Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
KPN Voor Jou, omdat we blij met je zijn. Daarom krijg je elke maand iets extra's. KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Je leest hier wat de extraatjes in september zijn!InhoudMaak een gratis fotoboekje via Klikkie Hoe werkt het? 5 TV films cadeau Zender van de maand Zo ben je altijd als eerste op de hoogte Mis niks Meer over KPN Voor Jou Maak een gratis fotoboekje via KlikkieHerleef jouw zomer en je leukste vakantieherinneringen! En hoe doe je dat het beste? Met een fotoboek natuurlijk 🌴Maak jouw fotoboekje via Klikkie. Je krijgt het fotoboekje met 18 pagina's van ons cadeau (t.w.v. €10). Alleen de verzendkosten (€4,95) betaal je zelf.Hoe werkt het? Vraag hier jouw unieke code aan Download de klikkie app en maak een account aan Klik op ‘pocket fotoboek’ en vervolgens op ‘boek maken’ om te beginnen Voeg pagina’s met foto’s en tekst toe door op het plusje te klikken Klaar? Klik op ‘boek bestellen’ en voeg in je mandje jouw unieke code toeVoorwaarden Jouw unieke
Beste KPN, Aangezien jullie het me op elke manier onmogelijk maken om een klacht in te dienen, anders dan telefonisch, bij dezen mijn klacht. Afgelopen nacht hebben jullie mijn Experia V10 een update gegeven waardoor alles “beter” zou moeten worden. Deze update heeft mijn hele thuisnetwerk om zeep geholpen.-Extra access point: werkt niet meer-DHCP-server: werkt niet meer-Pi-hole als DNS: werkt niet meerInmiddels ben ik al ruim een uur bezig geweest om weer iets aan de praat te krijgen in de standaard configuratie. Straks kan ik weer een uur besteden om alles weer helemaal opnieuw in te richten zoals ik het wil.Dat is fijn wakker worden als je voor je werk afhankelijk bent van internet. Kortom, een ongelofelijk waardeloze, slecht geteste update. En ook kansloos dat je alleen op deze manier (of met een brief!!!) een klacht kan indienen.Test voortaan beter of blijf gewoon van afwijkende configuraties af.Dank!
Hallo,Na vele afgewezen aanvragen voor glasvezel (zucht) ben ik veroordeeld tot KPN Bonded pair + 4G voor het buitengebied (geen kabel aanwezig). Hiermee haal ik hooguit 70Mbs down terwijl ik (fors) betaal voor een 100Mbs abbo.Nu Odido binnenkort met het product Klik & Klaar komt waarbij je glasvezel snelheden via 5G haalt zonder bandbreedte beperking vraag ik mij af of KPN nog met een (5G) antwoord komt of dat ik moet overstappen naar Odido 5G Klik & Klaar ?De toon is lichtelijk gefrustreerd, sorry, komt doordat we aan de rand van de stad wonen en het schijnbaar makkelijker is om glasvezel in een afgelegen dorp te krijgen dan net buiten de centrale ring van een grote stad.
Na heel wat jaren begint mijn tv ontvanger het te begeven en de afstandsbediening ook. Graag ontvang ik een nieuwe tv ontvanger met afstandsbediening. Ook is de glasvezel drie keer niks en ontvang ik graag kostenloos wifi versterkers voor de tweede verdieping, want mijn bundel wordt leeg gezogen omdat de wifi het niet haalt tot boven, terwijl ik maar een klein huisje heb, en dat probleem kwam nooit voor toen ik GEEN glasvezel had. Daarnaast heb ik het wel verdiend aangezien ik al heel wat jaartjes klant ben, nog toen het beheer tot Telfort behoorde. Ben ook overgestapt toendertijd omdat de wifi van mijn vorige maatschappij elke x het bereik verloor, en dat probleem had ik met Telfort en KPN niet totdat het geen glasvezel werd. Graag zo spoedig mogelijk de producten verzenden zodat ik weer goed tv kan kijken en boven fatsoenlijk wifi heb.Daarnaast vroeg ik me af hoe zit het met tv kijken draadloos voor op de tweede verdieping? Bij voorbaat dank!
Samsung televisie van 2018, abonnement tot 2026 bij KPN, maar ik wil graag Europees voetbal van de Nederlandse ploegen zien. Hoe is het mogelijk om (volgens de wet verplicht) mijn Nederlandse ploegen te zien zonder het maken van verdere kosten? Kortom regel het voor iedereen goed betreffende de ZIGGO-GO app.
Goedendag allen ik krijg eind evd maand een nieuwe aansluiting van KPN 1gb up en 1 gb down nu kom ik verschillende verhalen tegen over hoe en wat mijn vraag is : als ik de kpn box aansluit hierop inlog via de laptop, kan ik dan daarna als alles werkt de kpn box er tussenuit halen en de dream machine special edition aansluiten via de ONT en UTP kabel ? werkt dan alles of moet ik dan nog wat doen met de PPPoo ( of hoe dat ook heet ) de een zegt wel dat het moet en de ander zegt dat je de box er tussenuit kan halen en dat dan alles werkt reden is dat ik nu internet heb van fiber en een fritsbox ertussen heb staat en veel last heb van de dubbele nat ik maak alleen gebruikt van internet , geen tv . wel gebruik ik heel veel plex en emby om te streamen met mijn nas . ik heb thuis ook alles cat8 aangelegd
Sinds Juni 2017 heb ik "alles in een" instap pakket van KPN.Destijds was dit de voordeligste optie.Zojuist zag ik ineens dat er sind July 2024 €2,- per maand in rekening gebracht voor de vaste telefoonnummer ondanks dat ik mijn pakket niet veranderd heb. Voor zover ik weet, ben ik hiervan niet op de hoogte gebracht?? Over het netwerk Etc van KPN ben in altijd tevreden geweest, maar inmiddels betaal ik €65,38,- per maand voor een very basic abonnement zonder opnemen, zonder extra pakketten oid. En dan word er ineens ook nog 2e extra doorberekend voor iets wat ik nooit gebruikt heb.. Zoals gezegd ben ik over stabiliteit erg tevreden maar de inflatie loopt de spuigaten uit als je je bedenkt dat ik begonnen ben met €37,50 voor hetzelfde abbo.. En wanneer je iets wil aanpassen aan het abbo, krijg ik steeds weer foutmelding
Goedemiddag, Ik heb nog een oud Telfort abonnement, namelijk TFT belbundel 2018 5GB + 1000 MB gratis.Totaal dus 6 GB per maand. Ik kan dit volgens de oude telfort voorwaarden maximaal 3 maanden meenemen.Omdat ik ook KPN internet en tv (oud telfort) heb wordt dit verdubbeld.In totaal kan ik dus maximaal 6 GB * 3 maanden = 18 GB * 2 = 36 GB aan data hebben. Ik overweeg om internet en tv om te zeggen.Wat verlies ik dan aan data? Alleen het verdubbelen of ook het 3 maanden meenemen?
Ik krijg een mail op 31 augustus met het bericht dat ik binnen 5 dagen moet betalen om herinneringskosten te voorkomen.Dat heb ik gedaan en vervolgens worden er toch herinneringskosten berekend.De medewerker aan de telefoon geeft aan dat er binnen 30 dagen betaald moet worden met als uiterste datum 26-8. Waarom stuurt KPN dan pas een herinneringsmail op 31-8 met het bericht dat ik 5 dagen heb om de betaling te doen?
We hebben nieuwe tv, met KPN box. Nu zegt de installateur van de TV dat kabel rechtstreeks beter beeld geeft dan via box. Welke kabel heb ik dan nodig en in welke ingang moeten de stekkers. Heb al gat in de muur geboord zodat kabel naar het modum kan.
Ik heb een super unlimited sim only abonnement om deze te kunnen gebruiken in de TP link Archer MR600 router. Nu krijg ik met mijn laptop wel internetverbinding via de router, maar met mijn telefoon (Samsung) niet.Waarom werkt dit niet en vooral, wat kan ik doen om ook mijn telefoon met de wifi te kunnen verbinden? Graag zoveel mogelijk antwoord in Jip& Janneke taal 🙈Alvast bedankt!
Hallo, Net verhuisd van Ziggo naar KPN glasvezel 1 Gbps.Overgang leek erg soepel te gaan ware het niet dat een aantal apps het niet of tergend langzaam meer doen.Voor zover bekend zijn dat: weeronline/buienradar/F1TV/Viaplay en misschien nog meer, een berg anders apps doen het wel gewoon. Het gebeurt op al onze apparaten, mobiel, tablet, laptop, android tv (alles is android)Wat ik al gedaan heb, meerdere keren en in verschillende volgorde:-Wifi reset op alle apparaten-Glasvezelkastje uit/aan (10min uit)-Modem uit/aan (10 min uit)-Apps verwijderd en opnieuw geïnstalleerd Die zelfde apps doen het prima via 4G(kpn) en…...grappig genoeg als ik een vpn gebruik en b.v. naar Amsterdam “verhuis” dan werkt ook alles.Gek genoeg kan ik deze zelfde storing vaker vinden via Google, en ook al van een paar jaar terug dus het is niet nieuw.Soms helpt een reset van het glasvezelkastje maar nooit heb ik gelezen waaraan het nu precies lag.De oplossingen hierboven heb ik ook via google maar niets helpt,