Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
MijnKPN app - update november 2024MijnKPN app versie 6.29.0Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app. Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.Wat zit er in deze update?Nieuwe vormgeving van de pagina Voor Jou We hebben de Voor Jou pagina in een nieuw jasje gestoken. Kaartjes voor Oranje? Een filmkadootje? Of toch liever korting? Je vind het allemaal terug onder Voor Jou in de MijnKPN app. Vernieuwde Aanbod pagina Onze aanbod pagina, ook wel de winkel van KPN is verbeterd. De pagina is overzichtelijker gemaakt en voortaan vind je hier alle KPN producten in een oogopslag. Game in MijnKPN app De komende 3 weken kun je Memory spelen. Door mee te spelen maak jij als klant kans op mooie prijzen. Meer informatie? https://www.kpn.com/app/flip-en-win. Verlengaanbod zichtbaar op de internetpagina Ben je verlengbaar? Het aanbod is dan direct zichtbaar met 1 klik op "Bekijk je verlengaa
We updaten de KPN V10 naar de nieuwste software. Dat is nu KPN Software V10.C.24.12.05. In deze Product update lees je wat er is verbeterd en veranderd. Voor meer algemene uitleg over de KPN Software op de V10 kun je terecht in dit topic.Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03? Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.01? Verbeteringen op de loginpagina Verbeteringen voor initiële upgrade naar de KPN Software Overige inhoudelijke verbeteringen Overige verbeteringen qua weergave en informatie Bekende beperkingen Wanneer krijg ik de update? Welke update krijg ik? Aandachtspunten van de overgang (migratie) naar KPN Software Hoe weet ik of de update is uitgevoerd? Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem Kennisbank Wat zit er in de update naar KPN Software V10.C.24.10.03?De versie V10.C24.12.05 is een kleine update ten opzichte van de 10.01 versie die hieronder vermeld wordt. Deze verhelpt de telefoniebug die in de eerdere vers
Hoi hoi Ik kan sinds ik afgelopen weekend de modem v10 heb(vervangen wegens kapotte modem v10a) niet meer inloggen via de kpn thuis app.Zodra ik de app open geeft ie aan beheerderwachtwoord invoeren. Als ik dat doe(weet zeker dat goede wachtwoord is) krijg ik melding oeps er gaat iets mis, probeer later opnieuw) en verder gebeurt er niks meer.Resetten helpt niet want dat heb ik al aantal x gedaan.Via webbrowser inloggen via ip 192.168.2.254 of mijnmodem.kpn lukt het wel.(was afgelopen dagen ook niet het geval)Als ik de mijnkpn app gebruik wordt ik doorgestuurd naar de kpn thuis app.Iemand enig idee wat het kan zijn of oplossing heeft?
Ik heb thuis een router (Asus RT-AX5400) maar geen WAN verbinding. Om deze reden wil ik gebruik maken van een 4G modem(/router) (Asus 4G-N16) met hierin de KPN sim-card (abo: KPN SuperUnlimited)Als ik de computer koppel (UTP) aan het 4G-modem is er een goede internet verbinding.Als ik de computer aan de router koppel (LAN-poort) en de router (via WAN-poort) aan het 4G-modem (LAN) is er geen 'internet' verbinding. Het vreemde hierbij is dat ik wel de web-interface van het 4G modem via de router kan benaderen (https) maar geen internet verbinding heb. Ook kan ik via de web-interface van de router wel NSlookups uitvoeren (naar www.google.com) maar geen ping (ICMP) of tracert.Verder hebben de router en het 4G-modem verschillende netwerk ranges (resp 192.168.50.** & 192.168.51.**) en zijn ze automatisch ingesteld (DHCP) met de standaard instellingen. Ik heb het gevoel dat ik iets kleins mis maar weet zo niet wat.
Na de laatste update van KPN openen bepaalde apps niet meer, zelfs whatsapp.
Hoi,, Bij een vriendin gaat bij het aanzetten van haar LG Tv met kpn + Tv kastje eerst zwart beeld en dan moet ze eerst op een zender drukken op de afstandsbediening dan krijgt ze pas beeld... normaal is dan er meteen beeld, tenminste bij mij wel.. ik heb wel een Samsung Tv... misschien is het gewoon een instelling. Maar misschien weet iemand waar dit aan kan liggen..Groetjes Harry
Ik kom niet meer bij mijn persoonlijke extra's, omdat ik dan instellingen moet wijzigen. De link die ik dan moet gebruiken geeft al een week de melding dat de pagina niet geladen kan worden. Al update gedaan, app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, op storingen gezocht, telefoon afgesloten en opnieuw oogestart. Niets werkt.