Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb de onderstaande feature requests voor KPN TV+✅ HD+ zenders. ✅ (5 april 2023). Helaas is dit alleen bij live televisiekijken het geval. Bij uitgesteld kijken (terugkijken en opnames) worden de gewone HD streams gebruikt. ☑️ Gelijke beeld- en geluidskwaliteit bij terugkijken (begin gemist, opname), on demand (films/series) als bij live televisie. ☑️ In versie 1.115.6 van de TV+ app is Dolby geluid beschikbaar gemaakt bij terugkijken (begin gemist en opnames) ✅ Eigen zenderlijst (meerdere) waarbij alle functionaliteit (gids, zoeken, opnames, etc.) zich beperkt tot de zenders in de gekozen zenderlijst. Voor mij een absolute NoGo zolang deze functionaliteit er niet is. ✅ (16 januari 2024). De functionaliteit beperkt zich tot één zenderlijst (de favorieten) maar KPN gaat kijken of meerdere zenderlijsten mogelijk gemaakt kunnen worden (Klik). Bij opnames worden helaas de opnames voor niet favoriete zenders nog wel getoond. ☑️ Opstarten op het scherm/functie/app die actief was bij het a
Bestaat vpn.hotspotsvankpn.com nog?In deze folder las ik dat er een KPN VPN is voor HotSpot gebruikers. Er staat het volgende in. Voor sites die niet met https te bereikenzijn, kan een VPN (virtual private netwerk)opgezet worden.Zó gebruikt u KPN WiFi meteen veilige VPN verbinding!Zó gebruikt u KPN WiFi meteen veilige VPN verbinding!VPN verbindingopzetten Android:Nadat u verbinding heeft gemaaktmet het KPN Wifi netwerkdoorloopt u de volgende stappen:1. Ga naar ‘Instellingen >Meer (instellingen) > VPN’2. In het menu kiest u voor ‘VPN-profieltoevoegen/bewerken’.3. Bij beschrijving kunt u HotSpots invullenen selecteer bij het type verbinding: PPTP.4. Bij serveradres vult u in:vpn.hotspotsvankpn.com.5. Controleer of ‘PPP-encryptie (MPPE)’ aanstaat en sla de instellingen op.6. Wanneer de VPN is opgeslagen kiest uvoor de aangemaakte VPN.7. Voer nu de gebruikersnaam: vpn in enhet wachtwoord: kpn8. U kunt nu verbinden met de VPN. Dit zou wel handig zijn wanneer je met je mobiele telefoon
Hallo,Ik zat even naar de aanbiedingen voor nieuwe klanten ihv black friday te kijken en zie dat bij het afnemen van 2 tv+ boxen het opnemen pakket gewoon 4,99 per maand kost (sinds 22 oktober staat heel klein in de kleine lettertjes).Als bestaande klant heb ik niks vernomen over deze wijziging. Blijft het opname pakket daarom bij een verlenging of wijziging in het KPN abonnement van alle huidige klanten gratis? Anders ben je bij verlengen of een nieuwe korting straks sowieso 5 euro per maand duurder uit.. (sowieso zijn 3 maanden 5 euro korting bij jaar verlengen internet/tv een lachertje). Of moet ik dus vooral niks gaan wijzigen/verlengen om de 5 euro opnemen korting forever te behouden? Zeker als je dan de 5 euro korting kwijt bent heb je niks aan die 15 euro..
Ik heb ongeveer 2 weken terug een internetbundel gekocht van 2 GB voor in "Overige landen". Deze heb ik gebruikt in Guatemala. Vandaag zijn we de grens gepasseerd naar Belize, echter lijkt de bundel nu niet te werken. De telefoon is opnieuw opgestart, maar internet werkt nog steeds niet. Wat nu? Kan dit opgelost worden en hoe dan?