Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Sinds dit weekend werkt onze email niet meer op de iphone en imac met onze eigen wifi. Wel op 4G en de wifi op het werk en bij anderen maar alleen niet op onze eigen WIFI. de mail geeft aan netwerk error POSIX 61. De helpdesk kan mij niet helpen. Heeft iemand ditzelfde probleem en is daar een oplossing voor?Groet, Ron
Ik weet dat dit al in een topic staat, maar deze is gesloten zonder duidelijk antwoord, dus daarom nog maals de vraag.Ik krijg op allebei mijn tv's en afstandsbedieningen toegankelijjheidssnelkoppelingen melding op Samsung tv bij indrukken terugknop van KPN afstandsbediening.
Beste KPN en KPN-ers, Ik heb al een aantal dagen problemen met MijnKPN. Ik heb mijn entertainment in het Thuis abonnement gewijzigd in die zin dat ik een (extra) dienst heb uitgezet. Het gevolg is echter dat mijn abonnement(en) - ik heb zowel tv, internet als mobiel - steeds (al dan niet gedeeltelijk) verdwijnt/verdwijnen. Ik heb alles al een paar keer weer toegevoegd, maar de wijziging wordt niet goed verwerkt, want er staat steeds “Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen”, terwijl ik de zender al niet meer heb. Ik wil graag weer diensten aanzetten.Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Beste, Na het meerdere malen inplannen van een belafspraak, waar geen gehoor aan gegeven wordt, via deze weg. Graag wil ik mijn aflopende abonnement omzetten in een alleen internet abonnement. Er wordt aangegeven dat je dit makkelijk zelf kunt doen, maar vervolgens worden deze opties niet gegeven en moet ik mijn Alles-in-1 Pakket aanhouden. Graag ontvang ik hier hulp bij. Erg storende service zo, jammer dat het op deze manier moet.
Misschien weet je het nog zo goed van vroeger, of zie je het elk jaar bij je kinderen of kleinkinderen. Met smart aftellen naar vijf december, want dan is het Sinterklaas! Wij halen dat plezier en het Sinterklaasfeest graag naar onze Community, daarom hebben we wat leuks: De Grote Community Sint Puzzel. Doe mee en maak kans op een leuke prijs! De Grote Community Sint PuzzelWe hebben wat leuks voor je: We tellen met deze Sinterklaas puzzel samen af naar 5 december! Of nou ja, bijna 5 december, want je kunt wat leuks winnen, en dat moet er wel op tijd zijn natuurlijk 😁Doe je gezellig mee? Zo werkt hetWe beginnen op 11 november. Elke paar dagen delen wij een raadsel in dit topic. Per antwoord krijg je twee letters. Als je elke keer meedoet, krijg je dus een verzameling aan letters. Daarmee kan je de zin maken (puzzelen) die wij zoeken! De eersten die het juiste antwoord invullen in dit formulier, winnen een leuke prijs!Belangrijk:Deel de oplossing NIET in het topic! Zo kan iedereen lekke
Gisteravond 12 -11; hadden wij een donkere oudere man aan de deur. Die aan mijn zoon vroeg of hij met spoed zijn vader kon halen. Het was erg belangrijk namelijk. Eenmaal aan de deur werd er gedaan alsof er iets mis was met mijn glasvezel nadat meneer het eerst nog nodig vond een opmerking te maken over mijn kledij, pas toen ik de jas zag werd het me snel duidelijk dat de meneer wat wilde verkopen, ik had geen interesse maar vroeg wel om een foldertje om het in alle rust eens na te kunnen kijken.Vandaag 13-11; stond dezelfde meneer hier weer aan de deur. Hij wist niet meer of hij hier al geweest was of niet, maar wist wel te vertellen wie hier woonden… Dit keer had hij mijn partner en probeerde hetzelfde riedeltje met haar. Nadat hij al afgewezen was door mij. Mijn partner maakte hem duidelijk dat ik over dit soort dingen ga, waarop hij haar aansprak en aanmoedigde om zelf ook eens een beslissing te maken. Nou dat foldertje ligt nu bij het oud papier. Hadden wij het eerst nog overwogen
Sinds gisteren kan ik programma’s van HGTV niet meer terugkijken. Ook opnames kan ik niet kijken. Ik krijg een foutmelding: videoserver niet aanwezig. Bij andere zenders heb ik dit probleem niet. De klantenservice kan het helaas niet oplossen met herstarten of software opnieuw installeren en stuurt me een nieuwe ontvanger toe. In de KPN community heb ik hetzelfde probleem gevonden, maar dan van 1 jaar geleden en het ging over de ARD. De oplossing was om mijn beeldscherminstelling te wijzigen van HD naar SD. Dat is nu ook de work-around truc en ik kan weer terugkijken/opnames kijken. Nou ben ik nieuwsgierig of het probleem toen met de ARD nog anders is opgelost, want ik kijk toch het liefst in HD. En is het nog toeval dat de ARD toen op kanaal 43 zat en nu HGTV?
Na de update van onze V10-router werkt de printer (HP Photosmart B110) niet meer draadloos. Printer teruggezet naar fabrieksinstellingen en met de printerwizard verbinding opnieuw ingesteld. Printer vindt het netwerk en lijkt verbinding te maken, maar printer blijft offline. In het testrapport draadloos netwerk dat de printer levert staat ‘verbonden GELUKT’, maar het wirelesslampje blijft knipperen, het display geeft aan geen verbinding en printopdrachten geven een melding printer offline. Via mijnmodem.kpn vind ik bij verbonden apparaten de printer wel (MAC-adres correpondeert met printerrapport), maar in mijnmodem.kpn zie ik een IP-adres dat anders is dan het adres in het testrapport dat de printer produceert.De printer lijkt verder in orde. Ik heb deze meegenomen naar een vriend (ook KPN, zelfde router, nog niet geupdated), verbinding ingesteld op zijn netwerk en de printer werkt daar zonder problemen.Ik heb de KPN-helpdesk gebeld, maar daar krijg ik te horen dat dit probleem niet o
Hoe kan ik overstappen van Odido naar KPN met behoud van mijn nummer? Kan over paar weken abonnement bij Odido verlengen maar denk aan KPN?
KPN TV+ Box: Update november #2 2024TV+ Box launcher versie 1.168.2 Wat zit er in? Voornamelijk veel onder water verbeteringen op het gebied van beveiliging, communicatie met het tv platform en het voorkomen van bepaalde soorten crashes. Daarnaast werkte de homeknop niet in de hulppagina's, dat hebben we verholpen. En, bij het huren van films hebben we de knoptekst op de filmbanner veranderd van ‘Huren’ naar ‘Meer informatie’.Klein verschil, maar wel belangijk, omdat je met een druk op die knop niet gelijk de film huurt, maar eerst meer informatie kunt lezen over de film. Wanneer komt ‘ie?Preselectie: 5 novemberDit bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol. Uitrol: 12-14 novemberHeb je hem na 14 november nog niet, dan kun je de update zelf starten via: Menu > instellingen (wieltje) > Informatie > KPN TV+ Launcher Meer informatie of hulp nodig met TV+?Heb je feedback of vragen over deze update, dan kun je dat in dit to
Gebruik de FRitZ!BOX 7590 AXWil Isdn kanalen zien 220 221 222 223Maar dat wil niet lukken Kpn zegt dat ze eigen modem niet ondersteunen .Kan op laptop wel kijken.Heb 4 k ontvangers nieuwe software ingezet maar via ontvanger kan ik niet kijken.Is daar oplossing voor. Groet Fred
Hallo, eergisteren nacht een software update op de V10 modem gehad, en nu werkt er zowat niets meer van mijn thuisnetwerk. Ik heb alleen wifi op de V10 aan de gang gekregen, maar alles wat bekabeld is werkt niet. Het lijkt erop alsof er iets mis gaat met de DHCP uitgifte. van de 30+ devices concerten er maar 3, nl die rechtstreeks op de ethernet poorten aangesloten zijn. Alles wat achter een (netgear) unmanaged switch zit connect niet (met o.a. mijn 4 access points en alles wat zich niet in de meterkast bevindt)
Ik wil de WIFI beveiliging van mijn modem V10 veranderen in WPA2 of WPA3, maar ben mijn wachtwoord kwijt om in te loggen op het modem.kan KPN dit ook regelen of moet ik mijn modem resetten