Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik heb een pixel watch 3 gekocht via Media Markt. Volgens de kpn winkel in dordrecht kan je later nog de pixel watch 3 koppelen met multisim. Ze hadden mij zelf deze stappenplan gegeven: Download en installeer de “Google Pixel Watch” app uit de Google Play Store op je telefoon, en start deze op Verbind je Pixel Watch en doorloop de hele installatie-procedure totdat de Pixel Watch werkt In de Watch app, onder ‘Instellingen’, tik op 'Mobiel netwerk' Kies dan ‘Koppelen aan KPN’ Log in met je KPN ID Tik op 'Aanzetten' Multisim Tik op 'Ja, ik ga akkoord' en op ‘Doorgaan’ Tik bij het scherm ‘Geregeld!’ op ‘Sluiten’ De e-sim wordt nu gedownload en geactiveerd op je Pixel Watch! Dit kan een paar minuten duren Dit wordt afgesloten met de tekst ‘KPN is ingesteld’. Tik dan op ‘Klaar’ Nu kom ik niet verder dan puntje 3, in mijn pixel watch 3 komt ' mobiel netwerk' helemaal niet naar voren bij mijn instellingen. Wat kan ik hier mee? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Gr
The lights are out, away we go! De derde editie van dit forumspelletje. Vorig jaar tijdens de tweede editie was het @Raymondt die de titelstrijd in zijn voordeel wist te beslechten. Mag hij zich na komend seizoen ook de grote kenner noemen of slaagt iemand anders erin de koning van zijn troon te stoten? Prijs voor de kampioenIk kan alvast aankondigen dat de winnaar dit jaar een echt gave prijs kan winnen! Hoe en wat precies, daarover laat ik jullie nog in spanning. Reken er maar op dat je voor de eerste plek echt je best wil doen met jouw voorspellingen. SpeluitlegPuntentelling reguliere racesIn elk raceweekend voorspel je de top 5 in de einduitslag van de GP. Voor elk juist voorspelde coureur op de juiste positie zijn 3 punten te verdienen. Mocht je bij een coureur slechts één positie naast zijn finishplek zitten, krijg je als troost ook nog 1 punt. Puntentelling sprintracesIn een raceweekend waar er ook een sprintrace is gepland, zal elke deelnemer de top 3 voorspellen. Elke juist
Wij hebben een goede internet verbinding en kunnen van alles bekijken. De app van KPN loopt niet goed door. Opnames terug kijken hapert en loopt niet soepel door. Opnames terug kijken zijn niet scherp. Live tv kijken krijg je telkens de pauze stand. Algemeen bekend probleem, maar wanneer komt er nu een oplossing.
Vandaag internet en tv geïnstalleerd. Tv boxje aangesloten, deze begint met een update... inmiddels uurtje of 6 verder en staat deze 'al " op 61%.…Boxje via WiFi aangesloten, prima ontvangst, de snelheid ligt zelfs hoger dan de 200 volgens het abonnement.. Lijkt me niet helemaal de bedoeling...
Een vraag uit interesse voor zowel de forumleden als de moderators, een stukje geschiedenis. Wie herinnert zich nog Enterprise van het Telfort forum?
Is er sinds enige weken een probleem met de weergave van HDR content? Bij mijn kastje TV+ krijg ik geen HDR content meer te zien van welke app dan ook. Voorheen heeft dit altijd gewerkt. Alle instellingen staan goed (hetzelfde als voorheen) Kastje van het stroom afgehaald en HDMI kabel losgehaald en opnieuw ingeplugd, geen resultaat. Wanneer voorkeur voor Dolby Vision is ingeschakeld werkt DV wel. Echter HDR niet en ook niet wanneer terug naar prioriteit HDR is ingeschakeld.
Eperiabox 12 gereset alles werkt weer behalve de Toon van essent contact gehad met kpn en essent maar geen van beide kon ons helpen! Toon vind wel wifi naam maar pakt wachtwoord niet
vandaag heeft kpn 29,67 afgeschreven onterecht ! ik was van plan om over te stappen na kpn dus gebeld naar kpn.alles netjes geregeld en de aansluiting zou makkerlijk en snel gaan.echter op de eerste dag van aansluiting gaat het al mis. de stappenplan die je meegeleverd krijgt klopt niet voor mijn woning.gebeld met kpn dat er iets niet klopt en volgens kpn zou er een monteur moeten lang komen vanwege dat ik een speciale aansluiting zou nodig heben voor mijn woning. de monteur zou na het weekend op maandag langs komen tussen 8 en 12.helaas die dag geen monteur gezien ! dus weer gebeld met kpn.de medewerker van kpn vertelde mij dat er geen afspraak stond ingeplent met de monteur en dat er een monteur beschikbaar was in 3 weken.hier wilde ik niet op wachten en heb mijn contract geannuleerd. echter vandaag tot mijn grootste verbazing is er een bedrag van 29,67 afgeschreven.ik heb gelijk weer kpn gebeld maar de mederwerker zei dat die er niks aan kon doen en dat het nou eenmaal zo is. en als
we hebben een defecte voeding van de setopbox (pinnetje afgebroken, nu even met een tape’je tijdelijk vastgezet, echter valt de ontvanger nu regelmatig uit. Graag ontvangen wij een nieuwe voedign
Heren en dames,Ik wil mijn E sim activeren, wat deze optie stond bij het afsluiten van mijn nieuw abonnement. Nu staat er op mijn nieuwe mobiel iphone 16 pro de simkaart in je oude iphone ondersteunt overzetten naar e-sim niet. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Gewoon simkaart in nieuwe telefoon doen bijvoorbeeld?