Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
6 maanden geleden al een topic opgestart voor ondersteuning van dynamische refresh rates bij de kpn tv+ box.Helaas nog steeds geen update naar een hogere android versie(die wel dynamische refresh rates) ondersteund.Ik kan dus nog steeds geen netflix, prime en andere apps op een fatsoenlijke manier bekijken omdat ik last blijf houden van hick ups wat erg onrustig kijkt.Ben dus nog steeds aangewezen op de apps van mijn Samsung tv zelf.Wanneer kunnen we de android update nou eens verwachten?
Goedemorgen,Ik ben geblokkeerd op mijn mobiele abonnement. Ik kreeg zojuist een e-mail dat ik een regeling kan treffen en in delen kan betalen. De code is alleen ongeldig staat er. Zou er een nieuwe e-mail gestuurd kunnen worden met een nieuwe code? De chatbot zegt dat ik moet bellen maar dat gaat dus niet en er kan pas voor morgen een belafspraak worden ingepland.  Alvast bedankt!
Mijn box 12 wil ik graag resetten naar fabrieksinstellingen omdat het admin wachtwoord nier correct is opgeslagen. Dit was een tijd geleden een bekend probleem bij de box 12 en vraag me of dat inmiddels is opgelost. Daarom wil ik hem fabrieks resetten, heb internet kabel eruit gehaald en reset gedaan. Hij is keurig gereset maar na aansluiten internet wordt mijn oude back-up automatisch terug gezet vanuit kpn. Dit is ook een bekend probleem en daarom wilde ik de klantenservice bellen die dit voor mij kan doen. Helaas is die niet meer beschikbaar terwijl deze doordeweeks voorheen altijd tot 22.00 bereikbaar was. Nu lees ik dat je een abonnement moet afsluiten die 5 euro per maand extra kost om uberhaupt de klantenservice savonds te kunnen bereiken? Zijn jullie helemaal van de pot gerukt bij kpn op het hoofdkantoor. Tijdens de reguliere openingstijden kan ik niet even leuk mijn netwerk gaan zitten resetten dat doe ik liever savonds maar ik kan dit niet eens zelf doen als klant. Heel erg b
Ik wil mijn modem graag vervangen met een Unifi Cloud Gateway Max.Zoals ik het lees moet dit kunnen.Maar ik wil het toch nog even zeker weten.Iemand ervaring hiermee? Unifi Gateway: UniFi Cloud Gateway Max - Tech Specs (ui.com)
Hallo, Ik heb mijn thuisabonnement opgezegd ivm een verhuizing. Nu vertelde de medewerker aan de telefoon mij dat ik een doos zou ontvangen om de router terug te sturen, indien dit nodig was. Een paar dagen voor het aflopen van mijn abonnement had ik deze nog niet ontvangen, dus heb ik de router zelf weggebracht naar de milieustraat.Nu heb ik alsnog een doos ontvangen om de apparatuur terug te sturen. Wat moet ik nu doen? Met vriendelijke groet,Kimberley de Jong
Mijn maximale snelheid is van 78 m’n naar 56 m’n gegaan.  ik heb jaren 78 gehad (ook volgens de site van kpn zelf, nu is volgens deviatie van kom mijn maximale haalbare snelheid 57 mb. Volgens de soeedtesten was mijn snelheid  eerder dit jaar  70 down en 14 up. En. U de afgelopen tijd op 50 down en 8 up.  Kan dit weer worden terug gezet?
Ik kan nergens terug zien wat voor mobiele abonnement ik heb. Ook niet bij mijnkpn.Als het goed is heb ik mijn abonnement sinds een paar maanden bij jullie met onbeperkt data.Maar ik kan dat nergens terug zien en weet dus ook niet of ik goed ga met mijn data. ik ben nu in buitenland (Scandinavie). Heb ik daar ook onbeperkt data?
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan!  Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
Live kijken en terugspoelen werkt nog steeds niet goed. (NPO1)En eigenlijk moet je ongeveer elke dag opnieuw opstarten om alle functies goed te kunnen gebruiken en het systeem een beetje snel te houden.......Wat hebben we een spijt van de overstap van de oude kastjes naar TV+. Zou geen enkel voordeel weten t.o.v. de oude setup.Alles gaat trager, menu/gids is traag, zappen is traag.Gids niet altijd even logisch (2x 'terug' is naar NPO1), op de home knop drukken kan je niet terug naar de zender waar naar je aan het kijken was.... Wat is wel een voordeel is is dat het goedkoper is maar dat is te merken ook. Had liever dat 10tje per maand over voor een beter systeem. Zo, frustratie er even uit. Lezen jullie mee KPN? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]
De server van League of Legends zit in Amsterdam. Ik woon regio Alkmaar. Ik ben niet ver dus ik verwacht rond de 2-6 ping. Nu zit ik op 9 ping. Duitse streamer Agurin heeft 7-8 ping en hij woont in Duitsland dus iets klopt niet, maar wat?  dit is mijn kpn test resultaat:  Ik zit op zolder met een kabeltje van 20-25 meter.Heb standaard router van kpn
Ik had een paar tabbladen openstaan ​​in het incognitovenster van Google Chrome. Chrome stuurde me een 'Opnieuw starten'-melding die de Chrome-browser zou updaten. Niet wetende welke tabbladen er in het incognitovenster waren geopend, klikte ik op de knop 'Opnieuw starten' voor de Chrome-update en helaas verloor ik die 10-12 tabbladen.Ik weet dat er geen manier is om de geschiedenis van het incognitovenster van mijn pc te herstellen. Is er een manier om logs van mijn KPN-box 12 bij te houden en die verloren websites te vinden die ik had geopend vanuit het Chrome Incognitovenster?
sinds van de week is mijn internet snelheid lager ik heb mijn pc rechtstreeks via het modem met kabel verbonden ik heb 1 gig glasvezel abonnement en ontvang maar 650 mb download er is een nieuwe nt kast op de muur gekomen en sindsdien heb ik dit probleem
Mijn 5g verbinding valt ook al maanden een aantal keer per dag weg. Dit is al sinds juni/juli aan de gang. Het onderzoek door KPN duurt inmiddels al langer dan anderhalve maand. Tijdens mijn vakantie in Sri lanka, waar ik een Sri lankaanse simkaart en netwerk heb gebruikt is mijn 5g verbinding geen een keer weggevallen. Het KPN netwerk is dus de oorzaak van het wegvallen van de 5g verbinding. Ik ben nu anderhalve week terug van Sri lanka en mijn 5g verbinding is tig keer uitgevallen. KPN heeft mij beloofd voor 18 oktober met een respons te komen... Ik heb hier weinig vertrouwen in. Zeer slechte en trage service van KPN. En inderdaad wel iedere maand gewoon het abonnementsgeld incasseren. KPN gaan jullie mij uiterlijk 18 oktober terugbellen ...? Wat gaan jullie mij compenseren? Want dit kan echt niet.
Ik ben recent overgestapt naar kpn, maar sinds dat ik ben aangesloten is de verbinding niet heel goed. (Mobiele data)Mijn mobiele data valt random opeens weg, ik heb gewoon dan wel volle streepjes van bereik. Na een paar seconden doet de verbinding het weer. Is dit een probleem die vaker voorkomt?Wat is de oplossing hiervoor?Ps ik heb al nadat ik de nieuwe simkaart heb geinstalleerd mijn mobiel opnieuw gestart. En ook gewoon een paar keer uit mijzelf.
Ik heb een box12 met daaraan 2 experia wifi versterkers (1 is direct bekabeld aan box12 en 1 via een netgear switch die aan box12 bekabeld is). Channel selection staat op AUTO in box12. Ik zie regelmatig dat 1 van mijn wifi experia's niet op hetzelfde channel zit. Klopt dat?Ik meen namelijk na wat googlen dat in dit Mesh netwerk alles op hetzelfde channel zou moeten zitten...?Na herstarten vd experia's zitten ze ook weer allemaal op hetzelfde channel. Maar als ik op een later moment weer eens check (meestal als wifi wat traag lijkt), dan zit er vaak weer een experia op een ander channel.Nb. Ik check de kanalen via een app ' Wifi Analyser'.  Mocht het inderdaad niet in orde zijn als niet alles op hetzelfde channel zit, dan de volgende vragen:- Hoe kom ik erachter welke experia op het verkeerde kanaal zit? In de modeminterface zie ik enkel het channel waar box12 op zit. De experia's worden niet getoond in het netwerk, wel de apparaten die wifi via de experia's hebben.- Wat kan ik doen om