Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik kan alleen maar Nederland 1, 2 en 3 op mijn PC via KPN Interactieve TV zien sinds vandaag! Hetzelfde probleem als eens eerder gehad en toen was er een storing en werd het na een paar dagen pas verholpen. Nu geen storing zeggen ze, maar ik heb dit probleem nu weer. Ben ik de enige?
KPN iTV app werkt niet op televisie, wel op telefoon en tablet als ik niet op mijn Kpn netwek zit.Ik wil mijn Android tv graag op de camping gebruiken maar als ik dan inlog, komt de melding dat ik niet op mijn vaste KPN verbinding zit.Telefoon werkt wel alleen mijn Android tv niet.Ik zie dat er meer mensen dezelfde vraag hebbem en dat er iets mogelijk is met een VPN verbinding naar je thuis netwerk. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?
Hallo, Ik kan niet meer inloggen op mijn V12 Modem, Heb bij de eerste keer inloggen het password moeten wijzigen. Het password wat ik heb ingevoerd wordt niet herkend. Ik heb het modem al een keer gereset met de reset knop aan de achter zijde van het modem maar geen resultaat.Hoe kan ik weer in het modem komen??
Sinds 2 weken KPN glasvezel abonnee (oktober 2024 dus) en op de Kpn modem knippert continue het groen lampje, voorstaand links.Dit is het WiFi lampje, waarom flikkert deze continue? Klopt dit wel,. want het irriteert zelfs als je erop gaat letten...haha (di gezien de andere lampjes allemaal niet knipperen en gewoon op Groen blijven staan).
Kan ik het kastje ook via wifi laten communiceren?Nu heb ik het kastje bedraad aangesloten en via HDMI aan de TV aangesloten.
Ik heb een Samsing 22 met een actieve (kpn) esim van mijn werk. Voor een vakantie in de VS wil ik een andere esim voor data aanschaffen. Maar-en ik wil telefonisch bereikbaar blijven voor werk (dus het nummer op huidige esim). Kan ik meerdere esims activeren en kan ik die naast elkaar gebruiken zoals aangegeven? PS. In het verleden kocht ik in het buitenland altijd een simkaartje. Kan ik nu ook weer doen maar dit leek me makkelijker. Alvast vanaf thuis te regelen
Het ontvangst van het KPN GSM signaal is zo slecht dat de slimme meter geen informatie door kan geven naar de netwerk beheerder. Gevolg is dat ik geen gebruik kan maken van energie abonnement wat deze info nodige heeft. De hele straat buurt heeft hier last van. Heeft KPN een oplossing voor dit probleem?
Hallo Allemaal,Ik heb gelezen dat er al wel een en ander is over gesproken. Mijn KPN Box 12 modem metFirmware: V12.C.24.05.08. Laat in het “verbonden apparaten” niet alle apparaten zien. Ik heb mijn modem al voor paar minuten uitgehad. En er is geen vernieuwing.In de modem heb ik Bekabeld:KPN DIW (TV+ box) word gezienDan een Switch, met daar aan:Philps Hue Hub word gezienSynology I word gezienSynology II word niet gezien, maar werkt welLaptop word gezienIk snap niet waarom bijvoorbeeld Synology II niet getoond word, echter is deze wel te benaderen. Als het werkt het zou je denken, dat klopt ook, echt wou ik mijn netwerk vergelijk met die van mijn ouders (die problemen hebben), en zag ik dit, dus vandaar dat ik toch even vraag.Voor mijn modem staat er geen updates klaar. Dus ja is de V12.C.24.05.08 de laatste versie?Hopelijk heeft iemand een verklaring voor,
Nieuw abonnement (inmiddels half jaar verder) vele telefoontjes en tickets verder, niet worden teruggebeld en een nieuwe telefoon die na reparatie nooit terug kwam! een waar drama. Een medewerker geeft aan, tien telefoontjes verder, dat ik maar een andere provider moet zoeken. Maar wel even een honderd of vier moet afrekenen. Aan het telefoontje met de mededeling dat ik m’n nieuwe mobiel, een rode iPhone 13 nooit heb ontVangen, hiervoor moest ik maar contact opnemen met PostNL Want daar kunnen ze niets aan doen! De medewerker zou me ook terug (laten) bellen. Je raadt het al! Nimmer terug gebeld. het ontvangstbewijs is door iemand anders ondertekend. Een ticket zou aangemaakt worden maar weer niks gehoord! Alles gedaan om, OP MN OUDE TOESTEL, bereik te verkrijgen maar nog steeds 1 streepje. Gesprekken vallen weg. Hotspot niet te gebruiken. En dat voor een onbeperkt internet abonnement!WEES GEWAARSCHUWD DOE GEEN ZAKEN MEER MET KPN
KPN TV+ Box: Update november #2 2024TV+ Box launcher versie 1.168.2 Wat zit er in? Voornamelijk veel onder water verbeteringen op het gebied van beveiliging, communicatie met het tv platform en het voorkomen van bepaalde soorten crashes. Daarnaast werkte de homeknop niet in de hulppagina's, dat hebben we verholpen. En, bij het huren van films hebben we de knoptekst op de filmbanner veranderd van ‘Huren’ naar ‘Meer informatie’.Klein verschil, maar wel belangijk, omdat je met een druk op die knop niet gelijk de film huurt, maar eerst meer informatie kunt lezen over de film. Wanneer komt ‘ie?Preselectie: 5 novemberDit bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol. Uitrol: 12-14 novemberHeb je hem na 14 november nog niet, dan kun je de update zelf starten via: Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ Launcher Meer informatie of hulp nodig met TV+?Heb je feedback of vragen over deze update, dan kun je dat in dit to
Ervaar sinds vanmorgen haperend radio geluid via mijn tv ontvanger (stingray)UiItermate iri.Wat is hier aan te doen?Heb overigens alles al gedaan als oa modem uit stroom eraf en dan voor langere tijd.
Goedemorgen. Ik verander mijn adres. Ik kan niet inloggen op mijn account. Hoe kan ik anders het adres wijzigen?
Ik heb een bericht ontvangen dat ik mijn iPhone 11 met netwerkproblemen bij KPN kan omruilen voor een iPhone 13 als compensatie, wat natuurlijk een mooi aanbod is. Een van de voorwaarden is echter dat de iPhone geen ‘grote’ schade mag hebben aan de achterkant. Mijn toestel kampt al met netwerkproblemen sinds mei/juni, maar heeft sinds oktober ook fysieke schade opgelopen. Ik vraag me af of deze schade betekent dat ik geen recht meer heb op de kosteloze omruiling, ondanks dat het probleem al langer speelt. Dit zou erg jammer zijn, vooral gezien de lange periode waarin ik deze problemen ervaar...