Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
KPN Voor Jou, omdat we blij met je zijn. Daarom krijg je elke maand iets extra's. KPN Voor Jou zijn de Kadootjes van KPN in een nieuw jasje. Je leest hier wat de extraatjes in september zijn!InhoudMaak een gratis fotoboekje via Klikkie Hoe werkt het? 5 TV films cadeau Zender van de maand Zo ben je altijd als eerste op de hoogte Mis niks Meer over KPN Voor Jou Maak een gratis fotoboekje via KlikkieHerleef jouw zomer en je leukste vakantieherinneringen! En hoe doe je dat het beste? Met een fotoboek natuurlijk 🌴Maak jouw fotoboekje via Klikkie. Je krijgt het fotoboekje met 18 pagina's van ons cadeau (t.w.v. €10). Alleen de verzendkosten (€4,95) betaal je zelf.Hoe werkt het? Vraag hier jouw unieke code aan Download de klikkie app en maak een account aan Klik op ‘pocket fotoboek’ en vervolgens op ‘boek maken’ om te beginnen Voeg pagina’s met foto’s en tekst toe door op het plusje te klikken Klaar? Klik op ‘boek bestellen’ en voeg in je mandje jouw unieke code toeVoorwaarden Jouw unieke
Sinds een paar weken heb ik steeds meer problemen met haperend beeld en geluid als ik opnames terug kijk via mijn iPad Pro of iPad Air . Voorheen had ik dit probleem niet. Zowel via de app als via de internetbrowers. Ik zie constant de verbinding bufferen, beeld staat dan stil en geluid gaat door.Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ook met de laagste instelling van beeld resolutie is het haperen niet opgelostIk heb een 1GB verbinding en als ik een Speedtest run op mijn beide iPads kom ik boven de 200Mb uit, dus daar ligt het niet aan.
Ik krijg een mail op 31 augustus met het bericht dat ik binnen 5 dagen moet betalen om herinneringskosten te voorkomen.Dat heb ik gedaan en vervolgens worden er toch herinneringskosten berekend.De medewerker aan de telefoon geeft aan dat er binnen 30 dagen betaald moet worden met als uiterste datum 26-8. Waarom stuurt KPN dan pas een herinneringsmail op 31-8 met het bericht dat ik 5 dagen heb om de betaling te doen?
Hoi, Sinds kort heb ik zeer slecht bereik met 4G op mijn iPhone 11. Hij maakt niet tot nauwelijks verbinding. Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd toe te passen (https://www.kpn.com/service/ugs/storing-mobiel-internet en VolTE staat ook aan), maar dit lijkt niet te werken. Zodra ik Wifi-verbinding heb, is er niets aan de hand. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Op deze manier is mijn telefoon niet goed werkbaar. Ik hoor het graag!
Ik was afgelopen weekend in een KPN filiaal en daar is mij ter oren gekomen dat KPN van gemeente Sittard (nog) niet een glasvezelkabel mag aanleggen. Dit vind ik raar aangezien de concurrent (Open Dutch Fiber) wel al de kabel in mijn straat heeft mogen leggen. Nu vroeg ik mij af of dit uberhaupt wettelijk mag. Het neigt naar kartelvorming en concurrentiebeperking wat de gemeente in de hand werkt. Enige logische oorzaak zou zijn als er een graafvergunning exclusief is afgegeven aan ODF. Ben zeker geen jurist maar vraag mij sterk af of dit toegestaan is volgens ACM. De vrije keuze wordt ons op deze manier ontnomen.
Ik heb 2 email accounts bij kpn, vanuit het verleden als bij Planet en nu KPN, welke ik zou willen samenvoegen tot 1. Ik zou het 2e account willen verwijderen, hetgeen me m.i .wel moet lukken. Enkele adressen uit het 2e emailaccount kon ik overplaatsen naar de 1e emailaccount. Bij 2 lukt dit niet, een gelijk 1e deel adres met xxxx@planet.nl en xxx@kpnmail.nl. Ik kan ze wel verwijderen maar niet toevoegen aan mijn 1e postbus, dan zegt hij dat de adressen niet beschikbaar zijn. Mogelijk hangen deze als basis aan het 2e emailaccount? Mijn vraag is nu: Als ik eerst dit gehele emailaccount verwijder, kan ik ze dan wel toevoegen aan het 1e emailaccount? Rare vraag misschien maar toch maar geprobeerd.Gr. Herman
Goedemiddag, Ik heb nog een oud Telfort abonnement, namelijk TFT belbundel 2018 5GB + 1000 MB gratis.Totaal dus 6 GB per maand. Ik kan dit volgens de oude telfort voorwaarden maximaal 3 maanden meenemen.Omdat ik ook KPN internet en tv (oud telfort) heb wordt dit verdubbeld.In totaal kan ik dus maximaal 6 GB * 3 maanden = 18 GB * 2 = 36 GB aan data hebben. Ik overweeg om internet en tv om te zeggen.Wat verlies ik dan aan data? Alleen het verdubbelen of ook het 3 maanden meenemen?
Sinds vandaag zou mijn mobiele abonnement overgezet moet worden van een andere provider naar KPN. Helaas heb ik nu al de hele dag geen verbinding. Ik kan niet bellen en geen 5g/4g gebruiken. De telefoon uit en aan zetten levert ook niets op. Ik kan niet bellen met de klantenservice uiteraard. Een KPN simkaart is nooit bij mij geleverd. Dus ik kan ook niet proberen een nieuwe simkaart in m'n telefoon te stoppen. Wat kan ik nu doen, want ik ben nu onbereikbaar voor iedereen?
Ik heb een super unlimited sim only abonnement om deze te kunnen gebruiken in de TP link Archer MR600 router. Nu krijg ik met mijn laptop wel internetverbinding via de router, maar met mijn telefoon (Samsung) niet.Waarom werkt dit niet en vooral, wat kan ik doen om ook mijn telefoon met de wifi te kunnen verbinden? Graag zoveel mogelijk antwoord in Jip& Janneke taal 🙈Alvast bedankt!
Hallo allemaal, Wat een hoop klachten over 4G. Ik heb weinig goeds te melden over hoe KPN dit afhandeld. Hun klantenservice is in mijn ervaring altijd al heel slecht geweest. Er word ook niets bijgehouden, een dossier over waar je als klant al eerder mee te maken hebt gehad. In mijn ervaring zijn ze incompetent. Daar kunnen de medewerkers niets aan doen. De organisatie vind dit (klanten!) blijkbaar geen prioriteit.Ik moest meerdere keren bellen om te horen te krijgen dat er een probleem is met 4G in combinatie met de iPhone (ik heb ook oudere iPhone modellen geprobeerd maar dat had ik dezelfde 4G problemen). Medewerkers van de Kservice waren niet op de hoogte dat er een probleem was dus kwamen met allerlei oplossingen die mij alleen maar tijd kosten en de KPN alleen maar geld. Zoals een nieuwe simkaart opsturen en installeren.Als je je klanten serieus neemt dan zorg je je klanten kan informeren wat het probleem is. Nu bleek dat meerdere medewerkers van de Kservice niet op de hoogte war
Ik heb alles terug verstuurd al 1,5 maanden geleden en krijg regelmatig een mail om de apparatuur terug TE sturen. Het word echt vervelend en kost tijd.ik heb kpn gebeld en ze zeggrn dat alles in orde is maar ik krijg ( toch geen schrijfelijk bevestiging) nu nog vandaag een nieuwe waarschuwing! is het mogelijk nu formeel mijn dossier updaten met het feijt dat ik alles al lang heb verstuurd? ik hoop dat ik geen factuur krijg omdat een probleem in deze systeem bestaat?alvastbedankt
Sinds de update, werkt port fowarding niet meer. Nu heb ik de box gereset en alle instellingen er nieuw ingezet. Hij geeft aan dat bv port 443 geforward wordt, maar als ik een online tool gebruik om te kijken of mijn port open staat geeft hij aan dat dit niet het geval is. Het lijkt er dus op dat het apparaat de instellingen niet opslaat