richting de voordeur).
Zoals in de titel vermeld loop ik tegen de foutmelding “Deze Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch” aan wanneer ik multisim wil activeren op mijn Apple Watch. Dit speelt bij mij al ruim half jaar sinds ik nieuwe iphone heb (en op de oude iphone multisim niet correct ontkoppeld had). Destijds gebeld met klantenservice maar probleem was toen niet opgelost. Nu ik binnenkort echt de functie nodig heb om watch zelfstandig te gebruiken maak ik dit topic aan voor hulp.Na meerdere topics te hebben gelezen over dit onderwerp ben ik er achter gekomen dat mijn multisim in nog een ander systeem van KPN ontkoppeld dient te worden (meer nog dus dan klantenservice half jaar geleden gedaan had). Op dit forum zijn enkele kpn-medewerkers actief die weten wat ik bedoel. Zie o.a. dit topic: Zou een van de Kpn-medewerkers op dit forum mij op dezelfde manier kunnen helpen als de persoon in bovenstaand topic? Zit er namelijk niet op te wachten dat ik opnieuw klantenservice moet bellen met de ka
Wanneer ik de DNS servers op mijn KPN box 12b wil wijzigen krijg ik rechtsonderin een melding in het rood ‘Operation could not complete. Something wrong happened.’ Voorheen kon ik mijn DNS servers wel degelijk wijzigen. Wat is hier aan de hand?
Hello,I bought a new kpn sim card when visiting Ams. I inserted it on my phone and got 4G, but did not have the need to make any call or send any message. I was surprised that I did not get any welcome sms. According to what I have read, the sim might not be activated. How could I do that? I plan to use the SIM across Europe. Where can I find the roaming and national tariffs for calls, sms and data? Also, I am unsure of how to topup. On recharge.com and similar sites vouchers are sold, but these require to dial Call *100*1244# and follow the instructions??? Do these work from outside the Netherlands?I installed the com.kpn.prepaid app but I was not getting any sms, so don’t know how that works. Any webpage where it is possible to directly buy a topup? Thanks
Sinds enige tijd is ons Tele2 V8 modem vervangen voor een KPN V12 modem. Ik het oude modem stond poort 8000 met ip adres 192.168.1.19 open. In het V12 modem andere ip range en de Virtual DJ studio pc een nieuw ip adres gegeven 192.168.2.19. Als ik nu de port forwarding instel op dit adres met poort 8000 blijft de poort dicht zitten en blijft het station offline. Ik begin zo langzamerhand hier moedeloos van te worden en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Als vast erg bedankt voor de hulp. Gr. Ronald
Sinds kort zie ik bij voetbalwedstrijden precies in de afspeeltijdlijn wanneer er een doelpunt is gevallen. Ik kijk met grote regelmaat wedstrijden op een later tijdstip terug zonder dat ik de uitslag weet, dus ben niet zo blij dat de balletjes in de tijdlijn al meteen verraden hoe vaak er is gescoord. is er een manier om dit nieuwe tooltje uit te schakelen? Kan me voorstellen dat meer mensen dit niet prettig vinden.
Op 17 oktober is onze glasvezelverbinding opgeleverd en werkt sinds die tijd naar behoren.Echter konden wij in de app niets terug vinden van ons abonnement en zodoende ook geen dingen wijzigen (zenderpakket toevoegen enz.)Contact gehad en dit is direct gecorrigeerd. Men zei dat er iets fout was gegaan en dat het abonnement niet was geactiveerd in de systemen maar de verbinding was al gewoon sinds 17 oktober in de lucht. Omdat wij 14 dagen moeten wachten na de eerste verbinding op een voucher voor de PS5, heb ik gevraagd of ze dan wel 17 oktober aanhouden. Dit was geen probleem.Tot op heden nog geen voucher gehad en nu weer contact gehad...…Nee meneer, uw verbinding is 25 oktober actief geworden en vanaf die datum gaat de 14 dagen in.! Dit is echt belachelijk, ik kan er niets aan doen dat jullie fouten maken en verwacht een klantgerichte oplossing.
Hab al jaren spotify permium, nu omgezet naar Spotify family. Spotify meldt ook netjes dat het beheerd wordt door KPN. Echter op externediensten.kpn.com staat bij mijn abonnementen “Er zijn geen actieve abonnementen gevonden.” Hoe nu verder, want zo kan ik Spotify family niet inzetten