Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe galaxy s24. Mijn mobiel internet valt constant weg (bovenin staat dan dat ik wel gewoon vol bereik heb en 5g), tot flinke irritaties toe. Al tweemaal gebeld met jullie en langs de winkel geweest. Simkaart is omgezet naar een e-sim, alle instellingen zijn gereset en staan goed en nog valt hij constant weg. Vandaag opnieuw gebeld, tijdens het bellen (ruim 10 minuten) had ik toen helemaal geen internet. Nu moet ik wachten tot ik teruggebeld word dit kon een week duren kreeg ik te horen en dan word er gekeken of het aan mijn simkaart ligt. Gezien die ondertussen omgezet is jaar een e-sim lijkt het me duidelijk genoeg dat dat t probleem niet kan zijn. Gezien dit probleem voor mega veel irritaties zorgt en het me ook belemmerd in mijn werk wil ik graag dat dit probleem zo snel mogelijk opgelost word en niet dat ik een week moet wachten op een antwoord dat ik al weet en daarna wederom weer kan bellen en/of wachten..
Goedenavond,In mei 2024 is het aansluitpunt voor glasvezel in mijn woning (meterkast) geplaatst. Het signaal was echter nog niet beschikbaar, wat ook overeenkwam met de postcodecheck.Zojuist weer een check gedaan en bij mijn buren staat dat glasvezel op 5 november wordt aangesloten, beide buren zijn trouwens geen KPN-klant. Als ik een check op mijn postcode doe, krijg ik geen datum te zien, alleen dat ik op de planning sta om aangesloten te worden.Vraag is: kan ik ervan uitgaan dat op mijn adres ook gewoon op 5 november glasvezel beschikbaar is? Hoop dat iemand mij kan antwoorden.Groet, Michael
Bundel is geactiveerd maar werkt niet in Singapore
Onze werkzaamheden zijn nog niet volledig afgerond, op de achtergrond zijn wij nog druk bezig!We willen dit topic graag gebruiken voor verbeteringen en wensen die jullie graag op de KPN Community zien en voor het melden van bugs (en bugfixes). We verrichten werkzaamheden aan de KPN Community. Hierdoor kan het zijn dat dingen er anders uitzien of anders werken dan je verwacht. Of dat sommige dingen het (even) niet doen. Loop je tegen een probleem of foutmelding aan? Probeer het dan na een paar minuten nog eens. Zie of merk je gekke dingen die ook na een paar minuten er nog zijn? Laat het ons hier weten, dan kijken we ernaar.
vraagje. Ik heb nu enkele dagen de nieuwe KPN plus box. Op zich tevreden multicast etc werkt goed. Maar de opnames terugkijken….. wat is een slechte kwaliteit. Hebben meer mensen daar last van?
Sinds enige tijd is ons Tele2 V8 modem vervangen voor een KPN V12 modem. Ik het oude modem stond poort 8000 met ip adres 192.168.1.19 open. In het V12 modem andere ip range en de Virtual DJ studio pc een nieuw ip adres gegeven 192.168.2.19. Als ik nu de port forwarding instel op dit adres met poort 8000 blijft de poort dicht zitten en blijft het station offline. Ik begin zo langzamerhand hier moedeloos van te worden en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Als vast erg bedankt voor de hulp. Gr. Ronald
Afgelopen nacht heeft mijn modem een update gehad (Experiabox 10). Dat was allemaal aangekondigd, maar sindsdien werkt mijn VPN-verbinding met mijn werk niet meer. TV, internet, telefoon en wifi doen het allemaal wel.Gegevens:Experiabox V10Firwareversie: V10.C.24.06.04 (na update) Reeds geprobeerd:normale herstart tijdje wachten, daarna modem weer aangezet terug naar fabrieksinstellingen Beveiliging op laag gezet in modeminterface Laptop aan kabel gehangen, zelfde verhaal tijdelijk de firewall op de laptop uitgezet (maar via desktop VPN werkt ook niet).Helpt dus allemaal niet. Op een andere locatie (buitenshuis) kan ik wel verbinding maken. Aan de VPN-server zal het dus niet liggen. Ook collega's hebben geen problemen. Betreft een PPTP-verbinding, MS-CHAP v2 staat aan, IPv6 staat in de eigenschappen van de verbinding uit.Melding die ik krijg is:The VPN connection between your computer and the VPN server could not be completed. The most common cause for this failure is that at least one
Ik heb in september een mail van jullie gekregen dat mijn derde tv box 5 euro in de maand gaat kosten en als ik dat niet wilde in de bijgevoegde link een tv box kon opzeggenDit heb ik op 30-09-2024 gedaan ( dit moest voor 02-10-2024 stond in de mail) nu zie ik op de laatste factuur van 02-11-2024 dat er 5 euro is afgeschreven voor de derde tv box volgens mij klopt dit nietDe tv box die ik heb opgezegd via jullie bijgevoegde link in de mail van september isS/N J504054730 graag een PB via bijgevoegde mail adresm.vr.gr Remco Onderwater Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy
Vanaf februari betaal ik spotify terwijl ik in februari nieuw mobiel abonnement zonder spotify heb genomen!Meerdere keren contact gehad met KPN.Ben er nu klaar mee en ik wil 100% mijn geld terug
sinds de modem update deze week lukt het niet meer om vanaf windows pc/outlook 2016 email vanaf mijn zonnet account te versturen. Ontvangen op windows pc werkt wel en ook emailen vanaf mobiel (5g) werkt nog prima, via mobileeen wifi thuis werkt ook niet dus het probleem ligt bij kpn thuis.Mailen vanaf kpn adres werkt nog wel. wat is hier veranderd?
Vraag met nadruk aan de medewerker in de winkel of de actie nog geldig is omdat bij de telefoon nog het gele briefje stond met gratis tab. Kom ik thuis erachter dat de actie maar loopt tot 20 Oktober. Dit vind ik zeer jammer. Wat is jullie oplossing in deze?
Bij het activeren van de 2e tv ontvanger (vip5202) krijg ik een foutcode 27. Ik heb gechecked en ik heb 2 ontvangers in mijn abonnement. Enig idee hoe dit op te lossen?
Blijkbaar is er 3x verkeerde toegangscode ingetikt op mijn smartwatch, nu vraagt hij om een pukcode, nu heb ik de pukcode gevonden in mijn KPN, Die voer ik dan in op mijn smartwatch, daarna 2x nieuwe toegangscode invoeren, en dan nog geeft hij aan verkeerde PUKcode?? Er staat maar 1 PUKcode in mijnKPN. Iemand idee?