Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hallo,Op ons appartementengebouw zijn zonnepanelen geinstalleerd van Solar Edge. De inverter kan gekoppeld worden aan een WIFI netwerk. De opbrengst en de status van de panelen kan dan via de Solar Edge server worden uitgelezen, middels een app op een mobiele telefoon. Dit heeft 10 jaar lang goed gewerkt, tot de betreffende bewoners zijn verhuisd.Binnenkort komen er nieuwe bewoners wonen, vlak bij de Solar Edge Inverter. We willen hun verzoeken om de Solar Edge Inverter op hun netwerk toegang te geven. Maar in verband met cyber security hebben zij twijfels of zij wel een “vreemd” apparaat op hun netwerk willen toelaten.Een oplossing zou kunnen zijn, om de Solar Edge Inverter op het gastnetwerk toe te laten, dat immers geheel is gecheiden van het hoofdnetwerk.Let wel, de Solar Edge Inverter is verreweg het eenvoudigst te koppelen via de WPS functie. Anders moet het apparaat worden opengemaakt, wat door een service monteur moet worden gedaan. Nu dan de vraag: kun je een apparaat middel
Op 26-10-2024 krijg ik via mail een code voor een Pathé film.Deze heb ik ingetoetst en daarna een film gezocht. Dan wordt ik weer gevraagd om de code in te toetsen en krijg dan als antwoord:“Excuses, deze vouchercode is al eerder gebruikt. (kbx-apk-3037)”Een film kijken lukt dan niet meer.Leuk kadootje!
- Ik heb maar minder dan 10 Mbit.- De pc is aangesloten via een kabel.- De router is verschillende keren gereset (Experia Box_v10)- Alle kabels zijn gecontroleerd- De buren hebben ook maar max. 10 Mbit
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
Nieuwe glasvezel abonnement (fiber moet nog met een monteur aangesloten worden). Wij krijgen vandaag twee nieuwe TV+ boxen binnen. Ik lees bluetooth afstandbediening, en voice control (stem). Ik voorzie dat als een ramp. Kan ik alles houden bij de oude TV kastjes? Wj hebben alleen glasvezel nodig omdat KPN van het koper af gaat. Wij hebben dit extra-tje niet nodig. Bluetooth afstand bediening moet ingesteld worden. Dus optioneel begrijp ik. Hopelijk, want ik wil geen extra straling in huis. Maar de stem besturing, werkt dat via de TV+ kastjes, of via een smart tv? Dat is niet duidelijk. Wij hebben geen smart TV, willen wij ook niet. Maar de instructie lijkt het alsof de stem besturing via de TV+ kastjes gaat. Dan wacht ik liever 5-8 jaar totdat KPN al die ‘’kinder ziektes’ eruit heeft gewerkt. Ik verwacht niet dat dat vlekkeloos gaat werken. Als ik andere topics lees, werkt dat niet vlekkeloos.
Geachte KPN,Vorige maand heb ik mijn internetabonnement bij jullie opgezegd, maar ik zie dat er nog steeds maandelijkse kosten worden afgeschreven. Inmiddels ben ik verhuisd naar het buitenland, en ik zie dat er op 2 november opnieuw een bedrag zal worden afgeschreven.Mijn contract loopt tot 3 januari 2024, en ik wil graag een uitleg waarom de kosten niet zijn gestopt na mijn opzegging vorige maand. Ik verzoek u de facturen en automatische incasso's te herzien en deze aan te passen of stop te zetten. Ik ontvang graag binnen 14 dagen een reactie per e-mail, aangezien ik momenteel in het buitenland ben.Als ik binnen deze periode geen reactie ontvang, ben ik genoodzaakt om verdere automatische incasso's te blokkeren. Voor verdere vragen of verduidelijkingen kunt u mij bereiken via e-mail. Mocht ik geen reactie ontvangen, ga ik ervan uit dat KPN geen behoefte heeft aan de retour van het modem.Met vriendelijke groet,
Ik heb sinds mei KPN wifi en boosters erbij. De wifi boosters werken voor geen meter.De wifi booster staat niet echt ver, maar er zijn wel 2 muren ertussen.Wat kan de oplossing zijn?
Voor het EK wedstrijd turkije-nederland hebben wij het turks pakket aangeschaft omdat we via TRT1 de wedstrijd wilden kijken. Op een webpagina van KPN stond dat TRT1 in het turks pakket van KPN is inbegrepen. Echter bleek na aanschaf dat dit niet het geval is. Daarna zag ik op een andere webpagina van KPN dat deze zender NIET beschikbaar is op tv. Ik heb een paar dagen na de wedstrijd hierover KPN gebeld en gevraagd dit pakket zsm uit te zetten én om de gemaakte kosten niet door te berekenen. Hier zou een ticket voor aangemaakt worden en ik zou benaderd worden. Maar zoals ik al verwachtte, is dit niet gebeurd. En moet ik er via deze wijze nog een keer moeite in stoppen. Ik zag dat de kosten voor dit pakket namelijk toch zijn doorberekend. Kosten berekenen voor iets wat jullie niet bieden, omdat jullie blijkbaar jullie online verkoop onvoldoende in de gaten houden, is niet eerlijk. Ik verwacht dan ook dat jullie de nu berekende kosten aftrekken van de volgende factuur.
Ik heb een SIM-kaart besteld bij KPN en er komt een koerier om mijn gegevens te verifiëren. Mag ik bepaalde informatie op mijn identiteitskaart en bankpas afschermen wanneer ik een foto maak, zoals aanbevolen op de website van de belastingdienst? Ik vraag me af of ik een foto van mijn identiteitskaart en bankpas met afgeschermde persoonlijke gegevens kan tonen via een tablet, waarbij de gegevens zijn afgeschermd met een filter van een ID-app kopieId.
Op mijn factuur staat 2 x abonnement koster over de zelfde periode.
Ik heb destijds bij XS4All een glasvezel abonnement afgesloten en dat is later omgezet naar KPN.Maar de prijzen zijn niet aangepast en ik zie nu dat ik bij KPN voor hetzelfde abonnement de helft goedkoper kan zijn.Ik zou dan gek zijn om daar geen gebruik van te willen maken. Maar ik kan het huidige abonnement niet omzetten omdat het al een KPN abonnement is. Om nu eerst over te stappen naar een andere provider en dan weer terug naar KPN is ook weer belachelijk natuurlijk. Met de huidige technologie moet het toch mogelijk zijn om makkelijk dit aan te kunnen passen ?