Nieuw op de community? We leggen je graag uit hoe het werkt!
Hier vind je de beste informatie, tips en FAQ's
Benieuwd naar updates voor onze producten en diensten? Alle info vind je hier!
Welke tv- en radiozenders zullen er volgens jullie bij moeten komen of verwijderd moeten worden om KPN nog beter te kunnen maken in het nieuwe jaar? Admin update 1 oktober 2024: dit topic is door en voor gebruikers van de community geschreven. Meer informatie over wat KPN wel en niet doet met suggesties voor zenderwijzigingen, vind je hier.Â
wanneer is de storing in postcodegebied 1349 nu opgelost? dit duurt al 6 dagen.Â
Goedemiddag, zoals meerdere leden hebben aangegeven lukt het activeren van een multisim op m'n nieuwe watch niet. Hier voor heb ik een Apple Watch Ultra gehad en hierbij werkte het prima. Alle stappen zoals aangeven op de website heb al meerdere keren geprobeerd, ook heb ik mijn toestel en horloge opnieuw ingesteld. Helaas nog steeds foutcode 3010. Graag hulp! Ik las dat er bij een andere gebruiker iets aan de kant van een database moest worden aangepast.  Groetjes Mitchell
Maandag internet met tv aangevraagd. Er is op dit adres geen glasvezel, maar dat is duidelijk. Dinsdag gebeld naar KPN om de aanvraag te veranderen naar alleen internet.  Bijna 1 uur aan de lijn geweest er moest een paar keer overlegd worden met een ander of dat mogelijk was. Uiteindelijk was het blijkbaar mogelijk dus de aanvraag wordt aangepast. Vandaag (Donderdag) een mail van KPN dat de aanvraag is geannuleerd omdat er geen koperaansluiting is. Waar zijn ze mee bezig bij KPN? Er is hier wel een aansluiting maar geen glasvezel.De mail is van een no replay adres dus kan daar niet op reageren.Weer bellen (en in de wacht staan) of het er maar bij laten?   Â
Een tv +kastje wordt niet veel gebruikt maar als deze wordt gebruikt werkt het geluid van een tv uitzending goed alleen het beeld blijft stilstaan, heel irritant. De spanning moet van het kastje af en daarna werkt het weer normaal. Is hier een blijvende oplossing voor.
Ben nu 2 jaar bezig en nog geen glasvezel. 3 x afpraak met een monteur, 3 x niks. Adsl lijn is slecht en we krijgen geen glasvezel. Vele afdelingen gesproken en geen resultaat. Van de  back office afdeling te horen dat de koperlijn niet gerepareerd wordt en dat de glasvel eerst een onderzoek gestart moet worden. Deze komt pas op 27 dec. Als ik eerder glasvezel wil  moeten we maar naar Delta gaan. Als dan het abonnement bij Delta afgelopen is, mag ik dan weer bij de kpn terug komen, misschien ligt er dan glasvezel. Kpn dit verdient weer geen schoonheids prijs groeten Ron
Ik heb telefonische een abonnement afgesloten met kpn, mevr heeft een samenvatting gestuurd met de voorwaarden en afspraken, Ik open een maand later mijn account en zie ik het verkeerde abonnement er in staan. Ik bel op met de KPN en deze zeggen dat ik pech heb, en het officiele later contract had moeten zien dat er een fout in stond en zij mijn abonnement dus niet meer kunnen terugzetten naar de oorspronkelijke gemaakte afspraak bij aanvang. De man vab de kpn die ik vandaag sprak zegt dat er niets aan te doen valt, niemand ook maar iets kan wijzigen. Ik vind dit toch absurd dat ik met de gemaakte afspraak en de samenvatting van het contract niet genoeg bewijs heb dat ik deze afspraak gemaakt heb en zij zelf ook een fout gemaakt hebben. Heeft iemand hier wel een oplossing voor hoe dit aan te vliegen,. Dit zou toch oplosbaar moeten zijn.
Na een stroomuitval vallen alle 3 mijn Wifipunten (2x wit, 1x zwart) elke keer op rood. Het kost mij elke keer uren om alles weer aan de praat te krijgen. Reset, herstart etc.. Waarom krijgen deze punten geen IP address? Zelf na het aansluiten van een netwerkkabel aan de V12 box helpt niet om ze draadloos weer op groen te krijgen. Tijdens het rechtstreeks aansluiten zijn ze groen. Na 30m haal ik de netwerkkabel los en vallen ze weer op rood. Ik ben er eigenlijk behoorlijk klaar mee en vraag mij af of dit ook zo werkt bij andere providers. Of weet iemand of er andere opties zijn om dit automatisch aan de praat te krijgen wanneer de stroom eraf geweest is?alvast dank!Casper
Beste Lezers, op dit moment heb ik een goed werkende box12 modem staan, nu gaat de eigenares over naar een zakelijk abonnement en is door de kpn een V10 modem toegestuurd. Geen idee waarom dat KPN dat doet. In de doos zit ook geen uitleg. Maar aan de huidige kpn box 12 hangen ook 3 super wifi punten van de kpn en dat werkt nu goed.Vragen:Ik dacht dat de V10 geen mesh wifi ondersteunt, is dat niet nadelig met 3 superwifi punten die nu in gebruik zijn op de box12? (groot gebouw)is het niet beter om de huidige box12 te houden? Zo niet waarom is de versie 10 dan beter?Wordt eenmaal na een nieuw modem te hebben ontvangen (niet aangesloten), de nu in gebruik zijnde modem gedeactiveerd? Dank voor jullie hulpToine
Ik ben nu bijna een jaar klant van KPN nadat ik hiervoor bij Budget en NLE internet en TV heb afgenomen. In die jaren heb ik nooit problemen ondervonden (op het KPN netwerk), maar sinds ik ben overgestapt naar KPN alleen maar ellende. Heel vaak contact, maar zonder oplossing. In mijn laatste gesprek werd er gemeld dat er problemen zijn met de modum van KPN en dat ze daar voorlopig niks mee kunnen, maar dat er hard aan gewerkt wordt. NU weer weken verder nog steeds dezelfde ellende en geen oplossing. Allereerst zijn er mensen met dezelfde problemen? Mijn beeld valt vaak uit (melding geen internetverbinding), beeld loopt soms vast, geluid begint te kraken. Nadat ik alles heb uitgezet en weer opgestart doet hij het weer, maar soms 2-3 keer storing per avond. En waar kan ik een mail heen sturen met klacht?
Vanaf vandaag kan ik mijn nieuwe internet abonnement installeren, alleen geeft de status van mijn bestelling aan dat glasvezel er aankomt terwijl ik dit al heb.Â
Hoi allen, ik heb regelmatig last van haperende wifi. Snelheden zijn super. De verbinding is alleen niet altijd stabiel. Vooral irritant tijdens het gamen zoals je kunt voorstellen.Ik maak gebruik van glasvezel internet. De KPN box 12 staat op de begane grond in de meterkast, dan is er een Superwifi 2 versterker op de 1e verdieping (draadloos verbonden met KPN box 12) en ten slotte is er een Superwifi 2 versterker op de 2e verdieping (zolder). Die is ook draadloos verbonden met de rest. Niks bekabeld dus. Enige bekabelde verbinding is de Playstation 5 op zolder die met de Superwifi (zolder) verbonden is.Nou is mijn vraag of ik de Superwifi's onderling kan verbinden met een kabel i.p.v. dat het op de standaard draadloze manier gaat. Wil het beste uit m'n netwerk halen dus ben even benieuwd of het mogelijk is.