Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Gisteravond 12 -11; hadden wij een donkere oudere man aan de deur. Die aan mijn zoon vroeg of hij met spoed zijn vader kon halen. Het was erg belangrijk namelijk. Eenmaal aan de deur werd er gedaan alsof er iets mis was met mijn glasvezel nadat meneer het eerst nog nodig vond een opmerking te maken over mijn kledij, pas toen ik de jas zag werd het me snel duidelijk dat de meneer wat wilde verkopen, ik had geen interesse maar vroeg wel om een foldertje om het in alle rust eens na te kunnen kijken.Vandaag 13-11; stond dezelfde meneer hier weer aan de deur. Hij wist niet meer of hij hier al geweest was of niet, maar wist wel te vertellen wie hier woonden… Dit keer had hij mijn partner en probeerde hetzelfde riedeltje met haar. Nadat hij al afgewezen was door mij. Mijn partner maakte hem duidelijk dat ik over dit soort dingen ga, waarop hij haar aansprak en aanmoedigde om zelf ook eens een beslissing te maken. Nou dat foldertje ligt nu bij het oud papier. Hadden wij het eerst nog overwogen
Goedemorgen, Het duurt nog wel even, maar volgend jaar gaan wij een trip naar New York maken. Ik ben mij aan het inlezen naar de mogelijkheden (en kosten) betreffende het gebruik van het internet in de USA. Mijn Samsung S21 FE geeft geen ondersteuning aan een E-sim, dus moet ik iets met een tweede SIM voor de USA of de buitenlandbundel van KPN. Nu lees ik op het Alles Amerika forum dat het gebruik van de buitenlandbundel van KPN problemen zou kunnen veroorzaken met het gebruik van apps van Amerikaanse bedrijven en diensten.Dit is de letterlijke tekst uit het topic op het alles Amerika forum:“Ik heb nog een veel belangrijkere reden om /niet/ te kiezen voor zo'n bundel bij je nederlandse provider (in ieder geval bij KPN), en dat is dat je verkeer naar Nederland wordt getunneld en dus vanuit Nederland lijkt te komen. Amerikaanse diensten en websites met geoblocks (en dat zijn er helaas erg veel) werken dan dus niet.Even een pizza bestellen bij Domino's: forget it. Gebruik maken van Eztag
Ik wil de WIFI beveiliging van mijn modem V10 veranderen in WPA2 of WPA3, maar ben mijn wachtwoord kwijt om in te loggen op het modem.kan KPN dit ook regelen of moet ik mijn modem resetten
Ik word er wel een beetje naar van. De laatste weken en tenminste één keer per week als ik de KPN-app start op mijn Samsung TV, krijg ik de mededeling dat de pagina niet gevonden kan worden. Dan moet ik de app opnieuw installeren, waarna ik weer TV kan kijken. De andere apps (Netflix, Spotify, YouTube, Internet, Apple TV, Pathé etc.) doen het gewoon steeds zonder problemen.Wat is dat toch met de KPN-app???
Heb een mail gehad over verlenging van 1 of 2 jaar met als cadeau een bon van Coolblue Waarom is er dan een prijsverhoging? Dan betaal ik per maand 4 euro dus even snel gerekend betaal ik de bon van 60 euro in 15 maanden zelf. Sorry vind dat niet correct er staat in de mail: Ontvang een Coolblue cadeaubon t.w.v. 60,-Je verlengt je abonnement met 2 jaarJe abonnement blijft hetzelfde Gaarne uitleg hierover. Zeker over de laatste regel. Bij mij valt onder je abonnement blijft hetzelfde ook de prijs.
Beste, Na het meerdere malen inplannen van een belafspraak, waar geen gehoor aan gegeven wordt, via deze weg. Graag wil ik mijn aflopende abonnement omzetten in een alleen internet abonnement. Er wordt aangegeven dat je dit makkelijk zelf kunt doen, maar vervolgens worden deze opties niet gegeven en moet ik mijn Alles-in-1 Pakket aanhouden. Graag ontvang ik hier hulp bij. Erg storende service zo, jammer dat het op deze manier moet.
We updaten de KPN V10 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V10.C.24.12.05. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software op de V10 kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03? Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01? Verbeteringen op de loginpagina Verbeteringen voor initiële upgrade naar de KPN Software Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wanneer krijg ik de update? Welke update krijg ik? Aandachtspunten van de overgang (migratie) naar KPN Software Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem Kennisbank Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03?De versie V10.C24.12.05 is een kleine update ten opzichte van de 10.01 versie die hieronder vermeld wordt. Deze verhelpt de telefoniebug die in de eerdere vers
De KPN app is geüpdatet en nu mis ik de verticale gids per zender. De huidige gids is totaal onoverzichtelijk op mijn mobiel! Hoe krijg ik de verticale gids per zender terug?
Ik kan geen VPN verbinding maken met Forticlient als ik een hotspot maak op mijn iPhone. Als ik een andere APN instel zoals advancedinternet of portalmmm.nl wil mijn laptop überhaupt niet eens verbinden met de hotspot. Of ja, wel verbinden maar er is dan geen internet. Als ik een zelfde iPhone gebruik met bijvoorbeeld een Odido of Vodafone simkaart werkt het prima.
Ik heb 2 tv ontvangers en op eentje heb ik niet het kopje “Opgenomen” ….Dit was eerst wel zo maar is ineens weg….
Hallo, eergisteren nacht een software update op de V10 modem gehad, en nu werkt er zowat niets meer van mijn thuisnetwerk. Ik heb alleen wifi op de V10 aan de gang gekregen, maar alles wat bekabeld is werkt niet. Het lijkt erop alsof er iets mis gaat met de DHCP uitgifte. van de 30+ devices concerten er maar 3, nl die rechtstreeks op de ethernet poorten aangesloten zijn. Alles wat achter een (netgear) unmanaged switch zit connect niet (met o.a. mijn 4 access points en alles wat zich niet in de meterkast bevindt)
Ik heb een WD NAS. De bereikbaarheid vanuit Internet loopt via een account bij WD. Op zowel mijn Android als Windows apparatuur kon ik tot voor kort (update router?) de inhoud ( mappen en bestanden) benaderen. Sinds de tijd van de update werkt dit op mijn Windows apparatuur niet meer. Ik krijg wel verbinding met de NAS maar het deel bestandsbeheer geeft een foutmelding.Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Dat de service ronduit slecht is van zowel KPN als KPN netwerk.Betreft aanleg glasvezelkabel;Eerst dat KPN netwerk zonder voorbericht ongevraagd de glasvezelkabel in mijn tuin aanlegd terwijl ik zelf niet thuis was.Daarbij komt dat de glasvezelkabel rechts van de voordeur was gelegd terwijl de meterkast links achter de voordeur is.Toen toch een afspraak om de aansluiting in de meterkast te plaatsen.Paar keer een sms gekregen voor de afspraak in dit geval op 11-11-2024 tussen 08:00-11:00, komt de monteur om 12:30 aanlopen.Zonder enig voorbericht dat hij later zou komen zei ik dat ik reeds KPN aan de lijn om een klacht in te dienen, na 4 1/2 uur wachten zei ik, ik heb nu geen tijd deze week daar ik ook andere dingen te doen hebt.En de monteur zonder een uitleg waarom hij telaat was en zo weer wegging.Tevens middels email naar support gestuurd betreffende situatie, nog geen antwoord terug.Bij klantenservice kom je ook geen steek verder daarin...ze willen alleen dat je glasvezel neemt en