Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
 Hallo, ik heb voor mijn dochter een iPhone XS met prepaid sim-kaart. Er staat voldoende MB op, maar toch is er geen verbinding met het mobiele netwerk. de telefoon geeft 4G aan in het scherm, maar laat geen internet en verstuurt geen appjes. De telefoon al meermaals opgestart, instellingen opnieuw ingesteld en de sim in mijn mobiel gedaan, ook daar geeft hij aan wel 4G, maar maakt geen verbinding. Â
Â
Ik was de aanbieding voor het wijzigen van mijn abonnement aan het bekijken , moet eenmalig 630 Euro betalen, waarom? Â Dan ga je toch niets wijziging!!!!!!Â
Hallo allemaal,Op dit moment ben ik klant bij Ziggo. In afwachting van KPN Glasvezel (beoogd okt/nov 2024 in onze wijk) overweeg ik om alvast over te stappen naar KPN. Ook omdat ik een nieuw mobiel abonnement ga afsluiten bij KPN óf Vodafone/Ziggo. Toen wij in dit appartement zijn komen wonen is er een KPN monteur langs geweest, hij gaf aan dat de KPN aansluiting in de eetkamer zat. We zijn toen naar Ziggo overgestapt omdat deze aansluiting wel in de woonkamer binnenkomt. Is het nog steeds zo dat KPN op een andere plek het huis binnenkomt dan Ziggo? Is hier een oplossing voor, anders dan de kabel in het zicht door te moeten trekken? Is het mogelijk dit bv. via de meterkast om te leggen? Verandert dit bij KPN Glasvezel en scheelt het moeite om daarop te wachten? Alvast bedankt voor jullie meedenken.
De tv loopt vast bij aanzetten. Tv reageert nergens op. Stroom eraf en voor de zoveelste keer opnieuw opstarten. Dit is voor ons zover dat we ook een ziggo abonnement hebben genomen.al eerder is er een monteur gekomen. De problemen zijn tijdelijk verholpen. Zijn een ouder stel en willen graag ongestoord tv kunnen kijken.
Ik heb alles terug verstuurd al 1,5 maanden geleden en krijg regelmatig een mail om de apparatuur terug TE sturen. Het word echt vervelend en kost tijd.ik heb kpn gebeld en ze zeggrn dat alles in orde is maar ik krijg ( toch geen schrijfelijk bevestiging) nu nog vandaag een nieuwe waarschuwing! is het mogelijk nu formeel mijn dossier updaten met het feijt dat ik alles al lang heb verstuurd? ik hoop dat ik geen factuur krijg omdat een probleem in deze systeem bestaat?alvastbedankt
HiNa vandaag jullie weer te hebben moeten bellen het volgende.Ik ben al jaren klant van jullie en de klacht die ik heb is dat je zo ver moet gaan bij jullie om iets te bereiken ik heb al mijn producten bij jullie en als huidige klant kom je nooit in aanmerking voor een actie periode.Maar ook bij klachten over de producten internet mobiel dat niet werkend is hebben jullie problemen mee al maand maar wel betalen me v12 modem wat niet functioneerde software was niet goed kreeg na 24 uur met jullie gebeld te hebben en ik eiste een manager te spreken een gratis wifi puntjes maar moest ik weer 35 euro betalen vandaag weer over gebeld en weer geëist om leidinggevende toen mocht de 35 euro ge crediteerd worden je moet zo lang door seuren anders kom je nergens door heen en betaal en betaal je maar jullie houding naar jullie vaste klanten is sterk achteruit gegaan en jullie misbruiken jullie positie in de markt sinds 8 augustus al bezig met jullie en vandaag weer 40 minuten aan de lijn geweest h
Sinds afgelopen donderdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 5g alleen doet mij. Heb ik verbinding met E ipv 5G, terwijl er personen naast mij zitten die wel verbinding met 5G hebben en ook bij KPN.Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.ik zie wel dat als ik naar In stellingen > mobiel netwerk > mobieledatanetwerk ga dit leeg is bij mij, maar ik weer niet of dit het probleem is.ook gebruikt mijn telefoon heeel veel data, terwijl hij op het wifi zit…Â
Mijn ouders hebben een Philips tv. De Kpn itv app hebben we geïnstalleerd. Wanneer ik inlog met abonnementsnummer en pincode geeft ie aan dat t fout is. Alles gecheckt en t zijn echt de juiste nrs.  Er is geen knop om in te loggen met kpn id.  ook niet na verwijderen en opnieuw installeren…  Hoe kan dit?wie weet wat ik nog kan doen???
KPN dramatisch slechtWat een slecht bedrijf.Vandaag trok de 2e monteur zonder wat te zeggen de deur dicht en ging weg.De eerste poging 2 weken terug om alles aan te sluiten liep in het honderd , eerst zitten wachten tot 12.30 tot er een monteur verschijnt en dan krijg je een telefoontje dat de monteur ziek is, had dan wat eerder gebeld.Om 15.00 komt er een andere monteur , maar kan niets doen omdat er een storing is in het systeem( weg snipperdag )vandaag dus nieuwe poging, ( snipperdag 2 )Man komt binnen en verteld dat het 2e tv kastje instaleren extra kosten met zich meebrengt.Ik geef aan dat dat niet is overeengekomen tijdens het aangaan van het contract en staat ook zwart op wit op het contract, en dat ik niet ga bijbetalen en anders ga ik opzeggen , de man draait om en vertrekt zonder een woord te zeggen , nooit zoiets meegemaakt ,schaamteloosGelijk gebeld met de klantenservice en geeft aan dat deze niets anders kan doen dan een nieuwe afspraak maken en dat idd extra kosten bijkom
Sinds kort wifi6 met Samsung A55 en de diverse websites gaan op de krik! Vertraagd laden, horten en stoten enzovoort......Geeft de indruk dat de websites de snelheid van wifi6 NIET aankunnen. Geprobeerd extra netwerk wifi5 aan te zetten maar wordt geweigerd/lukt niet.Â
Sinds vandaag zou mijn mobiele abonnement overgezet moet worden van een andere provider naar KPN. Helaas heb ik nu al de hele dag geen verbinding. Ik kan niet bellen en geen 5g/4g gebruiken. De telefoon uit en aan zetten levert ook niets op. Ik kan niet bellen met de klantenservice uiteraard. Een KPN simkaart is nooit bij mij geleverd. Dus ik kan ook niet proberen een nieuwe simkaart in m'n telefoon te stoppen. Wat kan ik nu doen, want ik ben nu onbereikbaar voor iedereen?
Al weken lang problemen met mijn iphone 11.Kennelijk een (software)probleem tussen Apple en KPN wat al heel lang bekend is bij KPN maar dit wordt natuurlijk zoveel mogelijk dood gezwegen.Medio augustus een ticket aangemaakt. Ik zou binnen 1 a 2 weken terug gebeld worden met een passende oplossing. Medewerker aan de telefoon vertelde dat de oplossing een ander toestel zou zijn (iphone 13).Inmiddels nog altijd niets vernomen. Op 9/9 gebeld met de helpdesk en wederom werd me vertelt dat ze het heel vervelend vonden en dat ik diezelfde week nog gebeld zou worden.Vandaar op 19/9 weer gebeld en wederom werd me vertelt dat ze het heel vervelend vonden en dat ik geduld moet hebben.Ondertussen wordt maandelijks abonnement geïncasseerd. Dat werkt wel.Waar slaat dit op? Hoe lang laat KPN haar klanten barsten en worden we aan het lijntje gehouden?Â