Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
2 maanden geleden zijn wij overgestapt van coax naar glasvezel (dachten we). Omdat ik werkzaam ben in de IT wilde ik maar al te graag gebruik maken van een glasvezel verbinding. Ook ivm thuiswerken en wat kleine servertjes die ik heb draaien zag ik veel voordelen.Het begon bij het graven van de glasvezel kabel in de straat. Glaspoort vroeg netjes of wij aangesloten wilde worden. Na 1 jaar (na de graafwerkzaamheden) heeft glaspoort de kabel binnen aan kunnen sluiten. Vooralsnog niks aan de hand omdat we nog bij de oude provider zaten en expres afgewacht hebben tot alles in de meterkast aangesloten was.Eenmaal alles aangesloten in de meterkast zijn we op zoek gegaan naar een provider. Eerst een concurent van KPN (omdat die geen aansluit kosten rekende). Doosje met benodigdheden binnen gekregen die ik prima zelf kon aansluiten. Echter bleek de verbinding niet te werken. Toen begonnen de problemen. Ik zal ze opsommen.Provider gebeld dat het internet niet werkt. Die zou een monteur sturen.
Ben je bij dit topic terechtgekomen omdat je op zoek bent naar een oplossing voor het verbeteren van de wifi dekking in jouw woning, lees dan niet dit hele artikel (zonde van de tijd ;)), maar schaf een goed wifi accesspoint aan. (Geen wifi extender of wifi repeater maar een wifi accesspoint.) Overweeg dan ook direct om een goed dual-band wifi accesspoint aan te schaffen zoals bijvoorbeeld de WiFi "versterker" van KPN of een accesspoint van EDIMAX of Ubiquiti.Had je al een wifi router aangeschaft of heb je andere redenen om een eigen router in te zetten of heb je al een router aangeschaft, lees dan gerust verder.De Experia Boxen van KPN (met name de V10) zijn prima routers voor de niet veeleisende eindgebruikers, maar aan de andere kant bieden ze niet de flexibiliteit die van een router verwacht zou mogen worden. Daarnaast is het iedereen wel bekend dat de Experia Boxen bepaalde functionaliteit niet ondersteunen of niet correct ondersteunen.Denk hierbij aan:VPN tunnels waardoor het nie
Mijn box 12 wil ik graag resetten naar fabrieksinstellingen omdat het admin wachtwoord nier correct is opgeslagen. Dit was een tijd geleden een bekend probleem bij de box 12 en vraag me of dat inmiddels is opgelost. Daarom wil ik hem fabrieks resetten, heb internet kabel eruit gehaald en reset gedaan. Hij is keurig gereset maar na aansluiten internet wordt mijn oude back-up automatisch terug gezet vanuit kpn. Dit is ook een bekend probleem en daarom wilde ik de klantenservice bellen die dit voor mij kan doen. Helaas is die niet meer beschikbaar terwijl deze doordeweeks voorheen altijd tot 22.00 bereikbaar was. Nu lees ik dat je een abonnement moet afsluiten die 5 euro per maand extra kost om uberhaupt de klantenservice savonds te kunnen bereiken? Zijn jullie helemaal van de pot gerukt bij kpn op het hoofdkantoor. Tijdens de reguliere openingstijden kan ik niet even leuk mijn netwerk gaan zitten resetten dat doe ik liever savonds maar ik kan dit niet eens zelf doen als klant. Heel erg b
Ik heb een nieuwe medion android tv gekocht en wil hiermee kpn itv kijken in duitsland.Ik heb de app gedownload op mijn tv, maar nu vraagt de app om een console voor de besturing.Prima, maar kan ik hiervoor iedere bluetooth console kopen die beschikbaar is, of is er een speciale?
[Storing] Verstoring KPN TV Er is op dit moment een storing gaande met interactieve tv en TV+. De TV+ app en website van KPN TV zijn hierdoor ook verstoord. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak. Update 1 15-10-2024 19:39:De oorzaak van de storing is gevonden en daarmee ook de oplossing. De storing zou hiermee verholpen moeten zijn
Ik kan nergens terug zien wat voor mobiele abonnement ik heb. Ook niet bij mijnkpn.Als het goed is heb ik mijn abonnement sinds een paar maanden bij jullie met onbeperkt data.Maar ik kan dat nergens terug zien en weet dus ook niet of ik goed ga met mijn data. ik ben nu in buitenland (Scandinavie). Heb ik daar ook onbeperkt data?
6 maanden geleden al een topic opgestart voor ondersteuning van dynamische refresh rates bij de kpn tv+ box.Helaas nog steeds geen update naar een hogere android versie(die wel dynamische refresh rates) ondersteund.Ik kan dus nog steeds geen netflix, prime en andere apps op een fatsoenlijke manier bekijken omdat ik last blijf houden van hick ups wat erg onrustig kijkt.Ben dus nog steeds aangewezen op de apps van mijn Samsung tv zelf.Wanneer kunnen we de android update nou eens verwachten?
Goedemorgen,Ik ben geblokkeerd op mijn mobiele abonnement. Ik kreeg zojuist een e-mail dat ik een regeling kan treffen en in delen kan betalen. De code is alleen ongeldig staat er. Zou er een nieuwe e-mail gestuurd kunnen worden met een nieuwe code? De chatbot zegt dat ik moet bellen maar dat gaat dus niet en er kan pas voor morgen een belafspraak worden ingepland. Alvast bedankt!
Ik wil mijn modem graag vervangen met een Unifi Cloud Gateway Max.Zoals ik het lees moet dit kunnen.Maar ik wil het toch nog even zeker weten.Iemand ervaring hiermee? Unifi Gateway: UniFi Cloud Gateway Max - Tech Specs (ui.com)
Hallo, Ik heb mijn thuisabonnement opgezegd ivm een verhuizing. Nu vertelde de medewerker aan de telefoon mij dat ik een doos zou ontvangen om de router terug te sturen, indien dit nodig was. Een paar dagen voor het aflopen van mijn abonnement had ik deze nog niet ontvangen, dus heb ik de router zelf weggebracht naar de milieustraat.Nu heb ik alsnog een doos ontvangen om de apparatuur terug te sturen. Wat moet ik nu doen? Met vriendelijke groet,Kimberley de Jong