Test mee: De nieuwe KPN TV+ App voor Smart TV!
Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg. Inmiddels een ander filter werkend. Aquarium : Juwel Rio 180.JBL solar natur led. Oase Biomaster thermo pro 350. En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅
Sinds enkele maanden heb ik last van audio dropouts. Ik heb glasvezel 100 MB, alleen internet en de Experia Box 12B. Het doet zich voor zowel met het TV-geluid als via de music-streamer.Alles is bekabeld.In ieder geval de radio ’s morgens 6.00 – 9.00 uur en de TV ’s avonds 18.00 -20.00 uur.In beide gevallen alleen tijdens nieuwsuitzendingen en reclameblokken, nooit tijdens muziek, films of andere uitzendingen. Ik heb:UTP-kabels gechecked en gewisseld;Router gereset;Glasvezel-aansluiting gereset;Switch gewisseld.Dat bracht geen verbetering. Contact gehad met KPN. Signaal is doorgemeten en was goed. Versterker (Anthem MRX-740) omgewisseld via Hobo-Hifi maar nog steeds doet het zich voor. Het lijkt wel dat het iets minder is geworden tijdens de Mei-vakantie maar 10 mei rond 19.00 uur (Joost Klein-nieuws!) viel het overgrote deel van de Kruidvat-reclame weg. Kan dit te maken hebben met deze router of toch overbelasting/kwaliteit van het netwerk?We wonen in het buitengebied. Het heeft zich
Gisteren alles aangesloten volgens de procedure, maar het lampje glas gaat niet branden. Wat kan ik doen of ben ik nog niet online?
Sinds 2 weken kunnen we met een zakelijk abonnement en een iPhone 11 en iPhone 12 geen mobiele data ontvangen. De 4G (op de iPhone 11) en de 5G verbinding (op de iPhone 12) verandert in een “E” en je kunt vervolgens de telefoon niet meer gebruiken. Het lijkt overigens dat dit gebied waarin dit gebeurt steeds groter wordt. Eerst alleen op sommige plekken en bijna overal en constant. Bij KPN klantenservice kregen we te horen dat het al 6 weken speelt en de oorzaak onbekend is (lijkt mij overigens sterk) en dat men geen inschatting kan maken hoe lang het duurt. Tevens gaf men aan dat het alleen speelt bij iPhone 11 en iPhone 12 gebruikers. Er wordt geen alternatief geboden en de keuzes zijn uitzitten of nieuwe telefoons aanschaffen. Als trouwe KPN klant overwegen we dan toch om maar over te stappen naar een andere provider. Als zakelijke klant heb je bijna geen andere keuze.
Beste KPN Community,Ik heb recent een bestelling geplaatst bij KPN, maar ik heb tot op heden geen bevestigingsmail ontvangen. Volgens de trackinginformatie wordt mijn pakket morgen verwacht, maar ik maak me zorgen omdat ik geen enkele vorm van bevestiging heb gekregen.Zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen en te bevestigen of mijn bestelling correct is verwerkt?Alvast bedankt voor jullie hulp.Met vriendelijke groet,Anthony
Als ik over ga naar een nieuwe tv ontvanger van KPN TV+, worden de tv opnames op mijn oude box dan overgezet naar de nieuwe box van TV+?
Ik kan nergens terug zien wat voor mobiele abonnement ik heb. Ook niet bij mijnkpn.Als het goed is heb ik mijn abonnement sinds een paar maanden bij jullie met onbeperkt data.Maar ik kan dat nergens terug zien en weet dus ook niet of ik goed ga met mijn data. ik ben nu in buitenland (Scandinavie). Heb ik daar ook onbeperkt data?
Goedenavond allemaalIk had alle apparatuur retour gestuurd 1 moden, 2 tv ontvangers, 2 afstand bediening en zelfs alle kabels!Nu krijg ik een mail dat 1 tv ontvanger mist?, wat nu want ik weet echt zeker dat dit compleet is meegezonden 😔Wat moet ik nu doen? Ik krijg zelfs een mail met een laatste herinnering 😔😔 Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Groet John
Ben je bij dit topic terechtgekomen omdat je op zoek bent naar een oplossing voor het verbeteren van de wifi dekking in jouw woning, lees dan niet dit hele artikel (zonde van de tijd ;)), maar schaf een goed wifi accesspoint aan. (Geen wifi extender of wifi repeater maar een wifi accesspoint.) Overweeg dan ook direct om een goed dual-band wifi accesspoint aan te schaffen zoals bijvoorbeeld de WiFi "versterker" van KPN of een accesspoint van EDIMAX of Ubiquiti.Had je al een wifi router aangeschaft of heb je andere redenen om een eigen router in te zetten of heb je al een router aangeschaft, lees dan gerust verder.De Experia Boxen van KPN (met name de V10) zijn prima routers voor de niet veeleisende eindgebruikers, maar aan de andere kant bieden ze niet de flexibiliteit die van een router verwacht zou mogen worden. Daarnaast is het iedereen wel bekend dat de Experia Boxen bepaalde functionaliteit niet ondersteunen of niet correct ondersteunen.Denk hierbij aan:VPN tunnels waardoor het nie
Live kijken en terugspoelen werkt nog steeds niet goed. (NPO1)En eigenlijk moet je ongeveer elke dag opnieuw opstarten om alle functies goed te kunnen gebruiken en het systeem een beetje snel te houden.......Wat hebben we een spijt van de overstap van de oude kastjes naar TV+. Zou geen enkel voordeel weten t.o.v. de oude setup.Alles gaat trager, menu/gids is traag, zappen is traag.Gids niet altijd even logisch (2x 'terug' is naar NPO1), op de home knop drukken kan je niet terug naar de zender waar naar je aan het kijken was.... Wat is wel een voordeel is is dat het goedkoper is maar dat is te merken ook. Had liever dat 10tje per maand over voor een beter systeem. Zo, frustratie er even uit. Lezen jullie mee KPN? Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]