Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Vaste telefoon werkt niet opeens meer (ExperiaBox V10). Alle tips een beetje gelezen. Herstart gedaan, werkt niet. Service tool gehanteerd, heeft eerst zowaar eerst poort 1 naar poort 2 omgezet (werkt ook niet). Opnieuw servicetool en nu: “Oeps, er gaat iets fout, Probeer het later nog een keer”. Aantal keren gedaan. Lukt niet.Webinterface: mijn kpn vaste nummer is verdwenen. Telefoonnummers “disabled”Telefoonpoort inkomend: Phone!Telefoonpoort uitgaand: Geen telefoonnummer geselecteerd.Of te wel mijn vast kpn nummer kent hij niet.Bij bellen met GSM naar eigen vast nummer: In gesprek. Omgekeerd idem. Snap ik met deze status wel. Wat nu doen? Reset?Moet ik dan naderhand WIFI ook weer apart instellen? Vr. Gr. Willem de Vries
Sinds een week of wat kan mijn zoon niet meer naar TV kijken.Hij heeft een oude Sony Bravia hangen, welke is aangesloten (HDMI) naar het standaard Aris kastje.Heeft altijd gewerkt, maar nu dus niet meer.Getest: Reset TV, Reset kastje, connectiekabel doorgemeten.De source zowel via de afstandsbediening behorende bij het Aris kastje, alsook via de TV op alle poorten getest, niets werkt.De Aris ontvanger start op na een reset, loopt door naar 100p, maar bij 75/80p verdwijnt het blauwe opstartscherm van de TV (het beeld wordt dan dus zwart). Heb even geen idee meer hoe dit kan.TV werkt dus in orde, kastje werkt in orde, maar de twee samen laten geen beeld meer zien nadat het opstarten van de ontvanger de 75/80p haalt.
Hoi! Ik probeer mijn simkaart te activeren, maar ik moet een E-Simkaartnummer invullen (wat wel lukt) maar ook een code. Deze code zou ik blijkbaar via de mail of sms ontvangen hebben, maar deze heb ik helaas nooit ontvangen. Ik las ook dat iemand zei dat ik deze code in de ‘persoonlijke bestelomgeving’ kan vinden, maar daar kan ik ook niks in terug vinden helaas. Kan iemand me helpen?groetjes Jaleesa
sinds de modem update deze week lukt het niet meer om vanaf windows pc/outlook 2016 email vanaf mijn zonnet account te versturen. Ontvangen op windows pc werkt wel en ook emailen vanaf mobiel (5g) werkt nog prima, via mobileeen wifi thuis werkt ook niet dus het probleem ligt bij kpn thuis.Mailen vanaf kpn adres werkt nog wel. wat is hier veranderd?
Op 19-10 krijg ik een factuur die wordt op 23-10 door kpn zelf geïncasseerd en blijf betalingsherinneringen krijgen met kosten en dreigen met afsluiten.vandaag 1,5 uur met een hele aardige meid aan de telefoon gehangen die mij vervolgens vertelde dat ik heel simpel kon betalen…….niet om het 1 of ander maar dat was al betaald. Volgens de dame in spe was de factuur niet terug te vinden. vreemde is wel dat de factuur ook niet voorkomt in de ‘mijn facturen’ omgeving van de mijn kpn app. Uiteraard is elk detail gescreenshot.
We zijn steeds bezig om de MijnKPN app beter, handiger, maar ook leuker te maken. Daarom zijn wij benieuwd naar jouw mening! Speel en win in MijnKPNWe denken er over om een game toe te voegen in de MijnKPN app. Het idee is dat je dan leuke prijzen kunt gaan winnen met het spel. We hebben een paar ideeën, maar wij zijn benieuwd naar wat jij daarvan vindt. Want wij kunnen er enthousiast over zijn, maar vinden vooral belangrijk dat jij het ook leuk vindt! Hieronder zie je een aantal ideeën en voorbeelden.Tijd voor een poll! Je vindt 'm onderin⬇. Als we een spel in de MijnKPN app gaan zetten, welke game vind jij het leukst?Een kennisquizEen kennisquiz over allerlei uiteenlopende thema’s. Dit kan over van alles gaan: gerelateerd aan producten of de geschiedenis van KPN, het nieuws van de laatste weken of een veranderend thema zoals sport, kunstgeschiedenis, muziek, entertainment, etc. MemoryspelEen memoryspel, waarbij je moet proberen om zo snel mogelijk (er loopt een timer) de koppels te
Vanaf het moment dat wij een Fritz!box 7590 AX in huis kregen kan ik mijn Sonos apparatuur (gaat om een Sonos Connect) niet meer verbinden met de router. Ik heb al een half uur aan de lijn gehangen met de Sons helpdesk, geen resultaat. Fabrieksinstellingen van de Sonos hersteld, de Sonos app vernieuwd, het wifi wachtwoord veranderd (= het voorlopig laatste idee van de Sonos helpdesk), helpt ook niet.In UK vond ik iemand met een Sonos Play en een Fritz!box 7590, zelfde probleem (21-10-2024), kan niet verbinden.Wie heeft een oplossing?
Sinds enige tijd is ons Tele2 V8 modem vervangen voor een KPN V12 modem. Ik het oude modem stond poort 8000 met ip adres 192.168.1.19 open. In het V12 modem andere ip range en de Virtual DJ studio pc een nieuw ip adres gegeven 192.168.2.19. Als ik nu de port forwarding instel op dit adres met poort 8000 blijft de poort dicht zitten en blijft het station offline. Ik begin zo langzamerhand hier moedeloos van te worden en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Als vast erg bedankt voor de hulp. Gr. Ronald
Als ik een Live Tv programma vanaf het begin wil terugkijken, springt deze na een tijdje terug naar de live versie of naar het volgende programma. Ik kan dan niet meer terug naar het moment in het programma waar ik was gebleven, omdat je niet meer kan terug spoelen. Zo mis ik dus een stuk van het programma. De TV ontvanger is al een keer opnieuw opgestart. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?Ik heb een Arris VP5202 TV ontvanger.
Hoi! Vandaag is mijn nieuwe simkaart in gegaan, maar ik heb geen service. Ik kan niemand bellen, en niemand kan mij bellen. Ik ben alleen bereikbaar als ik op de wifi zit. Ik heb gecheckt of ik nog wel service zou hebben op mijn oude simkaart, maar dit is ook niet het geval. Ook heb ik mijn telefoon een paar keer opnieuw opgestart, en heb ik mijn KPN-ID geactiveerd in de app. Weet iemand een oplossing? Ik vind het namelijk erg vervelend dat ik nu onbereikbaar ben, en ik zelf ook niemand kan bereiken. groetjes Jaleesa
-
Afgelopen week had ik geen internet meer. Ik heb een reset op afstand uitgevoerd. Helaas heeft dat ervoor gezorgd dat mijn oude netwerknaam ineens zichtbaar werd en de nieuwe niet meer te zien is. Contact gehad met KPN en zij gaven aan dat dit kwam omdat bij het installeren van de nieuwe router (door hun monteur) geen reset van de tv ontvangers zijn uitgevoerd. Alles staat nu weer op het oude netwerk behalve mijn printer. Ik heb een HP deskjet 3632 en die krijgen we niet meer aan de praat, ook niet met de USB kabel. Ik heb geen idee hoe ik de reset op de tv ontvangers moet uitvoeren laat staan op de rest. Hoe kan dit simpel opgelost worden? KPN verknald de boel en ik ben inmiddels al uren zoet om alles op te lossen maar van hardware wil ik niets snappen. Ook mijn beveiligingscameras liggen er al de hele week uit. Kan KPN geen monteur sturen om de shit op te lossen? Of toch beter om over te stappen en wat is dan wel goed?