Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Hoi ik heb precies hetzelfde op de kids sim van mijn dochter, nu al meerdere maanden op rij. Helaas is de kpn klantenservice niet van zins om een oplossing te zoeken en zeggen zij ook geen oorzaak te zien, waardoor de schuld bij mij wordt gelegd. Ik ben er zeker van dat er geen sms verstuurd zijn, ook is het vreemd dat er staat dat er 0 sms zijn die wel a 1,10 per stuk worden afgerekend .Wat kan ik nog doen behalve het abonnement opzeggen? Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt
toestel geeft alleen aan dat je noodnummer kan bellen, graag mogelijke oplossing aandragen.
[Storing] Verstoring KPN TV Er is op dit moment een storing gaande met interactieve tv en TV+. De TV+ app en website van KPN TV zijn hierdoor ook verstoord. Er wordt aan een oplossing gewerkt. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak. Update 1, 15-10-2024 19:39 uurDe oorzaak van de storing is gevonden en daarmee ook de oplossing. De storing zou hiermee verholpen moeten zijnUpdate 2, 16-10-2024 08:00 uurDe storing is opgelost.
Afgelopen zomer hebben we de gloednieuwe TV+ App gelanceerd voor je smartphone en tablet. Nu nodigen we je van harte uit om deel te nemen aan de bètatest van onze nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV! Net als de mobiele app is deze ontworpen om je kijkervaring te verbeteren door live tv en streamingdiensten te combineren in één handige app op je Smart TV.Doel van de test Waarom meedoen? Wat vragen we van jou als tester? Wanneer kan je meedoen? Technische eisen: Algemene eisen: Hoe lang duurt het testen? Geïnteresseerd? Meld je dan nu aan! Meld je nu aan! Doel van de testWe willen de app zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken voordat voordat we deze voor alle klanten beschikbaar stellen. We horen graag hoe de app presteert, of alles soepel werkt, en of je gemakkelijk vindt wat je zoekt. Waarom meedoen?Met de nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV vind je snel en eenvoudig waar je favoriete films en series beschikbaar zijn. Je kunt al je streamingdiensten en tv-zenders combineren in één app. We
L.s., Het volgende probleem met de Kpn box 12+.Heb ėėn TV met decoder op de slaapkamer, verbonden via WiFi.In eerste instantie worden decTV uitzendingen perfect weergegeven, zonder haperen (getest > 6 uur zonder probleem).Wordt de TV en de box echter uitgezet (gewoon met de afstandsbediening) en later weer aangezet, dan heb je ong. 1 seconde bewegend beeld en daarna bevriest het beeld. Met een vast verbinding via UTP (hebben nu een kabel los door het huis liggen) is er geen probleem.Enig idee wat de oorzaak is / of dit op te lossen is? WIfi via UniFi adapters.
Buiten de omruil actie om dit kan ik nog steeds niet regelen.Heb mijn Google Pixel 9 pro 3 okt ontvangen terwijl ik hem 22 aug besteld heb. Wordt van kastje naar de muur gestuurd door medewerkers.Zijn er mensen die ook hun kpnmail niet geïnstalleerd krijgen op hun telefoon? Vandaag bij de kpn winkel langs geweest ook daar kregen ze het niet voor elkaar. Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Ik kan geen commerciele zenders meer kijken. Beeld blijft op zwart. Npo kan ik gewoon kijken. Ik heb alle tips van de helpdesk al doorlopen. Ik vermoed dat het aan de ontvanger ligt. Ik verneem het graag!
Wifi en internet werken prima op diverse computers, behalve op die van mij. Dus het probleem zit in de computer. Troubleshooting geeft aan dat er geen problemen zijn. Internet via de kabel werkt wel. Modem aan en uitschakelen helpt niet, Vliegtuigstand aan en uit werkt ook niet. Dus wat is de oplossing?
Sinds een paar dagen KPN TV+ (Box 12).Al een tweetal wensen / klachten over de programmagids.In de programmagids is de tijdsaanduiding in de groende balk zeer slecht leesbaar. Was bij ons oude abo (met de V9 en de HBS2260) veel duidelijker zichtbaar. Komt hoogstwaarschijnlijk door het kleurgebruik. In de programmagids is het bij de getoonde programma's mogelijk te kiezen voor “Zet herinnering aan”. Onderdeel hiervan is o.a. het automatisch omschakelen naar de betreffende zender. Helaas staat dit altijd uit. Bij ons oude abo (met de V9 en de HBS2260) werd de laatst gebruikte keuze bewaard, wat veel gebruikersvriendelijker is. Waarschijnlijk zit dit ook in de tijd die je kunt opgeven, dit niet getest (wij gebruiken altijd 0 minuten. Misschien iets om te regelen via instellingen?Dit waren de punten (komen er waarschijnlijk nog wel meer).Hoop dat hier iets mee gedaan wordt.
Als ik over ga naar een nieuwe tv ontvanger van KPN TV+, worden de tv opnames op mijn oude box dan overgezet naar de nieuwe box van TV+?
Omdat ik de laatste weken problemen ondervond met schommelende 2.4 GHz WiFi ontvangst, zelf met kortstondige uitval op die apparaten die via WiFi waren aangesloten.Om die reden ben ik op onderzoek uitgegaan waarbij ik NetSpot op mijn Apple MacBook Air gebruikte.Daar zag ik dat ik op mijn laptop onvoldoende 5.0 GHz Wifi signaal kon ontvangen terwijl dit mijn voorkeur heeft.Dus vandaag een KPN SuperWifi2 geïnstalleerd en dat heeft op mijn laptop uiteindelijk geresulteerd in een significante verbetering van het 5.0 GHz WiFi signaal van rond de -42 dBm.Het verbaasde mij echter dat het 2.4 GHz signaal niet verbeterd is t.o.v. voor de installatie van de SuperWifi 2 want het signaal is gelijk gebleven, ook zo rond de -42 dBm.De SuperWifi 2 is met Cat 5e bekabeld op de KPN V10 Modem / Router aangesloten en de SuperWifi 2 staat in de woonkamer op een meter afstand van mijn laptop terwijl de V10 in de meterkast staat.Wat mij nu echter opvalt is dat de Tx-snelheid in de 5 GHz Modus (802.11ax) beh
Ik wil graag mijn Spotify premium abonnement die als online aankoop op mijn KPN mobiel factuur staat, opzeggen. Volgens Spotify moet dit via hun “Partner” KPN gebeuren, maar bij KPN wordt gezegd dat het contract tussen mij en Spotify is en dat KPN het niet namens mij kan opzeggen. De contactpersoon bij Spotify geeft aan dat dit een bekend probleem is, maar dat KPN het echt moet opzeggen. Ze verwees me naar een chat met een soortgelijke discussie: Kunnen jullie me helpen mijn Spotify Premium account op te zeggen?