Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Sinds afgelopen zaterdag heb ik geen mobiele dataverbinding meer via 4G/5G. Er is een E te zien of helemaal niets. Wifi werkt wel. Dit betekent dat ik buitenshuis geen internet meer heb op mijn mobiel! Zwaar irritant. De informatievoorziening hierover is zeer slecht. Op de site kan ik niets vinden terwijl een medewerker aan de telefoon mij vertelde dat dit probleem in een groot gedeelte van het land al speelt sinds 03-06-2024 en dat men drukt bezig is om dit op te lossen. Wie kan mij hier iets meer over vertellen?! Ik heb een IPhone 12.
Sinds vorig maand worden er langzaam flats aangesloten op glasvezel. Maar ik krijg te horen dat de glasvezel aansluiting in de meterkast word gezet maar hoe zal dit gaan ? Want onze meterkast zit in onze portiek een trap beneden. Hoe zullen wij dan onze modem in de woonkamer kunnen zetten en onze 2Â kpn boxen erop aansluiten. Want onze meterkast is niet in onze appartement.
We hebben net een geweldig EK achter de rug. En zitten nu volop in de sportzomer. Maar er is nog meer. Het UEFA Europees voetbal start vandaag 25 juli met de eerste wedstrijden van Go Ahead Eagles (in de Conference League tegen SK Brann) en Ajax (in de Europa League tegen FK Vojvodina)Meepraten of nóg meer informatie over Europees voetbal bij KPN? De Champions League, Europa League en Conference League zijn exclusief te zien bij Ziggo Sport. Maar geen zorgen, want je volgt Nederlandse clubs en de finales met de gratis Ziggo GO app. Wil je alle wedstrijden zien, ook van buitenlandse clubs? Ziggo Sport Totaal zet je makkelijk aan in de MijnKPN app.  Volg Nederlandse clubs en finalesZiggo Sport Free Alleen interesse in je eigen Nederlandse club en finales? Stream gratis met Ziggo Sport Free via de Ziggo GO app.✅Alle wedstrijden van Nederlandse clubs én de finales✅Korte voor- en nabeschouwingen✅Ook op je KPN TV+ ontvanger te kijkenMeld je gratis aan  Volg al het Europese voetbalZiggo Sport
Sinds afgelopen donderdag heb ik zeer slechte verbinding. Er staat vaak ook dat er vol verbinding hoort te zijn met 5g alleen doet mij. Heb ik verbinding met E ipv 5G, terwijl er personen naast mij zitten die wel verbinding met 5G hebben en ook bij KPN.Heb alles in mijn instellingen al na gekeken maar zie niks geks. Volgens kpn zijn er ook geen storingen. Maar het is een zeer irritant probleem en zou graag willen weten wat het is en wat het probleem is en hoe het opgelost kan worden.ik zie wel dat als ik naar In stellingen > mobiel netwerk > mobieledatanetwerk ga dit leeg is bij mij, maar ik weer niet of dit het probleem is.ook gebruikt mijn telefoon heeel veel data, terwijl hij op het wifi zit…Â
Hallo, Ik Ben op dit moment in t buitenland (azie). Hoe kan ik mijn prepaid simkaart activeren? En ik zou de SIM kaart ook wat op willen waarderen. Alvast hartelijke voor alle hulp  Â
Beste,Ik heb via Seaters afgelopen vrijdag een ticket naar de wedstrijd Nederland-Duitsland gewonnen maar krig het niet voor elkaar om de tickets te claimen. Ik moet 16 euro betalen voor vier ticket maar krijg geen mogelijkheid om een betaalmethode in te vullen en ze daadwerkelijk te claimen. Ik ben sinds vrijdag aan het proberen om in contact te komen met Seaters maar krijg het niet voor elkaar. Ik vrees dus dat door deze fout in het systeem mijn tickets komen te vervallen, wat heel zonde zou zijn. Mijn tickets zijn er tot 17:00 in de avond dus dit is mijn laatste hoop. Wie kan mij helpen?
Hallo, Nu pas de tijd gevonden helaas om aan te geven dat we sinds onze verhuizing (van Dordrecht naar Zutphen) 22 juni 2024 gewoon onbereikbaar zijn, voor ouders/familie/instanties.Compleet geen netwerk, diverse keren telefoons herstarten per dag, als je een gesprek hebt, ineens wordt verbinding verbroken omdat je geen netwerk meer hebt.Zoals gezegd lopen we hier al een hele tijd tegenaan en kan ik nu pas dit aangeven omdat je zonder telefoon toch op enen andere manier alles moet regelen.Bellen naar KPN heeft geen nut, tegen de tijd dat iemand opneemt/je te woord staat ben ik al diverse keren netwerk verloren.Zelfs nieuwe telefoons gekocht en de oude verkocht (dat is balen nu blijkt dat het niet de telefoons waren) met exact hetzelfde probleem, uiteindelijk met moeite en balende kop een gratis simkaart van Vodafone laten komen om te kijken of het aan de woning ligt, na alle andere opties te hebben geprobeerd die je anders toch voorgesteld krijgt omdat KPN ontkende dat er problemen war
 Goedenavond allemaal, ik heb jullie hulp hard nodig.Begin september zijn wij verhuisd naar een jaren ‘60 woning die 2 jaar leeg heeft gestaan. Wij hebben flink verbouwd. Helaas is er een probleem met de glasvezelkabel in de straat en gaat dit naar verwachting nog lange tijd duren. Met een bedrijf aan huis is dit echt niet langer te doen. Via KPN dus een dsl pakket afgesloten. Helaas blijkt dat er geen dsl/isra punt in de meterkast zit. Ergens anders in huis zit deze zeker niet. Ik gok dat de aannemer flink tekeer is gegaan bij het aanleggen van de nieuwe meterkast en hierbij het dsl kastje heeft verwijderd.  Er liggen 2 kabels onderin de meterkast (zie foto’s van gestripte kabels voor kleuren). Ik ben redelijk handig maar van dit soort aansluitingen heb ik echt geen kaas gegeten. Wie kan mij helpen en vertellen of en hoe ik een nieuw isra punt kan aansluiten? Gek genoeg zat er in het installatiepakket van KPN wel een doosje met kabel (zie foto van doosje open) maar zat hierbij geen ui
Waarom krijg je elke dag in beeld terwijl je een film of progamma zit te kijken VERVERSEN .Erg irritant, als het zo doorgaat stap ik over naar een andere glasvezelbedrijf dan betaal ik maar dubbele kosten voor mijn tv/internet want ik heb een abonnement tot 2026. Waarom wordt het niet opgelost, Ik heb het probleem voorgelegd aan Kpn medewerkers tijdens een ledenwerving op de markt maar zij konden geen antwoord op geven.
Als ik probeer in te loggen op de SIP servicetool krijg ik de volgende melding:Zorg dat je thuis bent en verbonden bent met je eigen KPN netwerk. Uiteraard ben ik verbonden met het thuisnetwerk. Ik heb op de experia box v10 een (monteurs) reset uitgevoerd en heb het thuis abbonoment al herkoppelt aan mijnkpn. Kan iemand mij verder helpen?
Al sinds het installeren (2017/18) hebben wij niet altijd even goed werkend wifi. Het is nog nooit een week lang goed geweest. Vaak langzaam of kortstondig weg. Paar jaar terug een monteur laten komen en toen was het tijdelijk weer oké.Al meerdere malen de stappen van de wifi manager doorlopen. En meestal kreeg ik het wel tot een acceptabel niveau. Sinds vandaag kan de wifi manager geen verbinding meer maken met de modem. De melding komt dat er op dit moment geen verbinding met het internet is….. deze is er echter wel met alle apparaten in huis dus dat is apart. KPN kan dus ook geen verbinding maken met de modem. Speedtest varieert van 350/100 tot weer 50/10 (download/upload)Alle stappen zijn al doorlopen. Modem/versterkers uitgezet en opnieuw aan gezet. Modem naar fabrieksinstellingen dmv een pinnetje op de reset knop etc etc.Info:Modem KPN Experia V10, zit in de meterkast begane grond ivm glasvezel aansluitingVersterker 3x KPN experia wifi, op bg-1e etage-2e etage aangesloten via kab
Is this happening with me or something new ?I am calling kpn customer serivce. They dont answer my question, say will ask a colleague then put my call on hold for 50mins. Nobody answers. I finally have to cut the call.I have moved to a new home where they said kpn connection is there. But on inspection found out that it isn’t there. And planning allinq team also confirmed that there is no kpn wire in home. I don’t know whom to reach out and how to get my problem solved. Really struggling. Atleast if they say that connection is there, why don’t they help with installation?
Hallo, ik heb een onbeperkt 5g-abonnement afgesloten met een simkaart. Ik heb de simkaart in een 5g-router van Oppo gestopt, model 5g cpe t1a, omdat ik nogal wat wifi-apparaten gebruik, maar ik heb ook een router van Asus rt ax88u pro op de kabel. Dus als ik de oppo 5g-router via een kabel aansluit op de WAN-poort van de asus-router, laat de asus-router zien dat alles in orde is, maar als ik geen toegang heb tot internet. Ik heb 1 jaar lang exact dezelfde verbinding gebruikt met een vodafone kaart en dat werkte heel goed, nu met de kpn kaart heb ik geen internet. Ik heb je hulp nodig (ik heb de routers gereset, ik heb alles gedaan) Ik wacht op je bericht