Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Voor één van de grote tv merken zijn we aan het uitzoeken hoe we de KPN Box+ het beste kunnen integreren in hun universele bediening. Eén van de opties die we nu aan het uitzoeken zijn is de ontwikkeling van een module die de vertaalslag maakt van hun systeem, naar de bediening via HDMI CEC of Bluetooth.Is het mogelijk om de implementatie specificaties te ontvangen voor de verschillende bedieningsmogelijkheden van de KPN Box+ te ontvangen?
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
Uitsluitend gebruikmakend van door KPN beschikbare randapparatuur, komt de upload bij mijn glasvezel-aansluiting niet boven de 500 Mb.Met mijn download-snelheid is niets aan de hand. Deze is 928 Mb/sec.Mijn verbinding en modem zijn al, op afstand, door de KPN-gecontroleerd.Ik werk uitsluitend bekabeld.
Als het oude modem omruil voor de V12 welke handelingen moet ik dan eerst doen om de gegevens veilig te stellen? De wifi netwerknaam en wachtwoord veilig stellen. Moet dit aan KPN gemeld worden?
Mijn vrouw luistert ’s nachts altijd naar radio 1 (via oortjes gelukkig). Dat ging altijd prima via de wifi verbinding. Sinds ze een andere telefoon heeft is het echter hommeles. Heel vaak gaat de verbinding automatisch naar mobiel met het gevolg dat zo nu en dan de, beperkte, bundel wordt overschreden. Gevolg: hogere rekening.Omdat ik geen oplossing kon vinden heb ik uiteindelijk een super wifi punt aangeschaft en naast het bed gezet. Dat ging goed, tot nu. Afgelopen nacht was er een storing in de ontvangst van radio 1, toen overgegaan op radio 1 kijken dat wel werkte. Dat gebruikt natuurlijk veel meer data, maar geen probleem het loopt via wifi (dacht ik). Helaas werd er overgeschakeld naar mobiele data en werden we verrast door een mededeling van de provider dat de limiet was bereikt. Gelukkig heb ik die vastgesteld op 50 euro, dus de schade is te overzien>De vraag is echter hoe het kan dat de wifi verbinding wegvalt terwijl er direct naast een wifi punt staat. Wij wonen gelijkvl
Hoi ik heb precies hetzelfde op de kids sim van mijn dochter, nu al meerdere maanden op rij. Helaas is de kpn klantenservice niet van zins om een oplossing te zoeken en zeggen zij ook geen oorzaak te zien, waardoor de schuld bij mij wordt gelegd. Ik ben er zeker van dat er geen sms verstuurd zijn, ook is het vreemd dat er staat dat er 0 sms zijn die wel a 1,10 per stuk worden afgerekend .Wat kan ik nog doen behalve het abonnement opzeggen? Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt
toestel geeft alleen aan dat je noodnummer kan bellen, graag mogelijke oplossing aandragen.
[Storing] Verstoring KPN TV Er is op dit moment een storing gaande met interactieve tv en TV+. De TV+ app en website van KPN TV zijn hierdoor ook verstoord. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak. Update 1, 15-10-2024 19:39 uurDe oorzaak van de storing is gevonden en daarmee ook de oplossing. De storing zou hiermee verholpen moeten zijnUpdate 2, 16-10-2024 08:00 uurDe storing is opgelost.
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
L.s., Het volgende probleem met de Kpn box 12+.Heb ėėn TV met decoder op de slaapkamer, verbonden via WiFi.In eerste instantie worden decTV uitzendingen perfect weergegeven, zonder haperen (getest > 6 uur zonder probleem).Wordt de TV en de box echter uitgezet (gewoon met de afstandsbediening) en later weer aangezet, dan heb je ong. 1 seconde bewegend beeld en daarna bevriest het beeld. Met een vast verbinding via UTP (hebben nu een kabel los door het huis liggen) is er geen probleem.Enig idee wat de oorzaak is / of dit op te lossen is? WIfi via UniFi adapters.
Buiten de omruil actie om dit kan ik nog steeds niet regelen.Heb mijn Google Pixel 9 pro 3 okt ontvangen terwijl ik hem 22 aug besteld heb. Wordt van kastje naar de muur gestuurd door medewerkers.Zijn er mensen die ook hun kpnmail niet geïnstalleerd krijgen op hun telefoon? Vandaag bij de kpn winkel langs geweest ook daar kregen ze het niet voor elkaar. Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik kan geen commerciele zenders meer kijken. Beeld blijft op zwart. Npo kan ik gewoon kijken. Ik heb alle tips van de helpdesk al doorlopen. Ik vermoed dat het aan de ontvanger ligt. Ik verneem het graag!