Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Sinds een tijdje moet ik elke 14 dagen Netflix bewijzen dat ik het ben op mijn thuisnetwerk als ik kijk via de kpn TV+ box. Dit is echt super irritant want mijn partner heeft het Netflix account op haar email adres staan. Het is elke keer op de tv+ Box waar t begint en ik word er inmiddels wel een beetje moe van. Netflix verwijst mij inmiddels naar KPN. Iemand die nu weet hoe verder?
Ik raak even de weg kwijt met het bedrag van het TV Pluspakket.Op 3 oktober mijn ouders geholpen samen met de KPN meneer aan de deur als nieuwe klant bij KPN glasvezel waarop te zien is dat het TV Pluspakket €6,99 kost. Hier is diezelfde dag telefonisch alles bevestigd met de klantenservice. Zie hieronder:Op 4 november was de overgangsdatum naar KPN en heb alles geïnstalleerd en kreeg die dag gelijk een factuur waar nu in staat dat het TV Pluspakket ineens €9,99 kost, terwijl we akkoord zijn gegaan met de bestelling van een maand geleden. Ik neem aan dat dit leidend is.Zie hieronder:Op de website van KPN staat dat het Pluspakket €9,99 kost en ik heb nog even mijn laatste factuur bekeken en daar staat dat het pluspakket €6,99 kost met een TV+ abonnement.Aanvullend: Ik weet dat het pluspakket gratis is als je mobiel erbij doet, maar dat kan nog even een paar maandjes niet. Wat gaat hier niet goed? Dit is een verschil van €3,- per maand.
Goedenavond, ik krijg maar geen data in Kopenhagen. Heb mijn telefoon uitgezet maar blijf de melding geen service houden. Hoe los ik dit op?
Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… Wat is dit??
HalloIk wil me straks deze fritz box 5690 pro modem kopen.is er al mogelijk om de eigen modem id door te geven van de modem zelfWant wil deze straks rechtstreeks op glasvezel aansluiten.Met vriendelijk groet
Al paar weken last van uitvallende internet waar het groene lichtje van de internet op de modem steeds aan het knipperen is! Dan bel je de klantenservice op, zegt de ene dat het aan de kabels kan liggen en weet voor derest niet waar het aan ligt, zegt de ander weer dat er in centraal problemen zijn. Kijk je op de site van kpn voor storingen in je buurt, dan geven ze daar netjes aan dat er geen storingen zijn, met andere woorden, verbergen ze hun eigen probleem alsof het aan jouw verbinding ligt.Gelukkig ben ik er straks van af!! Op tijd Delta gebeld voor een overstap en nog even en ben ik af van deze puinhoop. Zal zeer en zeker mijn omgeving ook afraden veel betalen weinig service!
Good day. I encountered a problem that, depending on the routes of the game, changes the speed of the entire game: the actions of my character change drasticly in different ways; it can be super fast or super slow. The same goes for the movement speed of the enemy characters. And also greatly changed the registration of hits, both on the opponents and on me. And even standing still, enemies were not receiving damage at all, while there were no packets lost.We bought different VPS servers in different European countries, mostly in Frankfurt, to change the routing. With some servers, the game worked very fast than usual, with some finding the perfect result, but for a short period of time. Is there any way to change the stock routes without using VPS servers?
Good afternoon, is it possible to change all incoming traffic to me, namely routing to any server?
Sinds een paar dagen doet het geluid van alle apps niet meer. Daarbij doet ook het geluid bij de opgenomen programma’s het niet. Normaal tv-kijken kan wel gewoon met geluid. Voorheen stond de geluidsinstelling altijd op “Automatisch: Gebruikt de door je apparaat ondersteunde audio” maar hierbij werkt normaal tv kijken ook niet. Nu doet het normaal tv kijken het enkel met de instelling “passthrough: Audio kwaliteit wordt ongewijzigd doorgegeven”.Ik vermoed dat dit ontstaan is na de laatste update? Kan iemand dit verklaren?
Wanneer komen jullie met oplossingen voor de getroffenen zonder iphones? of is daar ook geen ruimte voor? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
Waarom kan ik in de Android app als ik een lopende opname open vanaf het begin, niet doorspoelen (SBS 6)? Dat kan op de tv box wel bij een lopende opname. Wat is het nut van opnemen dan? Ook gebeurd het regelmatig dat de uitzending al is afgelopen maar de opname nog steeds onder 'actief' staat in de app. Ik heb de nieuwste versie.
waarom is het volume zo laag bij kpn box? moet tv bijna 2x zo hard zetten voor normaal volume. Dit is irritant tijdens wissel tussen kpn/ netflix/ hbo enz.
Ik zit met een probleem en kom er niet uit met de klantenservice. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en zit nu helemaal vast. Mijn probleem is als volgt:Ik ben sinds oktober 2022 klant bij jullie. Afgelopen september ben ik verhuisd. Graag wilde ik jullie meenemen naar mijn nieuwe adres. Echter konden jullie daar niet leveren. Vandaar dat ik helaas genoodzaakt ben, met een gegronde reden, mijn contract vroegtijdig te beëindigen. De huidige looptijd is tot april 2025. Ik heb mijn bewijslast opgestuurd. Voor de eerste keer op 3 oktober. De eerste keer is deze afgewezen. Op 16 oktober heb ik de correcte bewijslast opgestuurd. Helaas ontving ik geen bevestiging meer. De afgelopen weken heb ik regelmatig gebeld. Het zou gemiddeld 2,5 week duren. Afgelopen zondag kreeg ik de bevestiging dat mijn abonnement opgezegd is. Maar pas per 18 april 2025. Steeds als ik contact opneem met de klantenservice moet ik mijn verhaal opnieuw doen en wordt er gezegd dat mijn abonnement gewoon is opg
Mijn internet is uitgevallen, blijkt na herstarten van NT modem en Experiabox niet opgelost te zijn. Nadere inspectie levert op dat het middelste lampje "glas" niet meer brandt.
HalloIk heb een playstation 5 en ik wil graag op mijn hotspot gamen maar ik heb geprobeerd te verbinden via de draad in de Playstation en iphone maar dan vind hij hem nog steeds niet weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.