Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Wij hebben glasvezel met box12b en superwifi punten. Sinds het glasvezel gaat het internet maar met veel moeite, om de 3 meter is er een superwifi punt nodig om de lampjes groen te houden. Voor onze gezinswoning (dus geen groot kasteel) gebruikten we 7 superwifi punten. Sinds afgelopen weekend zijn ineens alle superwifi punten niet meer te gebruiken, ze branden allemaal rood. Natuurlijk hebben we ze ge-reset, met de kabel aan het modem (en dan zijn ze wel groen), maar zo gauw de kabel eruit gaat zijn ze meteen weer rood. Om knettergek van te worden. Uit frustratie alle superwifi punten weggehaald en in een zak gestopt. Gek genoeg is het internet nu stabieler en sneller dan eerst, met alleen de box12b zonder wifi punten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Iemand de gouden tip?
Mijn zoon wil overstappen naar de nieuwe kpn-tv-box DIW7022 maar heeft een afstandsbediening met infrarood nodig. Door zijn spierziekte bedient hij alle apparaten met omgevingsbesturing die werkt op infra rood. Zijn huidige afstandsbediening kan hij overzetten naar zijn telefoon en met een aparte zender/ontvanger kan hij zijn tv bedienen. Ik denk niet dat hij de enige is die gebruik maakt van omgevingsbesturing. KPN sluit op deze manier een heleboel mensen uit. Ik vind dat bedrijven ook een sociale verantwoordelijk hebben bij de ontwikkeling van hun systemen. Was het niet bekend bij KPN dat veel mensen afhankelijk zijn van hun omgevingsbesturing dus infra rood bediende afstandsbediening? Kan KPN zorgen dat dit nieuwe systeem ook met infra rood bedient kan worden?
Hallo,Na vele afgewezen aanvragen voor glasvezel (zucht) ben ik veroordeeld tot KPN Bonded pair + 4G voor het buitengebied (geen kabel aanwezig). Hiermee haal ik hooguit 70Mbs down terwijl ik (fors) betaal voor een 100Mbs abbo.Nu Odido binnenkort met het product Klik & Klaar komt waarbij je glasvezel snelheden via 5G haalt zonder bandbreedte beperking vraag ik mij af of KPN nog met een (5G) antwoord komt of dat ik moet overstappen naar Odido 5G Klik & Klaar ?De toon is lichtelijk gefrustreerd, sorry, komt doordat we aan de rand van de stad wonen en het schijnbaar makkelijker is om glasvezel in een afgelegen dorp te krijgen dan net buiten de centrale ring van een grote stad.
Wil je geen lid meer zijn van onze community? Jammer! Het beëindigen van je account kun je hier aanvragen en wordt verwerkt door één van de moderators. Let op:In het geval van beëindiging op eigen verzoek blijft de door jouw gegenereerde inhoud beschikbaar. Indien je er voor kiest om niet langer lid te zijn van de KPN Community en nadat je jouw account hebt afgesloten, zal jouw profiel – en daarmee ook je persoonsgegevens – op de community worden verwijderd. Jouw activiteiten, zoals je topics, reacties en likes, blijven bestaan maar zullen worden gemarkeerd als ‘anonymous’.*We kunnen er ook voor kiezen om jouw account te blokkeren, jouw profielgegevens te verwijderen en jouw gebruikersnaam te wijzigen in een niet herleidbare gebruikersnaam. *Uitzondering zijn activiteiten waarbij je handmatig je naam hebt toegevoegd. BronHet verzoek om je account te beëindigen, mag je hier in dit topic plaatsen. We streven ernaar om je verzoek binnen 3 werkdagen te verwerken.
We zijn steeds bezig om de MijnKPN app beter, handiger, maar ook leuker te maken. Daarom zijn wij benieuwd naar jouw mening! Speel en win in MijnKPNWe denken er over om een game toe te voegen in de MijnKPN app. Het idee is dat je dan leuke prijzen kunt gaan winnen met het spel. We hebben een paar ideeën, maar wij zijn benieuwd naar wat jij daarvan vindt. Want wij kunnen er enthousiast over zijn, maar vinden vooral belangrijk dat jij het ook leuk vindt! Hieronder zie je een aantal ideeën en voorbeelden.Tijd voor een poll! Je vindt 'm onderin⬇. Als we een spel in de MijnKPN app gaan zetten, welke game vind jij het leukst?Een kennisquizEen kennisquiz over allerlei uiteenlopende thema’s. Dit kan over van alles gaan: gerelateerd aan producten of de geschiedenis van KPN, het nieuws van de laatste weken of een veranderend thema zoals sport, kunstgeschiedenis, muziek, entertainment, etc. MemoryspelEen memoryspel, waarbij je moet proberen om zo snel mogelijk (er loopt een timer) de koppels te
Voor één van de grote tv merken zijn we aan het uitzoeken hoe we de KPN Box+ het beste kunnen integreren in hun universele bediening. Eén van de opties die we nu aan het uitzoeken zijn is de ontwikkeling van een module die de vertaalslag maakt van hun systeem, naar de bediening via HDMI CEC of Bluetooth.Is het mogelijk om de implementatie specificaties te ontvangen voor de verschillende bedieningsmogelijkheden van de KPN Box+ te ontvangen?
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
Uitsluitend gebruikmakend van door KPN beschikbare randapparatuur, komt de upload bij mijn glasvezel-aansluiting niet boven de 500 Mb.Met mijn download-snelheid is niets aan de hand. Deze is 928 Mb/sec.Mijn verbinding en modem zijn al, op afstand, door de KPN-gecontroleerd.Ik werk uitsluitend bekabeld.
Als het oude modem omruil voor de V12 welke handelingen moet ik dan eerst doen om de gegevens veilig te stellen? De wifi netwerknaam en wachtwoord veilig stellen. Moet dit aan KPN gemeld worden?
Mijn vrouw luistert ’s nachts altijd naar radio 1 (via oortjes gelukkig). Dat ging altijd prima via de wifi verbinding. Sinds ze een andere telefoon heeft is het echter hommeles. Heel vaak gaat de verbinding automatisch naar mobiel met het gevolg dat zo nu en dan de, beperkte, bundel wordt overschreden. Gevolg: hogere rekening.Omdat ik geen oplossing kon vinden heb ik uiteindelijk een super wifi punt aangeschaft en naast het bed gezet. Dat ging goed, tot nu. Afgelopen nacht was er een storing in de ontvangst van radio 1, toen overgegaan op radio 1 kijken dat wel werkte. Dat gebruikt natuurlijk veel meer data, maar geen probleem het loopt via wifi (dacht ik). Helaas werd er overgeschakeld naar mobiele data en werden we verrast door een mededeling van de provider dat de limiet was bereikt. Gelukkig heb ik die vastgesteld op 50 euro, dus de schade is te overzien>De vraag is echter hoe het kan dat de wifi verbinding wegvalt terwijl er direct naast een wifi punt staat. Wij wonen gelijkvl
Hoi ik heb precies hetzelfde op de kids sim van mijn dochter, nu al meerdere maanden op rij. Helaas is de kpn klantenservice niet van zins om een oplossing te zoeken en zeggen zij ook geen oorzaak te zien, waardoor de schuld bij mij wordt gelegd. Ik ben er zeker van dat er geen sms verstuurd zijn, ook is het vreemd dat er staat dat er 0 sms zijn die wel a 1,10 per stuk worden afgerekend .Wat kan ik nog doen behalve het abonnement opzeggen? Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt
toestel geeft alleen aan dat je noodnummer kan bellen, graag mogelijke oplossing aandragen.
L.s., Het volgende probleem met de Kpn box 12+.Heb ėėn TV met decoder op de slaapkamer, verbonden via WiFi.In eerste instantie worden decTV uitzendingen perfect weergegeven, zonder haperen (getest > 6 uur zonder probleem).Wordt de TV en de box echter uitgezet (gewoon met de afstandsbediening) en later weer aangezet, dan heb je ong. 1 seconde bewegend beeld en daarna bevriest het beeld. Met een vast verbinding via UTP (hebben nu een kabel los door het huis liggen) is er geen probleem.Enig idee wat de oorzaak is / of dit op te lossen is? WIfi via UniFi adapters.
Buiten de omruil actie om dit kan ik nog steeds niet regelen.Heb mijn Google Pixel 9 pro 3 okt ontvangen terwijl ik hem 22 aug besteld heb. Wordt van kastje naar de muur gestuurd door medewerkers.Zijn er mensen die ook hun kpnmail niet geïnstalleerd krijgen op hun telefoon? Vandaag bij de kpn winkel langs geweest ook daar kregen ze het niet voor elkaar. Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik kan geen commerciele zenders meer kijken. Beeld blijft op zwart. Npo kan ik gewoon kijken. Ik heb alle tips van de helpdesk al doorlopen. Ik vermoed dat het aan de ontvanger ligt. Ik verneem het graag!
Wifi en internet werken prima op diverse computers, behalve op die van mij. Dus het probleem zit in de computer. Troubleshooting geeft aan dat er geen problemen zijn. Internet via de kabel werkt wel. Modem aan en uitschakelen helpt niet, Vliegtuigstand aan en uit werkt ook niet. Dus wat is de oplossing?