Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
We updaten de KPN V10 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V10.C.24.10.01. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software op de V10 kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01? Verbeteringen op de loginpagina Verbeteringen voor initiële upgrade naar de KPN Software Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wanneer krijg ik de update? Aandachtspunten van de overgang (migratie) naar KPN Software Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem Kennisbank Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01?De hier genoemde verbeteringen en aanpassingen zijn allemaal ten opzichte van de vorige KPN Software versie.Verbeteringen op de loginpagina Op de loginpagina zijn twee knoppen toegevoegd, en wordt nu ook het serienummer van je V10 weergegev
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
Als ik probeer in te loggen op de SIP servicetool krijg ik de volgende melding:Zorg dat je thuis bent en verbonden bent met je eigen KPN netwerk. Uiteraard ben ik verbonden met het thuisnetwerk. Ik heb op de experia box v10 een (monteurs) reset uitgevoerd en heb het thuis abbonoment al herkoppelt aan mijnkpn. Kan iemand mij verder helpen?
De iPhone 16 is officieel aangekondigd! Vanaf vrijdag 13 september 2024 om 14:00 uur pre-order je de iPhone 16 bij KPN. Ben jij al benieuwd naar de nieuwe iPhone?InhoudiPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro Max Welke iPhone kies jij? Apple iOS 18 iPhone 16-modellen vergelijken Levertijd iPhone 16 bij KPN Uitlevering in partijen We houden je op de hoogte Veelgestelde vragen iPhone 16, 16 Plus, 16 Pro en 16 Pro MaxOok dit jaar zit de nieuwe iPhone vol nieuwe functies. Zo zijn er niet 1, maar 2 nieuwe knoppen op het toestel. Met de Action Button open je met 1 druk op de knop je favoriete apps en functies. En dan is er nog de nieuwe cameraregelaar, daarmee leg je al je foto’s en video’s nog makkelijker vast.En op gebied van AI komt Apple Intelligence (vanaf release iOS 18.1) er aan: slimme functies en tools om je taken makkelijker en leuker te maken.Welke iPhone kies jij?Wij zijn benieuwd: Ben jij een groot Apple fanaat? Welke nieuwe iPhone ga jij kiezen? Dit zijn alle nieuwe iPhone 16
Beste allen,Sinds vanochtend heb ik geen internet thuis. Ik zag dat het “glas” lampje op het glasvezel kastje niet brandt en heb de stappen van de kpn website ondernomen om deze te resetten. (Stroom stekkertje eruit, wachten, stekkertje er in, 5+ minuten wachten).Het mocht niet baten, ik heb nog steeds geen glasvezel/internet.Wat te doen bij dit probleem?
Waarom wordt er NIET voordat je een bestelling doet even gewaarschuwd dat er geen voorraad is? En daarnaast weten ze niet eens wanneer er wel geleverd wordt. Wat is het doel van KPN?Eerst het geld binnen te halen en daarna de mensen teleur te stellen?Je geld is foetsie en je moet maar afwachten of en wanneer je nog je iPhone 16 nog ooit geleverd gaat worden.Geeft KPN dan ook rente over het onterecht te vroeg betalen??
Ik heb al bijna 2 maanden vaak problemen met het internet.. Nu kan ik uberhaupt niks meer behalve wifi in huis gebruiken. Smsen, bellen, niks doet het meer dus ik ben totaal onbereikbaar terwijl ik mijn mobiel voor werk nodig heb en ook binnenkort een aantal weken op vakantie ben. Ik heb zojuist gebeld met KPN waar gemeld word dat ik binnen 2 weken gebeld ga worden en geregistreerd sta voor een compensatie. Hier heb ik natuurlijk niks aan als het probleem niet opgelost word. Als ik zo op het internet rondkijk heb ik er mijn twijfels bij of dit snel opgelost word en of ik uberhaupt wel binnen deze tijd gebeld ga worden.. Hoe wordt dit opgelost en wat is de verwachting? Want zo te zien zijn er al zeker 2 maanden problemen bekend
Hoe vervelend het is ...hoor ik van een vriendelijke service medewerker wie zegt, afwachten. Maar het is al derde dag, moet toch wel bekend zijn hoe groot is die storing en hoe lang duurt het. En dat kan toch aan klanten doorgeven, dan weet ik tenminste hoe kan ik mijn zaken inplanen. Dat vind ik meet vervelende, en niet de storing vanzelf.Duurt nou dat een week of weeken, of mischief een mand?
Sinds juni problemen met internet, het valt ruim 50 keer per dag weg, en dan overdrijf ik niet eens. Enig idee hoe irritant dat is? Berichten komen niet aan, gewoon niet, maar ook zaken als email lopen soms een halve of hele dag vertraging, ik kan zelfs soms uren niet gebeld worden... Het advies van kpn: zet "ff" je mobiel aan en uit. Helpt niks hoor. Heb zelfs een ander toestel nu, helpt ook niks. Al maanden en maanden drama. Ik zat bij Vodafone en ik wil zsm terug! KPN is ermee bezig? Waarmee? Ik krijg gewoon elke maand een factuur voor onbeperkt internet.. nu nog echt internet hebben dan....
iPhone 16 pro 18 september besteld, nog steeds niet binnen. Ik krijg steeds dat de iPhone niet op voorraad is. Iemand enige idee hoelang het duurt? Anders ga ik de bestelling annuleren. alvast bedankt