Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Een vraag uit interesse voor zowel de forumleden als de moderators, een stukje geschiedenis. Wie herinnert zich nog Enterprise van het Telfort forum?
we hebben een defecte voeding van de setopbox (pinnetje afgebroken, nu even met een tape’je tijdelijk vastgezet, echter valt de ontvanger nu regelmatig uit. Graag ontvangen wij een nieuwe voedign
Heren en dames,Ik wil mijn E sim activeren, wat deze optie stond bij het afsluiten van mijn nieuw abonnement. Nu staat er op mijn nieuwe mobiel iphone 16 pro de simkaart in je oude iphone ondersteunt overzetten naar e-sim niet. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Gewoon simkaart in nieuwe telefoon doen bijvoorbeeld?
Ik heb sinds gister dat mijn Glasvezel ermee stopte.Ethernet lampje ging uit en Glas knippert heel langzaam net een soort morscodeNu heb ik de Genexis gmc-tk01-p2110 van mijn FTU gehaald en zonder de FTU aangesloten en wat verbaasd mij nu doet de ethernet poort het wel.Als ik nu een ZTE ZXHN F3100 NTU die ik nog heb liggen aansluit knippert ook het glasvezel lampje als een soort morscode en gaat ook uit en dan weer aan.Heb net bij mijn buurman en mijn ouders gekeken die heeft ook een ZTE ZXHN F3100 NTU en daar brand het glaslampje steady als er niks is aangesloten.Bij mij als je niks aansluit gaat het Glas lampje meteen knipperen en uit en dan weer aan en dan een soort morscode en dan weer uit paar seconden en weer aan.Sluit je dan een Ethernet kabel aan op de ZTE of Genexis dan gaat de ethernet poort ook knipperen en je ziet op je Router dan uitval van de ethernet port. Het is net of er wat in de centrale is gebeurd waardoor het nu niet meer werkt. Nu komt er maandag wel een KPN monte
Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes). We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen. Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar.
sinds de modem update deze week lukt het niet meer om vanaf windows pc/outlook 2016 email vanaf mijn zonnet account te versturen. Ontvangen op windows pc werkt wel en ook emailen vanaf mobiel (5g) werkt nog prima, via mobileeen wifi thuis werkt ook niet dus het probleem ligt bij kpn thuis.Mailen vanaf kpn adres werkt nog wel. wat is hier veranderd?
in webmail KPN krijg ik sinds 20/10/24 geen spam berichten meer (te zien) in de map SPAM. Voor die datum toch wel een stuk of 6 spam mails per week. En ik haalde er nog wel eens een mailtje uit dat ten onrechte als spam was gefilterd.Is het niet gek dat er geen spam mailberichten meer zijn geweest in mijn webmail spam map sinds 11 dagen? Of is er iemand die dit herkent ??
Ik heb in september een mail van jullie gekregen dat mijn derde tv box 5 euro in de maand gaat kosten en als ik dat niet wilde in de bijgevoegde link een tv box kon opzeggenDit heb ik op 30-09-2024 gedaan ( dit moest voor 02-10-2024 stond in de mail) nu zie ik op de laatste factuur van 02-11-2024 dat er 5 euro is afgeschreven voor de derde tv box volgens mij klopt dit nietDe tv box die ik heb opgezegd via jullie bijgevoegde link in de mail van september isS/N J504054730 graag een PB via bijgevoegde mail adresm.vr.gr Remco Onderwater Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
Ik ben zelf verhuisd naar een ander adres waar ik ook de diensten van kpn heb aangevraagd en inmiddels heb gekregen ,op het oude adres waar mijn ex- vriendin nog woont heb ik ook een abonnement op mijn naam staan ,kan ik deze ook behouden of moet ik deze overzetten op mijn ex vriendin
Bij het activeren van de 2e tv ontvanger (vip5202) krijg ik een foutcode 27. Ik heb gechecked en ik heb 2 ontvangers in mijn abonnement. Enig idee hoe dit op te lossen?